Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 854 187
  • 11 331
Isä istuu poikansa viereen ja sanoo;

"kuule, olet sen ikäinen jo että minun täytyy kertoa sinulle. Joulupukkia ei ole olemassa. Eikä hammaskeijua. Eikä pääsiäispupuja. Minä olen aina näytellyt joulupukkia ja muita satuolentoja elämäsi alusta saakka"

Poika huokaisee ja sanoo;

"minä tiedän isä, minä tiedän kaiken ja olen tiennyt jo kauan että olit joulupukki, ja hammaskeiju, ja kaikki mahdolliset taruolennot mitä on olemassa"

ja poika jatkaa;

"niin kaikki taruolennot paitsi tietysti haikara! Haikara on naapurin Lothar-setä, eikö olekin?"
 
Tauski oli häämatkalla tunnetulla kannibaalien saarella tuoreen vaimonsa kanssa.

Aviopari riiteli jo ensimmäisenä iltana ja Tauski lähti hotellihuoneesta tiuskien ja ovet paukkuen.

Tauski meni hotelli ulko-oven edustalle röökille ja tarinoimaan paikallisten kanssa.

Pienen jutustelun jälkeen Tauski kysäisee tupakoinnin lomassa paikalliselta miesporukalta:

"mitäs täällä teidän maassa tehdään kun vaimo alkaa ärsyttämään?"

"pistetään pataan!", sanoivat paikalliset

"ihanko totta, minä teen samoin"
 
Viimeksi muokattu:

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Teinityttö tuli itkien kertomaan äidilleen: minut raiskattiin ollessani vankilassa.

Äiti lohdutti: sama tapahtui veljellesi taannoin. Isänne nyt vain ottaa Monopolin pelaamisen vähän liian tosissaan.
 
Mies sanoi vaimolleen;

"Osaatko sanoa jonkin totuuden jonka kuuleminen saa minut samaan aikaan onnelliseksi ja surulliseksi"

ja vaimo vastaa;
"sinulla on isompi penis kuin veljelläsi"
 
Päätimme eilen kokeilla vaimon kanssa roolileikkejä makuuhuoneessa.

30 sekunnin jälkeen hän lähti raivoten pois.

Ilmeisesti vaimoni pyytäminen näyttelemään tytärtämme ei ole seksikästä.
 
Persuheppu kuuli radiosta että poliisi etsii väkivaltaista ja arvaamatonta rasistista hyökkääjää.

Hän soitti vihjepuhelimeen.

Selvisi ettei kyseessä ollut työpaikkailmoitus.
 
Luulisi että olisi ollut vaikeampi päättää kun vaimo pisti valitsemaan että se on "joko hän tai makkaroiden syöminen".

Päätöksen tekeminen oli lopulta aika helppo nakki.
 
Nörttimies tuli juosten nörttikaverinsa luo ja sanoi;

"Et ikinä arvaa mitä mulle tapahtui äsken. Olin kävelemässä tännepäin kun huomasin upeavartaloisen naisen alusvaatteisillaan köytettynä rautatiekiskoihin. Juoksin auttamaan ja irrotin hänet köysistä. Ja heti kun olin irrottanut hänet me rakastelimme ja uudelleen ja uudelleen!"

Kaveri oli ihmeissään mutta iloinen kaverinsa puolesta;

"Wow! Aivan mahtava juttu. Ottiko se suihinkin?"

Johon panomies vastaa
"Ei,ei. En löytänyt sen päätä mistään"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös