Karhu HT voitti Suomi-Sarjan yllättäen kaudella 2020-21 Mikael Kotkaniemen valmentamana, muuten Karhu HT ei ole Suomi-Sarjassa kärkipäässä viihtynyt.Eikös Karhu Ht sentään voittanut Suomi-Sarjan vuosia sitten, silloin homma näytti lupaavalta ja olisihan se hienoa, jos täällä olisi myös Mestiksessä joukkue joskus tulevaisuudessa.
Huono TPS. Ois kiva voittaa vuoden vika matsi, mutta eiköhän tänne taas kirjotella liveseurantaa, kun tuplapeli jne.Joo-o! Riitti tältä illalta! Josko sit huomenna
Nooh äijä saapuu vie takas.Jaaha, Jatkoajassa yli 20 vuotta vaikuttanut @Domi28 kirjoitusoikeudet poistettiin. Harmittava juttu.
Tietäen tämän paikan moderaattoreiden tason, en suosittelisi kehuskelemaan tällä asialla.Nooh äijä saapuu vie takas.
Tää käyttäjä on itelle varmaan jo viides tällä palstalla. Ei tän nii vaikeet oo uut saad vaik moni sanooki
Onpa todella omituinen logiikka sinulla? Uskon itse, että tämä on päinvastoin ässäorganisaation oma toive, koska se tosiaan toistuu kaudesta toiseen. Kuopio ja Oulu ovat kuitenkin jo niin jumalan selän takana, että ne on vain järkevää käsitellä kerralla kulujen ja etenkin joukkueen rasituksen minimoimiseksi.. lisäksi totta kai kaudella pitää olla yksi tooodella pitkä vieraskiertue ihan jo joukkueen yhtenäisyyden nimissä. Muistetaan, että pisin yksittäinen pätkä bussissa tuolla reissulla on kuitenkin vasta se, kun Oulusta sitten tullaan kotiin..Otteluohjelma. Miten voi olla vuodesta toiseen sama juttu. Pata pelaa ensin Kuopiossa ja seuraavana päivänä Oulussa. Lähes joka kerta Kärpillä vieläpä lepoetu.
Varmaan monella muullakin joukkueella sama juttu.
Onko tää joku Junno ja ruskeat kirjekuoret juttu?
En nyt sitä peräkkäisten päivien Susirajan kiertuetta niinkään tarkoittanut kritisoida. Kirjoitin ehkä epäselvästi.Onpa todella omituinen logiikka sinulla? Uskon itse, että tämä on päinvastoin ässäorganisaation oma toive, koska se tosiaan toistuu kaudesta toiseen. Kuopio ja Oulu ovat kuitenkin jo niin jumalan selän takana, että ne on vain järkevää käsitellä kerralla kulujen ja etenkin joukkueen rasituksen minimoimiseksi.. lisäksi totta kai kaudella pitää olla yksi tooodella pitkä vieraskiertue ihan jo joukkueen yhtenäisyyden nimissä. Muistetaan, että pisin yksittäinen pätkä bussissa tuolla reissulla on kuitenkin vasta se, kun Oulusta sitten tullaan kotiin..
Oli tosiaan hyvä kirjoittaja tänne Ässä-puolelle ja ihan hyvin olisi voinut antaa tänne vielä kirjoitusoikeudet. Muu urheilu -puolella olikin sitten aika stereotypinen ja harhoissa oleva Liverpool-fani :D Kaksi puolta.Pakko muuten itsekin kommentoida, että ihmettelen minäkin Domi28 yhtäkkisiä potkuja palstalta.. hänhän oli asiakirjoittaja täällä meidän osiossa, itsekin olin usein kanssaan asioista samaa mieltä. Ilmeisesti sitten muissa osioissa on ollut isoja ongelmia.. noh, se nyt ei sitten minulle kuulu, sellaista se hoki on
Olisihan se toisaalta ihan hyvä, jos Kärpilläkin olisi se peli alla. Toki ovat kai itsekin noita vieraspelejä pelanneet peräkkäisinä päivinä (ja välillä levänneitä vastustajia vastaan), kun kerran sieltä kaukaa ovat reissuun lähteneet (tosin lentävätkin jonkin verran).Onpa todella omituinen logiikka sinulla? Uskon itse, että tämä on päinvastoin ässäorganisaation oma toive, koska se tosiaan toistuu kaudesta toiseen. Kuopio ja Oulu ovat kuitenkin jo niin jumalan selän takana, että ne on vain järkevää käsitellä kerralla kulujen ja etenkin joukkueen rasituksen minimoimiseksi.. lisäksi totta kai kaudella pitää olla yksi tooodella pitkä vieraskiertue ihan jo joukkueen yhtenäisyyden nimissä. Muistetaan, että pisin yksittäinen pätkä bussissa tuolla reissulla on kuitenkin vasta se, kun Oulusta sitten tullaan kotiin..
Mä annankin niille haastetta vähä. Munattomia persereikiä koko sakki.Tietäen tämän paikan moderaattoreiden tason, en suosittelisi kehuskelemaan tällä asialla.
Mä annankin niille haastetta vähä. Munattomia persereikiä koko sakki.
Teen kuitenki aina uuden.
Siinä ei kauaan tarvinnut uhmailla.Nyt ammutaan kovilla. Pakko arvostaa tätä uhmaa auktoriteetteja kohtaan.