Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 862 840
  • 11 366

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Oldies goldies:

My girlfriend told me to take the spider out instead of killing it. We had few beers. Cool guy. Wants to be a web developer.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miksi nörtit ei tykkää Microsoftista?

Ne on kokenut sen kauhun, kun koko yön piereskelyn jälkeen Windows ei aukea

***

- Pieraisin eilen vahingossa töissä ja asiakkaat yritti epätoivoisesti saada ikkunoita auki
- Täytyi olla aika paha, eikös sinä ole lentoemäntä?

***

Päätin aikanaan, etten piere puolisoni läsnäollessa ennen kuin olemme naimisissa. Onnistuin siinä, mutta uunituore anoppi katsoi kirkossa vähän pöyristyneenä.

***

Miksi hississä piereminen on sopimatonta?

se kauhistuttaa niin monella tasolla

***

Rakkaus on kuin pieru. Jos sitä joutuu väkisin pinnistämään, niin yleensä se on pelkkää paskaa

***

Aikanaan koulussa opettaja heitti mut aina ulos, kun pieraisin tunnilla. Ei muuten ajatellu loppuun asti. Hänhän jäi muun luokan kanssa aina sinne luokkaan sen hajun kanssa.

***

Mistä tietää, että perhonen pieraisee?

se lentää vähän aikaa suoraan
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Muut oli sahal hommissa, Jarmo myllys
Naiset diggasi Dannya, Joel Armia

Ja vielä yksi legendaarinen

Trump löi swingin, Vladimir hyökkäsi Ukrainaan tappamaan viattomia siviilejä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
- Putin otti ja kuoli... ja tupsahti helvetin porteille.
Piru ilmoitti ensin Helvetissä olevan täyttä, mutta mulkoili sitten Vladimiria ja totesi, että no tietysti Putinin on Helvettiin päästävä.
Piru vei Vladimirin kolmen mustanpuhuvan oven eteen ja käski kurkistaa jokaisesta sisään.
Vallun oli sitten päätettävä mihin huoneista hän itse haluaisi asettua viettämään loputonta ikuisuuttaan. Huoneen nykyinen asuja pääsisi Putinin valinnan jälkeen taivaaseen, sinne kun ei ollut niin suurta tungosta.
Putler kurkkasi ensimmäisen oven taa:
Siellä istui Bin Laden kiehuvan kuumassa porealtaassa, se ei Vallua miellyttänyt.
Putin kurkkasi seuraavan oven taa: Huoneessa oli 20 metriä syvä allas täynnä jääkylmää vettä. Altaassa Hitler yritti epätoivoisesti pysyä pinnalla. Sekään huone ei Vladimiria kiinnostanut.
Kolmannen oven takaa paljastui seinälle roikkumaan kahlittu Bill Clinton. Ja kas kummaa, Monica Lewinsky otti siellä Billiltä suihin!
Putin mietti vain hetken, olisihan se kyllä rankkaa olla kokonainen ikuisuus suihin otettavana, mutta näistä vaihtoehdoista ehdottomasti paras!
-Tämä huone vaikuttaa hyvältä, Vladimir ilmoitti Pirulle.
-OK, vastasi piru ja huikkasi sitten huoneeseen:
-Monica, voit mennä!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Sanotaan, että täytyy muistaa nauraa, vaikka asiat olisi huonosti. Totesin, että ainakaan ripulitaudissa tämä ei ollut hyvä vinkki
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Punahilkka kohtasi isoäidiksi naamioituneen suden isoäitinsä kotona
- Miksi sinulla on noin suuret korvat?
- Että kuulisin sinut paremmin
- Miksi sinulla on noin suuret silmät?
- Koska olen paskalla ponnistamassa, laita nyt se saatanan ovi kiinni!
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Sergei tuli Moskovan ainoaan avoinna olevaan ruokakauppaan. Kaupasta löytyi enää leipää. Yhden leivän hinta oli 5 000 000 ruplaa.
Sergei sanoi kauppiaalle: - Minulla ei ole noin paljon rahaa, voinko maksaa osamaksulla?
Kauppias vastasi: - Sopiihan se, 60 kuukauden osamaksun kuukausierä on 8 000 000 ruplaa, kun huomiodaan inflaatio.

Joo, ihan itse keksin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko ollut jo, mutta:

Vanhempi mies istuu rippituoliin ja aloittaa tunnustuksensa: "Isä, olen 75-vuotias ja olen ollut saman naisen kanssa naimisissa 50 vuotta. Olen aina ollut hänelle uskollinen, mutta eilen illalla menin baariin, iskin kaksi huikean kaunista parikymppistä naista ja harrastin molempien kanssa seksiä kolme kertaa."

Pappi: "Kadutko syntejäsi?"

Mies: "Mitä ihmeen syntejä?"

Pappi: "Minkälainen katolinen sinä oikein kuvittelet olevasi?"

Mies: "En minä ole edes uskovainen, haluan vain kertoa tämän kaikille."
 

lihaani

Jäsen
Tätä ei saa käännettyä, joten olkoon ulkomaankielellä:
A male whale and a female whale were swimming off the coast of Japan when they noticed a whaling ship. The male whale recognized it as the same ship that had harpooned his father many years earlier.
He said to the female whale, "Lets both swim under the ship and blow out of our air holes at the same time and it should cause the ship to turn over and sink.
They tried it and sure enough, the ship turned over and quickly sank. Soon however, the whales realized the sailors had jumped overboard and were swimming to the safety of shore.
The male was enraged that they were going to get away and told the female "lets swim after them and gobble them up before they reach the shore." At this point,
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Raineri ja Leif jutteli huoltoasemalla Ukrainan sodan aiheuttamasta bensanhinnan noususta.
- Hai sie! Ootko huomannut että bensanhinta on noussut kysyy Leif.
- No olen vastaa Raineri.
- Hulda toi eilen kotiin 100€ rikesakon, ennen se oli vaan 80€
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olin kaivamassa kuoppaa takapihalla, kun löysin vanhoja kolikoita.
Innostuin tästä niin, että juoksin sisälle kertomaan asiasta siellä olevalle prostituoidulle.
Vasta sisällä nähtyäni kyseisen huoran, muistin miksi olin kaivamassa sitä kuoppaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kävin tänään paksusuolen tähystyksessä ensimmäistä kertaa. En tiedä oliko siinä käynnissä yllättävämpää se, että sitä tähystintä liikutellaan koko tutkimuksen ajan voimakkaasti edestakaisin, vai se, että lääkäri antoi minun laittaa housuni samalle tuolille, missä hänen omansakin olivat.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kävin tänään paksusuolen tähystyksessä ensimmäistä kertaa. En tiedä oliko siinä käynnissä yllättävämpää se, että sitä tähystintä liikutellaan koko tutkimuksen ajan voimakkaasti edestakaisin, vai se, että lääkäri antoi minun laittaa housuni samalle tuolille, missä hänen omansakin olivat.
Etenkin siinä vaiheessa kannattaa huolestua, kun lekuri laittaa molemmat kätensä olkapäillesi ja silti jokin liikkuu rektumissasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös