Vituttaa niin, ettei veri kierrä päässä!

  • 432 091
  • 2 097

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Jo pitkään on vituttanut myös tuo "tää on mulle hieno paikka kehittyä jne". Voi ollakin, mutta saako seura, joka kuitenkin maksaa palkan, mitään vastineeksi? Järjestyksen pitäisi olla, että seuran eteen annetaan kaikki, se kehitys tulee siinä sitten mukana, jos on tullakseen.

On ollut huomaavinaan joissakin liiallista yksinpeluuta, "tää kehittää mua parhaiten" tyyppistä kuljettelua ja puusilmäisyyttä pelitapaa kohtaan, tai suoranaista välinpitämättömyyttä joukkuetovereita kohtaan. Ei sillä lailla mihinkään suuriin tehtäviin ja rahoihin valmistauduta. En nyt tarkoita näitä nyt mukaantulevia omia nuoria, vaan näitä tapauksia, joita tässä on viime kausina ollut.

Toivottavasti voitto tulee tänään, niin helpottaa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täyttä paskaa tämäkin päivä Porin Ässien kannattajalle!
Eikä ole minkäänlaista valoa näkyvissä ensi kauteenkaan, sillä ei nämä meidän "superjunnut" näköjään pysty edes oman ikäisissään tekemään tulosta, niin miten sitten muka miehissä ensi vuonna!?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täyttä paskaa tämäkin päivä Porin Ässien kannattajalle!
Eikä ole minkäänlaista valoa näkyvissä ensi kauteenkaan, sillä ei nämä meidän "superjunnut" näköjään pysty edes oman ikäisissään tekemään tulosta, niin miten sitten muka miehissä ensi vuonna!?
Toisaalta asian hyvä puoli on, ettei päästä pesemään seuran kasvoja nuorten menestyksellä ja selittelemään, että ensi kaudella edustusjoukkue pärjää, kun näillä nuorilla menestytään ihan varmasti.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Täyttä paskaa tämäkin päivä Porin Ässien kannattajalle!
Eikä ole minkäänlaista valoa näkyvissä ensi kauteenkaan, sillä ei nämä meidän "superjunnut" näköjään pysty edes oman ikäisissään tekemään tulosta, niin miten sitten muka miehissä ensi vuonna!?
Oli kyllä surkea esitys varsinkin puolustuspäässä. Heimosalmelta hieno maali siinä oli ilonaiheet tältä päivältä.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kommenteista päätellen tukkaan tuli saatana.

Helppo viisastella nyt, mutta miksi ei menty sillä kokoonpanolla, jolla oltiin pitkään jopa runkosarjan voitossa kiinni?
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Helppo viisastella nyt, mutta miksi ei menty sillä kokoonpanolla, jolla oltiin pitkään jopa runkosarjan voitossa kiinni?
Kannattaa ottaa huomioon että myös muutkin joukkueet otti näitä Liigamiehiä. KalPa sai kolme u20 maajoukkue poikaa.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Mä hieman epäilin tämän "paavo väyrysen" riittävyttä - ja näemmä olin ihan oikeilla jäljillä. Hyökkäyssuuntaan Ässät pelas kelvollisesti mutta omissa soi aivan liikaa eikä maalivahdistakaan ollut juuri joukkuetta kantamaan silloin kun olisi pitänyt. Samaa paskaa on ollut Ässien maalivahtivalmennus sitten Järkkärin ja Rynnäksen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Täyttä paskaa tämäkin päivä Porin Ässien kannattajalle!
Eikä ole minkäänlaista valoa näkyvissä ensi kauteenkaan, sillä ei nämä meidän "superjunnut" näköjään pysty edes oman ikäisissään tekemään tulosta, niin miten sitten muka miehissä ensi vuonna!?
Kyllä vain.. surkeinta tässä on nyt se, että tämä mahalasku heittää ison varjon sen ylle, että miten valmiita nämä U20-kaverit kuitenkaan ovat liigaan. Heitä pitäisi kuitenkin olla 5-6 kappaletta ensi kaudella pysyvästi liigassa, ja vieläpä ihan tekemässä jonkinlaista tulostakin eikä vain varovasti kokeilemassa..

On se perkele kun tämä on porilaiselle jatkuvaa murhetta
 

Pettynyt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä hieman epäilin tämän "paavo väyrysen" riittävyttä - ja näemmä olin ihan oikeilla jäljillä. Hyökkäyssuuntaan Ässät pelas kelvollisesti mutta omissa soi aivan liikaa eikä maalivahdistakaan ollut juuri joukkuetta kantamaan silloin kun olisi pitänyt. Samaa paskaa on ollut Ässien maalivahtivalmennus sitten Järkkärin ja Rynnäksen.
Sivusta seuranneena olin aivan varma , että Nuoret Ässät vie mestaruuden....mitä Väyryseen tulee niin oli heikko tullessaan Poriin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sivusta seuranneena olin aivan varma , että Nuoret Ässät vie mestaruuden....mitä Väyryseen tulee niin oli heikko tullessaan Poriin.

Olin myös suht varma paremmasta menestyksestä, mutta tällaista tämä on. En usko, että jos oltaisiin vedetty kunnon sarjoja, niin oltaisiin nähty tilanne missä koko top4 on ulkona.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se on ottanut koko Porista jalansijaa.

Siltä se tuntuu kun tässä kaupungissa leikkii yrittäjää. Kateellisten kaupunki missä pelätään muiden onnistumisia.

Vinkki nuorille Ässäläisille. Joskus voittaa ja joskus häviää, sama se on elämässä. Leuka ylös ja eteenpäin. Hieno runkosarja kuitenkin. Ei näiden pudotuspelien perusteella tarvitse kenenkään uraa haudata.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Sivusta seuranneena olin aivan varma , että Nuoret Ässät vie mestaruuden....mitä Väyryseen tulee niin oli heikko tullessaan Poriin.
Siltähän tuo hyvin pitkään näytti ettei edes kunnon haastajaa löydy. Mutta niin vain tämän vuoden puolella alkoi rähmääminen ja Jokerit pääsi kampeamaan runkosarjan voittoon. Ja kun rähmääminen aloitettiin, niin samoissa merkeissä jatkettiin päätyyn asti. Ei kyetty pelaamaan voittavaa jääkiekkoa. Ja mitä vielä Väyryseen ja muihin Ässä-maalivahteihin tulee niin sitten Järkkärin ja Rynnäksen sieltä ei ole tullut liigatason maalivahtia vaikka olisi ollut kelvollisiakin aihioita. Kotkaniemi pelaa Suomi-sarjassa, Lehtinen pelasi pitkään HCS:n ja Karhu HT:n maalilla, mutta oikeesti menestyvää kaveria ei sieltä ole tullut.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Sain tuossa oman #patanoron, onko muut kärsineet ja kauan kesti että hellitti?

#Patanoro #Patavala
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Sain tuossa oman #patanoron, onko muut kärsineet ja kauan kesti että hellitti?

#Patanoro #Patavala
Viime viikolla noin 3 aikaa aamuyöllä alkoi vääntää mahasta. Ihan kuin olis Appeli yrittänyt koukkia ja Pihlis painanut pommia vatsalaukkuun. Pönttöön pistin sitten tavaraa ja taiteelliselta näkökulmalta näytti vähän Japi Kärjen kaudelta 21-22. Ämpäriin saikin sitten päästää Salmisen miinuspotin.

#patapaska

E. Kesti puolitoista vuorokautta.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sain tuossa oman #patanoron, onko muut kärsineet ja kauan kesti että hellitti?

#Patanoro #Patavala

Mulla oli olympiafinaalin aikaan. Kesti rajuna sen pari vuorokautta, sen jälkeen vielä sai jännittää muutaman päivän ennen kuin vatsa rauhoittui kunnolla.

Kirjaimellisesti paskin tauti minkä tiedän.

#pyttyvala
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pitkältä tämän joutui kaivamaan, mutta löyty lopulta.

Nyt oikeesti vituttaa. Rankasti.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En olisi uskonut, että kausi voi edes näin huonosti alkaa. Tämä TPS-pelin eka erä on aivan täysi pohjanoteeraus.
Hyvinhän tämä sujuu. 4 kautta erää takana ja maaliero on 0-6. Sinä aikana Ässillä ehkä yksi oikea maalipaikka ja muutama puolittainen. Ja kyllä, tämä joukkue vaikuttaa huonommalta kuin viime kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös