Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 852 022
  • 11 323

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Miksi kutsutaan saksalaista romaaniperhettä?

Sakemanneiksi
Tähän voisi kyllä kommentoida, että sakemanne on japanilainen juoppo romaani ja sakumanne tuo mainittu saksalainen vähemmistön edustaja.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Sakumanne voisi olla myös virolainen kaljaa lipittävä vähemmistön edustaja.
Voisi olla, mutta noita ei juurikaan siellä ole.
Johtuneeko sosiaaliturvan puutteesta?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miksi kutsutaan huumediilerien tärkeää tapaamista?
TORikokous
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Huonosti suomea osaavalle maahanmuuttajalle voi tulla vaikeuksia, jos joulupuu syttyy tuleen, ja pitäisi pyytää apua. Jos vain hokee, että "kuusi palaa", niin eiväthän apuvoimat välttämättä tajua ketkä kuusi tulevat takaisin, mikä on kuutena palasena tai miksi hänen kuunsa on tulessa jne.
Parempi olisi heti opetella ilmaisemaan tämä asia: "Näre kärtsää". Toki unohtamatta aspiraatiota: närekkärtsää.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Hjallis Harkimo perusti oman puolueen resiinankuljettajille

Liike Nyt.. Ja Nyt.. Ja Nyt.. Ja Nyt..
 

SgtMarkov

Jäsen
Vaimo tuli töistä kotiin ja yllätti miehensä makuuhuoneesta muhinoimasta vieraan naisen kanssa. Hän sai tästä tietenkin hirveän raivarin ja oli jo heittämässä molempia ulos talosta, kun mies sai puheenvuoron:

"Tässä kävi semmonen homma että löysin tuon naispolon ulkoa nälissään ja kylmettyneenä. Päätin siis tuoda hänet tänne ja paistoin sille ensin ne pihvit jääkaapista jotka olivat siellä maanneet käyttämättä jo monta päivää. Eikä sillä ollut jaloissa muuta kuin nuo haljenneet saappaat niin annoin sille ne vanhat kenkäsi joita et suostu ikinä käyttämään. Ja kun sillä oli kylmä niin puin sen siihen villapaitaan jonka joskus ostin sinulle mutta mitä et myöskään käytä koska se on väärän värinen.

Ja kun olin saanut sen sänkyyn huilaamaan niin se sattui kysymään, että oliko sulla vielä jotain jota vaimosi ei koskaan käytä?"
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
”Olen pahoillani” ja ”Pyydän anteeksi” tarkoittavat samaa asiaa – paitsi hautajaisissa.
Toisaalta, voit sanoa saman lauseen hautajaisissa ja sukupuoliyhdynnän aikana: ”asiat olisivat paljon paremmin, jos olisit vielä hengissä.”

Vaikka tyttöystäväsi painaakin enemmän kuin kolme keskivertonaista, niin kyseessä ei silti ole kumminkaan ryhmäseksi.

Tiesitkö, että kyyhkyset saattavat kuolla rakastelun lopuksi?
Ne räjähtävät tohjoksi ejekulaationi johdosta.

Mitä voit tehdä jos pikkusisaresi alkaa höyryämään kesäkuumalla?
Pidä pieni tauko ja käytä liukuvoidetta...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nuori kuoripoika yllätti pastorin sakastista runkkaamasta kuin viimeistä päivää.

"Hyvänen aika, Isä, mitä te teette...?"
"Lapseni, sitä kutsutaan masturboinniksi. Ja ei mene aikaakaan kun sinäkin opit tekemään sitä."
"Mitä tarkoitatte, Isä hyvä...?
"Sitä, että setältä alkaa pikkuhiljaa käsi väsyyn..."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Törmäsin kirjaimellisesti Lauri Tähkään eilen kadulla. Se ärähti mulle: "Kato vähän mihin kävelet!" Mulla palo hihat samantiän ja karjasin sille: "Vittu, kävelisit sää sinne mihin kattot!"
 
K

Kiekkokatsoja

Mitä voi tehdä, jos vanhojen pierujen hajua ei enää kestä?

Lakkaa käymästä vanhainkodilla heitä katsomassa
Tikulla silmään, joka vanhoja muistaa. Siis sanonta vain. Itse jos joskus en kykene enää kauppaan, niin saa tuoda rapakalijaa kassikaupalla. En töki tikulla tuojaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Teini-ikäinen poikani kertoi, että tyttöystävänsä oli tullut raskaaksi, ja olivat joutuneet tekemään vaikean päätöksen abortista. Hän tilitti hyvin kiihtyneenä, että näin ei kävisi, jos kondomia käytettäisiin. Rauhoittelin häntä ja muistutin, että syyttely on turhaa, koska kyllä raskaaksi voi tulla vaikka käyttäisikin tuollaisia. Hän oli kuitenkin hyvin varma asiasta, joten maksoin sen abortin ja lupasin nyt sitten jatkossa käyttää kondomia.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Teini-ikäinen poikani kertoi, että tyttöystävänsä oli tullut raskaaksi, ja olivat joutuneet tekemään vaikean päätöksen abortista. Hän tilitti hyvin kiihtyneenä, että näin ei kävisi, jos kondomia käytettäisiin. Rauhoittelin häntä ja muistutin, että syyttely on turhaa, koska kyllä raskaaksi voi tulla vaikka käyttäisikin tuollaisia. Hän oli kuitenkin hyvin varma asiasta, joten maksoin sen abortin ja lupasin nyt sitten jatkossa käyttää kondomia.
Tuleehan tuo sulle pitkässä juoksussa selkeesti halvemmaks. Kaiketi. Hyvin toimittu.

Edit. Tää olikin vitsiketju. No itse en vitsaillut eli sorry offtopikki.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Satsuman viljelijän painajainen.

Satsuman viljelijän elämä on rankkaa puuhaa. Välillä töitä on mahdotonta sumplia sopiviksi tuttujen kanssa ja monesti muiden lähtiessä viettämään iltaa jää hän itse kotiin viljelemään satsumoita. Vain tiistaisin on mahdollisuus juhlia, koska se on satsuman viljelijän vapaapäivä.
Satsuma kaipaa kastelua useita kertoja päivässä ja välillä pitääkin kesken yön herätä kastelemaan satsumoita. Saattaa olla että vasta viideltä alkaa kukko kiekumaan, mutta eihän se auta jos tuntia aikaisemmin jo rupeaa satsuma hiekumaan. Aamun kohokohta onkin tuore Satsuma suoraan puusta. Tähän ei ole monella mahdollisuutta.
Pahin kuitenkin tapahtui kun keskelle kylää oli saapunut muukalainen ja ihmisiä pyydettiin pysymään sisätiloissa. Kuitenkin paikalle oli tullut yli 300 ihmistä, jotka tulivat paikalle sattumalta. Mutta tiedättekö että miten itse viljelijä oli paikalle eksynyt?

No satsumalta
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuulin eilen lauseen jota yksikään isä ei halua kuulla lapsensa suusta.

"Isä, tässä on poikaystäväni, Jamal."

Ei siinä mitään jos tytär olis tuonut Jamalin näytille meille kotiin, mutta esikoiseni Kimmo esitteli Jamalin vankilan vierailuhuoneessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös