Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 854 377
  • 11 332

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
YK:n entiseltä pääsihteeriltä kysyttiin aikanaan, että mitä hän tarjoaa juotavaksi, jos hänelle tulee vieraita. Tarjoaako hän teetä vai mitä?

Hän vastasi:
Kofii annan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Äiti soitti äsken ja kysyi mitä kuuluu? Vastasin, että ihan hyvää ja odotetaan tässä taas lasta. Sit se alko hihkumaan, että onneks olkoon ja lopetti puhelun sanoen, että täytyy heti kertoa kaikille. En mä aina oikein ymmärrä ton sinkoilua. Kyllä tää mun mielestä on ihan normaalia, että alakoululaisen kotiin tuleminen koulusta vaan kestää, kun on kaikkee mielenkiintoista matkalla.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Äiti soitti äsken ja kysyi mitä kuuluu? Vastasin, että ihan hyvää ja odotetaan tässä taas lasta. Sit se alko hihkumaan, että onneks olkoon ja lopetti puhelun sanoen, että täytyy heti kertoa kaikille. En mä aina oikein ymmärrä ton sinkoilua. Kyllä tää mun mielestä on ihan normaalia, että alakoululaisen kotiin tuleminen koulusta vaan kestää, kun on kaikkee mielenkiintoista matkalla.
Tuohon voisi kai vertautua, että soitat äidille ja kerrot että kaksi viivaa tuli.

Vastaus 2019: Ihanaa! Mä tuun heti sinne ku pitää laittaa lasten huone valmiiksi.
Vastaus 2022: Mitä helvettiä! Missä saastaisissa räkälöissä sitä on tullu luuhattua? Et tuu tänne ainakaan vuoteen.
 
Olin kaivamassa lapiolla kuoppaa takapihalla kun yhtäkkiä löysin useita muinaisia kultakolikoita. Olin juoksemassa sisään kotiin kertomaan vaimolle kunnes muistin miksi itse asiassa olin kuoppaa kaivamassa.
 
Outoa tässä on se, että tuomari päättää, että kiihottaako vai ei.
Tämä. Päättääköhän tuomari myös sen että saako Päivi orgasmin vai ei. Vai Jumalako päättää. Mä en tiedä näistä orgasmeista ja g-pisteistä. Ihan höpöjuttuja mun mielestä. Vaimo muuten jätti.

Päivi Räsäsen tuttavaperheessä oli pieni skandaali kun ilmeni että perheen pojalla oli seksisuhde opettajansa kanssa. Luojan kiitos poika oli kotikoulussa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Värillä tarkoitan kaikkia värejä valkoisesta mustaan.

Miksi tietyn värisillä miehillä on lättänä otsa?
- Ei tähän bussiin. (tyrmätään täysin isolla kämmenellä)
Miksi tietyn värisillä miehillä on isot sieraimet?
- Tähän bussiin! (vedetään kaksin sormin bussiin sieraimista)
Miksi tietyn värisillä on kiharat hiukset?
- Mihin vitun bussiin menisin? (asiakas hieroo hiuksiaan sormella miettiessä sitä)

Toivottavasti ei ollut liian värikäs...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Amerikkalainen ja venäläinen tapasivat toisensa ensimmäisen kerran ja pian alkoi nokittelu.

Amerikkalainen sanoi: "Ostosmatkoihin käytämme kuplavolkkaria, oopperaan ajamme Cadillacilla ja ulkomaille lennämme. Mites teillä?"

Venäläinen vastasi: "Vaimo tekee ostokset jalkaisin, oopperaan mennään kolhoosin traktorilla ja ulkomaille panssarivaunulla…"
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mistä tunnistaa todellisen ystävän?

Siitä kun soitat keskellä yötä hänen ovikelloaan huoran ruumis autosi takakontissa, ystäväsi ei kysele mitään, vaan hakee lapion ja lähtee mukaan.
 
Persuäijä istui lääkärin vastaanotolla ja sai kuulla lääkäriltä pysäyttävät sanat;

"Valitettavasti sinulla Pertti on enää 6 kuukautta elinaikaa jäljellä"

Pienen alkujärkytyksen jälkeen Pertille nousee puolittainen hymy kasvoille. Hän kaivaa puhelimen taskustaan ja naputtelee minuutin vauhdikkaasti ja laittaa puhelimen takaisin taskuun.

"herättääkö tämä uutinen sinussa synkkiä ajatuksia?" , lääkäri kysyy Pertiltä

"ei suinkaan", vastaa Pertti ja jatkaa;

"tiedotin juuri medioille ja myös Facebookissa kaikille tuntemilleni ihmisille että olen kommunisti ja olen aina ollutkin. Lisäksi tulin kaapista - julistin olevani vegaani-homo ja ylpeä siitä!!!"

Lääkäri katsoo kummeksuen ja toteaa;

"mutta sinähän Pertti olet ollut aina naisten perään ja järkkymätön isänmaanystävä"

"niin olen", Pertti ja jatkaa;

"katsokaas tohtori, nyt kun tässä kuollaan kohta joka tapauksessa niin eikö ole parempi että henkensä heittää kommarihomo kuin normaali rehti isänmaallinen mies".
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Mitä Michael Jackson teki elokuvateatterissa?
 

Liitteet

  • Michael-Jackson-Popcorn-GIF-Meme-Eating-Popcorn-Featured-StudioBinder.jpg
    Michael-Jackson-Popcorn-GIF-Meme-Eating-Popcorn-Featured-StudioBinder.jpg
    48,2 KB · kertaa luettu: 190
Nainen saapuu ruokakaupan kassalle ja laittaa hihnalle ostoksensa:

yhden pakastepizzan, yhden oluen ja yhden suklaapatukan.

"jaa, te taidattekin olla sinkku"

kassaneiti toteaa asiakkaalle.

"niin olen, mistä sä arvasit? Päättelitkö sen näistä minun ostoksistani?"

asiakas kysyy innostuneesti

"en kun siitä että olet ihan helvetin ruma"

myyjä kuittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös