Vituttaa niin, ettei veri kierrä päässä!

• 487 592
  • 2 377

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tietyt peikot, ml. Kalakukot.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mua vituttaa Ässien pelillinen taso.

Vaikka olisi tehty maaliodottaman verran maaleja, olisi peli hävitty.

Kalpa oli selkeästi tänään parempi.

Jossain määrin maalit kuitenkin alkaa viemään pelin kulkua. Ässillä oli tonttia 1. erässä, itse ei osuttu mistään ja KalPa kahdesti.

Ei toki oikeuta 3. erän ulospuhallusta 1-3 tilanteessa, mutta kuitenkin pari erää oltiin ihan pelissä mukana ja pisteissä kiinni.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jossain määrin maalit kuitenkin alkaa viemään pelin kulkua. Ässillä oli tonttia 1. erässä, itse ei osuttu mistään ja KalPa kahdesti.

Ei toki oikeuta 3. erän ulospuhallusta 1-3 tilanteessa, mutta kuitenkin pari erää oltiin ihan pelissä mukana ja pisteissä kiinni.

Tottakai maalit vie pelin kulkua, mutta ei ne saa olla ratkaisevasti lyömässä palleaan vielä noin aikaisessa vaiheessa.

Kotona pitää pystyä parempaan. 12 matsia jäljellä ja sinä aikana on löydettävä oma peli takaisin ja pidettävä huoli, että saadaan sääleihin kotietu. Top4 sija ei ole enää realistinen. Toki mahdollinen, mutta se vaatii edessä kyykkäystä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy