Jääkiekko on paskaa tällä hetkellä. Porin Ässät (ja NHL-pelaajat, jotka eivät päässeet olympialaisiin).
Ystävä, mä taputan sua olalle ja olen ihan tosissani. Tiedän tunteen.
Jääkiekko on paskaa tällä hetkellä. Porin Ässät (ja NHL-pelaajat, jotka eivät päässeet olympialaisiin).
Mikkelin Jukurit on nykyään ihan toisen luokan jääkiekkoseura kuin Porin Ässät. Mitenkä tästä luuserikulttuurista päästäisiin eroon? Havettää!
Onko sellaista enään kun iso osa omista kasvateista lähtee hymypojan tai kalastajakylän kiimassa muille maille.Porilaine hulluus. Siitä olisi hyvä lähteä rakentamaan.
Vaikea tästä on tietysti olla eri mieltä kun ollaan tällä hetkellä tilanteessa, jossa jokainen itseään kunnioittava ja urallaan eteenpäin haluava kiekkoilija valitsisi ennemmin Mikkelin Jukurit kuin Porin Ässät.. ihan oikeasti puhutaan aivan maata järisyttävästä tilanteesta. Herranjumala sentään, minäkin syntyperäinen ja 100% aito alkuperäinen porilainen.. minkähän ikäisenä olen mahtanut edes tulla tietoiseksi siitä, että sellainen paikka kuin Mikkeli on ylipäätään olemassa *hymiö*Mikkelin Jukurit on nykyään ihan toisen luokan jääkiekkoseura kuin Porin Ässät. Mitenkä tästä luuserikulttuurista päästäisiin eroon? Havettää!
Sakari Salminen näytti tänään jälleen johtajuuttaan. Kaksi täysin turhaa jäähyä jostai toinen kostautui.
Joo kyllä nyt otti pannuun huolella kun Pata pelas tolla kokoonpanolla HIFK:in tähtisikermää vastaan ihan mukiinmenevästi!Jäi oikein vituttamaan pitkästä aikaa, Ässät olisi ansainnut ottelusta pisteitä. IFK oli niin paska tänään että yksikin piste olisi ollut vähän niin ja näin. Saatana.
Suosittelen aloittamaan omasta ajattelusta. Miksi et lähtisi ”voittamaan” ottelua? Positiivisesti, itseluottamus. Siitä syntyvä sopiva ”kusipäisyys”, vähän kuten Tommi Evilä tai Kalle Palander. Heistä moni ei tykkää, mutta vitun mitalia heillä on.Heti aamulla rupesi vituttamaan ajatus, että nuoret tänään häviävät pelinsä. Se olisi kyllä oi niin tyypillistä tälle kaudelle.
Ässille kotikenttä on jo pitkään ollut pelkkä haitta. Sen sijaan, että joukkue saisi virtaa siitä peliinsä, se kipsautuu pelkäämään nöyryytystä ja häviötä. Tämäkin on vituttanut jo pitkään, siihen täytyy saada muutos, jos ensi kaudella menestystä aiotaan saada.
Ei mun paatos ollut kohdistettu henkilökohtaisesti sinuun :) Vaan juuri yleisellä tasolla.Nimimerkki Myrvoldille sanoisin, että olen kyllä Porissa syntynyt ja lapsuuteni ja nuoruuteni siellä viettänyt, mutta jo kauan muualla ja pelejä pääsen hyvin harvakseltaan katsomaan Isoon Pahaan Mäkeen. Minua on lisäksi osoitettu täällä liialliseksikin optimistiksi, kun taas oikeasti kovat porilaiset jätkät ovat ikuisen negatiivisia.
Ei se siis minusta ole kiinni se positiivisuus vaan pelaajista. Miten saadaan se itseluottamus jatkossa noihin kotipeleihin? Toivon mukaan nuoria tuo ei koske, ja voitto otetaan tänään.
Suosittelen aloittamaan omasta ajattelusta. Miksi et lähtisi ”voittamaan” ottelua? Positiivisesti, itseluottamus. Siitä syntyvä sopiva ”kusipäisyys”, vähän kuten Tommi Evilä tai Kalle Palander. Heistä moni ei tykkää, mutta vitun mitalia heillä on.
Se positiivisuus tarttuu muihinkin; kanssakatsojiin hallilla. Sitä kautta vaikuttaa tunnelmaan ja pelaajiin. Ja niin tarttui sen ”kusipää” Evilänkin. Tuli kapteeni Suomi-Ruotsi otteluihin.
Olen Ässäfani henkeen ja vereen, en porilainen. Pohjalainen, eli juntti myös. Mutta erojakin huomaa, pohjalainen uhoaa ja porilainen taaseen on negatiivisempi. Kai se tulee veressä eli vaikea muuttaa. Toivottavasti muuttuu hommat uusien sukupolvien myötä. Hyvällä tavalla. Ei tarvi kaikkea vanhaa pois viedä, mutta on hyvä vähän uskaltaa uutta.
Ja korostan, Etelä-Pohjanmaa. Ei Vaasa. Ei niistä pohojalaasia elokuvia oo tehty.
Eiköhän lähdetä tänään voittamaan? Mitä sanoo @Tacklam ? ;)
-
Ei se siis minusta ole kiinni se positiivisuus vaan pelaajista. Miten saadaan se itseluottamus jatkossa noihin kotipeleihin? Toivon mukaan nuoria tuo ei koske, ja voitto otetaan tänään.
Samaa mieltä, paras viidestä täytyisi ihan vähintään olla, aika kohtuuttoman hurja on kyllä pitkän sarjan jälkeen. No, toivottavasti tänään jatkoon ja Lukko laulukuoroon, finaalisarjassa tarvitaan sentään 3 voittoa.Nuoretkin ovat olleet runkosarjassa hieman parempia vieraissa kuin kotona.
Ainoa mikä mua vituttaa nuorten sarjassa, on tämä järjestelmä. Sieltä lähti jo runkosarjan voittaja lauluun. Samaten Tappara joka oli runkosarjassa sijalla 4.
Tänään sarjan 2. ja 3. pelaavat paineottelussa ja mahdollisuus on siihen, että runkosarjan top4 on ulkona ekan kierroksen jälkeen. Onko silloin parhaat joukkueet ratkomassa mestaruutta?
Ehdottomasti pitäisi jättää runkosarjan pelejä väliin, jotta saadaan mahdollisimman laadukkaat playoffit. Kaikki tietävät, että heikomman on helpompi mennä jatkoon paras 3:sta sarjasta kuin seitsemän pelin sarjasta.
Suosittelen aloittamaan omasta ajattelusta. Miksi et lähtisi ”voittamaan” ottelua? Positiivisesti, itseluottamus. Siitä syntyvä sopiva ”kusipäisyys”, vähän kuten Tommi Evilä tai Kalle Palander. Heistä moni ei tykkää, mutta vitun mitalia heillä on.
Se positiivisuus tarttuu muihinkin; kanssakatsojiin hallilla. Sitä kautta vaikuttaa tunnelmaan ja pelaajiin. Ja niin tarttui sen ”kusipää” Evilänkin. Tuli kapteeni Suomi-Ruotsi otteluihin.
Olen Ässäfani henkeen ja vereen, en porilainen. Pohjalainen, eli juntti myös. Mutta erojakin huomaa, pohjalainen uhoaa ja porilainen taaseen on negatiivisempi. Kai se tulee veressä eli vaikea muuttaa. Toivottavasti muuttuu hommat uusien sukupolvien myötä. Hyvällä tavalla. Ei tarvi kaikkea vanhaa pois viedä, mutta on hyvä vähän uskaltaa uutta.
Ja korostan, Etelä-Pohjanmaa. Ei Vaasa. Ei niistä pohojalaasia elokuvia oo tehty.
Samaa mieltä sinun kanssasi. Sukuni juuret ovat pohjanmaalla. Voimme olla kenties kaukaista sukua.Suosittelen aloittamaan omasta ajattelusta. Miksi et lähtisi ”voittamaan” ottelua? Positiivisesti, itseluottamus. Siitä syntyvä sopiva ”kusipäisyys”, vähän kuten Tommi Evilä tai Kalle Palander. Heistä moni ei tykkää, mutta vitun mitalia heillä on.