San Jose Shark #50
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Voi tulla pitkä odotus....
Mä epäilen paljon...Härkälän komennossa vähän epäilen.
Se on sitä arjen intohimoa.Pelkkää paskaa. Voiko tästä muka nauttia?
#eienääkoskaanVituttaa, kun tieää jo nyt että tämä kausi tulee olemaan juuri niin paska, kuin pelkäsikin. Emme tule olemaan kympin sakissa, mutta toivon ettö joku olisi meidän alapuolella edes, ettei Ässät olis taas kauden jälkeen se kaikkein paskin.
Mua ei oo vituttamu enää pariin vuoteen. Mua vaan suorastaan naurattaa :DVituttaa, kun tämä ilta ei edes vituta.
Alkaa haisemaan taas fiilikset viime kausia, peli tappaa kiinnostuksen Ässiin.
Kun kaikki pelaajat ovat mukana oto-pohjalta, voi tilanteet muuttua. Tuttu ilmiö mistä tahansa harrastajaporukasta.Lähinnä ihmetyttää tuo, että sarjapaikasta luopumisen syynä on riittämätön pelaajatilanne? Kun katsotaan facebook-sivuja, niin "vielä" vajaa kuukausi sitten 6.11 Karhu HT sai jalkeille kokoonpanon, jossa oli 11 hyökkääjää, seitsemän pakkia ja kaksi veskaria. Eli pelaajatilanne on kriisiytynyt ilmeisen nopeasti..
En ole viimeiseen asti seurannut mutta oliko niin, ettei KarhuHT ollut voittanut sarjassa yhtään peliä tällä kaudella?
Jep suorat 13 tappiota ja useimmissa ei palaakaan.En ole viimeiseen asti seurannut mutta oliko niin, ettei KarhuHT ollut voittanut sarjassa yhtään peliä tällä kaudella?
Palonen sanoi, ettei myöskään ole reilua muita kohtaan, että he pelaavat loppukauden vain 10-12 pelaajalla.
Näinhän se meni 13 peliä ilman ensimmäistäkään pistettä. Ei muistu mieleen moista saavutusta mistään sarjasta viim 40 vuoteen.En ole viimeiseen asti seurannut mutta oliko niin, ettei KarhuHT ollut voittanut sarjassa yhtään peliä tällä kaudella?
Tuskin tuosta montaa pelaajaa muihin seuroihin siirtyy.