Sitäkin. Mutta molemmilla lienee valtava kiire maaliinsa. Ei hyvä se. Siinä voi kumi palaa/sulaa, tai tapahtua odottamaton vahinko. Matkustajakaan tuskin pääsee maaliinsa.@Kiekkokatsoja , itse olen ymmärtänyt että molemmissa on sisällä veltto mulkku.
Mikä on turhin ammatti?Lumisateessa bemari pyyhkäisi ohitseni, ja eteeni. Siltikin vaikka edessäni oli pitkää jonoa, kuten pari rekkaa ja useita henkilöautoja.
Tuli mieleen juttu, että mitä yhteistä on bemarilla ja kondomilla?
-Molemmissa on mulkku sisällä.
Minä kyllä kovasti ihmettelen, että miksi kukaan viitsii edes tönäistä Sipilää nyt. Silloin pääministeriaikoina olisi ollut loogisempaa että joku käy raiveliin. Mitä ne Juha-parkaa enää, sehän on jo valtakunnanpolitiikan eläkeputken huulilla.Juha Sipilän "pahoinpitely" on yksi erittäin hyvä vitsi. Hentoinen tönäisy ja media paukuttaa, että nyrkeillä käytiin kimppuun.
Onneksi Sipilä on vielä hengissä ja toivottavasti toipuu täysin tuosta väkivallanteosta.
Mitä Nina Mikkosen lapset vastasivat tähän?Ronskimpaa huumoria niin pistetään piiloon ja jokainen lukee omalla vastuulla.
Mitä Nina Mikkonen tokaisi lapsilleen ruokapöydässä?Syökää nyt hyvänen aika sentään ruokanne, se on tosi hyvää. Katsokaa nyt isäännekin, ruoka on niin hyvää, että hänellä ihan kuola valuu pitkin suunpieliä.
Mitä Nina Mikkosen lapset vastasivat tähän?
-No ei se ainakaan nälkää näe!
Mikä oli Timotan suosikkilomakohde?Mikä oli Timo TA Mikkosen lempielokuva?
Kuolaa-laa Land