Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 823 144
  • 11 246

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mitä Myanmarin kenraalit vastasivat, kun heiltä kysyttiin:

"Kuka voitti vaalit vilpillisesti?"

- "Suu Kyi"

"Entä mitä hänen kanssaan pitää tehdä?"

"Pannaan siltä suu kii"
Tiedän yhden palstalaisen, joka poistaisi L-kirjaimen spoilerissa olevasta siltä-sanasta.
 

SgtMarkov

Jäsen
Nuori mies astui miesparturin liikkeeseen ja kysyi, "onko paljonkin asiakkaita jonossa?"
-Kolme tukanleikkuuta ja yksi parran ajo, parturi vastasi. Mies kiitti tiedosta ja lähti, mutta palasikin vasta seuraavana päivänä ja kysyi taas, "onko paljon asiakkaita jonossa?"
-Kaksi tukanleikkuuta ja pari parran muotoilua. Mies kiitti taas ja lähti.

Kun tätä samaa toimintaa oli jatkunut muutaman päivän ajan, parturi pyysi erästä tuttavaansa vakoilemaan, mitä mies teki aina lähdettyään hänen liikkeestä.

Kun tuttu palasi, parturi kysyi, "Saitko selville mitä hän puuhaa?"
-Ei aavistustakaan, mutta teille näytti menevän.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kuuntelin tuossa YLE Puheen kiekkokierrosta. Sport-Tappara pelissä oli kuulemma Kristian Tanus päässyt yrittämään rankkaria pari minuuttia takaperin. Innostuin heti, että tämä pitää nähdä, mutta paskan vitut - ei se rankkari kestäny kun muutaman sekunnin ja ihan etuperin se siinä meni.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulla on paha huumeongelma, en löydä niitä mistään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minulla on paha huumeongelma, en löydä niitä mistään.
Mikäs leffa se oli missä ikääntynyt rokkikukko valisti nuorisoa telkkarissa jotenkin näin:

"Kids, don't buy drugs. Become a popstar and you'll get them for free."
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tyttöystäväni kissa kuoli ja hän oli surun murtama. Jonkin ajan kuluttua hän tuli siihen tulokseen, että haluaisi uudestaan samanlaisen. Lupasin tietysti hankkia hänelle sellaisen, vaikka en kyllä itse pitänyt ajatuksesta. Nyt hän on kuitenkin sitten helvetin vihainen mulle. Harmittaa, koska ei ollut mikään helppo juttu hankkia uutta kuollutta kissaa hänelle.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Mitä huumediileri tuumasi kun joutui autolla ratsiaan?

Kamalasti pelottaa
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Tämä samainen diileri pääsi talkkariksi taloyhtiöön ja talvella pihaa kolatessaan tuumaili että:

Theres no business like snow business
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jouduin hiljattain huumetestiin. Kävi hyvä tuuri heillä oli siellä hyvää kamaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Isä opetti aina mulle pennusta lähtien että kuulusteluissa pidät sitten aina turpas kii etkä sano sanaakaan. Eilen istuin taas kuulusteluhuoneessa ja niinkuin aina, en suastunu pihahtaankaan. Tänään tuli sitten irtisanomisilmotus. Oon kuulemma ihan paska rikostutkija.
 
Viimeksi muokattu:

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
- Voinko soittaa sinulle myöhemmin. En todellakaan pysty juuri nyt puhumaan, olen hyvin ikävässä ja melkoisen hankalassa paikassa.
- No, missä olet?
- Olen Raumalla.

Huusin toistavasti yhä tärisevälle, hikoilevalle, synnytysraskaana olevalle vaimolleni: työnnä nyt, työnnä lujempaa… KERRAN VIELÄ, YRITÄ EDES!
Eipä siitä ollut apua. Ilmeisesti meidän Citroen C3:n akkulaturi oli talvipakkasessa mennyt rikki.

Mitä Katie Price kysyi King Kongilta?
- Onko se jo sisällä?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Setämiehet kohtaavat
- harrastatko usein seksiä tiskikoneen ollessa päällä?
- välillä, mutta useimmiten se haluaa, että minä olen päällä
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pikku-Kallen isä ja äiti halusivat vähän lemmiskellä rauhassa. Isä sanoi Kallelle, että istuu talon ulkoportailla ja laskee ohikulkijoita, kunnes tullaan sanomaan, että riittää. Isä lupasi maksaa 10 senttiä jokaisesta ohikulkijasta, jonka Kalle ehtii laskea.

Isä ja äiti alkoivat päästä hyvään lämpöön, kun Kalle huusi ulko-ovelta.
- Tiedoksi vaan, että nyt tulee kalliiksi tää teidän paneskelu. Tuolta lähestyy meinaan Pride-kulkue.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös