Vituttaa niin, ettei veri kierrä päässä!

• 493 679
  • 2 457

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Itse katsoin, että onko jäähyn paikka? Viljanen pelasi kyllä tilanteen juuri kuten ei pitäisi pelata.
Noin käy kun päätä lyhyempää pelaajaa taklataan. Turhan jäähyn vihelsivät.

Miten tuo sääntö menee kädellä tehdyissä maaleissa? Mä en kuutiolta ainakaan huomannut että olisi mailasta otettaan irroittanut.

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Enemmin keskittyisin siihen Erholtzin maalin hylkäämiseen. Joo osui varmasti hanskaan mutta liike oli kuitenkin lyönti mailan kanssa eikä puhdas kädellä huitaisu.
Samahan se on esim pesäpallossa. Et sä kädellä palloa lyö tai voit lyödä ja lyönti on laiton. Vähän sama tässä.

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Se Kucerikin tilanne missä tuli IFK pelaajan maila naamaan oli käsittämätön, ettei tullut jäähyä. Jatkoilla tuo hylkäys oli käsittämätön, koska käsi oli kiinni mailassa, jolla se kiekko maaliin lyötiin.

Mun kirjoissa Ässät sai tänään kaksi pistettä ja tämä on jo sellainen vääryys, että tekisi mieli vaatia lopputuloksen korjausta jostain korkeimmasta oikeudesta.
Jotenki tragikoominen ja aivan selkeä jäähyn paikka, jota ei edes millään tasolla mietitty jäähyksi sekunnin murto-osaakaan. Täysin käsittämätöntä.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
No en nyt sanoisi ihan noinkaan. Jos joku on niin tyhmä, että vippaa kiekon yli laidan 5vs4 tilanteessa niin mitä muuta siitä voi antaa kuin lisää penalttia?
Joo ei tuossa mitään, mutta tuskin olisi tapahtunut ilman tuota päivänselvää sukellusta minkä nämä olemattomat ostivat muna pystyssä.

Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Itse katsoin, että onko jäähyn paikka? Viljanen pelasi kyllä tilanteen juuri kuten ei pitäisi pelata.

Knot oli käsi edellä tilanteessa = jäähyn paikka.

Jos olisi pelannut kädet alhaalla ja paineistanut kropalla Viljasen laitaan, ei jäähyä olisi kuulunut antaa.

Näin sen itse ainakin näen.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei viitti edes sanoa mitään. Tulee vaan itselle paja mieli. Perkele.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy