Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 803
  • 11 316

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ukrainan parlamentti kielsi "V":n ja "Z":n käytön. Presidentti Olodymyr Elenskyi haluaisi kieltoon kuitenkin joitakin poikkeuksia.
TAJUSIN!!!

Eilen luin yo. "vitsin" ja ihmettelin, mikä juttu tää nyt on? Äsken, heti EKA kerralla, sisäinen ENIGMAni raksutti oikean ratkaisun - hurraa!!!
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
TAJUSIN!!!

Eilen luin yo. "vitsin" ja ihmettelin, mikä juttu tää nyt on? Äsken, heti EKA kerralla, sisäinen ENIGMAni raksutti oikean ratkaisun - hurraa!!!
Tämä on muuten liki totta eikä vain vitsi. Tosin parlamentti kielsi kyseisten symbolien käytön, ei kirjainten.
 
K

Kiekkokatsoja

Tämä ei vitsi, vaan tositarina. Olin joskus nuorena miehenä kaverini luona kylässä ja istuimme ruokapöydässä. Kaverini kikkaili jotain leipäveitsellä, johon äitinsä tokaisi huolestuneena: "Älä nyt vain vedä käteesi".
Tästä tuli mieleen, että mulle todettiin joskus 70-80 luvulla, kun olin lyönyt pääni että: Sulla on varmaan pää kivestä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ulkomailta Suomeen palanneella miehellä on todettu Apinarokko.

Lääkäri: Tutkimuksissa Teillä on todettu olevan Apinarokko.
Potilas: Miten helvetissä selitän tämän vaimolleni.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vanhempi pariskunta teki lupauksen, että ensin kuollut ottaa yhteyttä toiseen ja kertoo mimmosta siellä on.
Mies kuoli ja sai yhteyden vaimoon. Vaimo kysyi: "mitä teette aamuisin?"
"Naidaan ja syödään vihanneksia!", vastasi mies
"Entä päivällä?",kysyi vaimo
"Syödään vihanneksia ja naidaan!", vastasi mies
"No, mitä illalla?", kysyi vaimo
"Naidaan ja syödään vihanneksia!", vastasi mies
"Teillähän on ihanaa siellä taivaassa", tuumasi vaimo.
"No en minä taivaassa ole," tuumasi mies. "Vaan Jämsänkoskella jäniksenä!"
 

MegaForce

Jäsen
Kremlinissä on jo veikkaukset menossa Putinin seuraajaksi. Itse ehdotan Tauskia.
 

Liitteet

  • FB_IMG_1653567845288.jpg
    FB_IMG_1653567845288.jpg
    49 KB · kertaa luettu: 345
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ujo nuori mies menee pubiin ja näkee kauniin naisen istuvan baaritiskillä. Mies juo pari paukkua ja kerää viimein tarpeeksi rohkeutta ja sanoo naiselle hiljaa: "Öh... Voisinko jutella hetkisen kanssasi?"
Nainen korottaa äänensä ja huutaa niin että koko pubi kuulee: "Ei, en halua maata kanssasi!"
Nuorukainen nolostuu tästä suunnattomasti ja vetäytyy syrjäiseen nurkkaan istumaan. Pian nainen tulee hänen luokseen, hymyilee ja sanoo: "Anteeksi, jos aiheutin sinulle nolon tilanteen. Katsos, olen psykologian opiskelija ja teen tutkimusta, miten ihmiset reagoivat noloissa tilanteissa."
Poika on hetken vaiti ja sanoo sitten kovalla äänellä: "Viisisataa?! Älä nyt naurata!"
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Valtteri leikki junaradallaan ja kuulutti: "Juna saapuu Toijalaan, ja kaikki Toijalaan jäävät tollot voivat hypätä junasta."
Hetken kuluttua tuli uusi kuulutus: "Kaikki ääliöt, jotka haluavat jäädä Tampereelle, suksikaa vauhdilla laiturille!"
Äiti tuli paikalle ja sanoi: "Nyt tämä leikki loppui tähän, kun käytät noin siivotonta kieltä. Saat mennä kolmeksi tunniksi nurkkaan miettimään kielenkäyttöäsi."
Kolmen tunnin kuluttua Valtteri palasi junaleikkeihinsä ja kuulutti:
"Arvoisat matkustajat! Olkaa hyvät ja nouskaa vaunuihin. Ja jos teitä ottaa kaaliin, että olemme kolme tuntia myöhässä niin se johtuu tuosta vitun akasta, joka kyylää keittiössä!"
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Jumankauta Leijonille kultaa kotikisoissa! Oliko tämä se Zaharovan ja Putinin mainitsema yllätys, jos Suomi hakee Natoon? Eli tämä ei ollutkaan pelkästään Tamin ansiota?
 

SgtMarkov

Jäsen
Virtasen ukkeli veteli kuolinvuoteellaan viimeisiä henkäyksiä vaimo vierellään. Piti vaimoaan kädestä kiinni ja vannotti, "Ethän sitten ikinä petä minua poismenoni jälkeen? Jos niin teet, niin minä varmana pyörähdän haudassani." Vaimo lupasi olla pettämättä ja ukko siirtyi tuonpuoleiseen.

Muutamia vuosia myöhemmin oli myös rouva Virtasen aika lähteä ilmavoimiin ja taivaan portilla hän tiedusteli Pyhältä Pietarilta, osaisiko tämä neuvoa tien Virtasen ukon luokse. "Rouva hyvä, meillä on täällä lukematon määrä Virtasia", Pietari vastasi.

-Mutta tämä oli se joka kertoi pyörähtävänsä haudassaan jos minä petän häntä, rouva jatkoi.

Silloin Pietarin ilme kirkastui. "Ai, Hyrrä-Virtanen!"
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kaksi vanhaa tuttua tapaa toisensa vuosien jälkeen ja alkavat jutella:
- Mitäs ne sinun pojat nykyään tekee?
- Noh maalarihan se on se toinen... Niin ja juoppohan se on se toinenkin.
Tämä ei sinällään ole vitsi, mutta sopii edellisen viestin aiheeseen. Ensiviikolla meillä töissä kinkerit, johon osallistuu Lappeen kuohukerma osasto ja virkani puolesta pitää olla mikrofonin päässä esittelemässä menyy.

Yhtenä alkuruokana on vodka graavattua siikaa, johon humoristisena sivuhuomiona meinasin kommentoida, että nimestä päätellen tämä ruoka houkuttaa kokkejakin syömäpuuhiin. Selvä kokki, harvinaisempi, kuin saimaannorppa. Tymake my word!!
@banaaninviljelijä
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Lapsuudenkotini oli niin köyhä, että isä pani siskoni yhä uudestaan raskaaksi, jotta meillä olisi tuoretta maitoa ruokapöydässä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mies kävelee pitkin katua eräänä päivänä ja häntä vastaan kävelee kuvan kaunis nainen, jolla on täydellistä täydellisemmätkin rinnat. Mies tuijottaa naista hetken ja kysyy: "Antaisitko minun purra tissejäsi satasella?". "Oletko hullu" nainen vastaa ja jatkaa kävelemistä.
Mies kääntyy ympäri ja juoksee korttelin ympäri ja on naista vastassa kulman takana. "Antaisitko purra tissejäsi tonnilla?", mies kysyy uudestaan. "kuules nyt hyvä mies, minä en ole sellainen nainen! Ymmärrätkö".
Mies ei kuitenkaan suostu luovuttamaan, vaan juoksee naisen kiinni seuraavassa risteyksessä ja kysyy jälleen. "Antaisitko minun purra tissejäsi edes yhden kerran, kymppitonnista?".
Nainen miettii hetken ja sanoo: "Hmmm... Kymppitonni on paljon rahaa... Okei, yhden kerran vain, mutta ei täällä. Mennään tuolle pimeälle kujalle"
Mies kävelee naisen kanssa pimeälle kujalle, jossa nainen ottaa paitansa pois paljastaen parin maailman täydellisimpiä rintoja. Heti rinnat nähtyään mies tarraa niihin ja alkaa hieroa niitä, hyväillen niitä hitaasti, suudellen niitä, nuollen niitä, haudaten kasvonsa niihin, mutta mies ei pure.
Lopulta tyttö kyllästyy ja kysyy: "No? Aiotko purra niitä vai et?"
"Nääh", sanoo mies. "Liian kallista."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös