Tai sitten Johnnie Walkeria voisi pikemminkin verrata siihen Mersuun.
Ai nyt mä vasta tajusinkin että Mersu taisi formuloissa mainostaakkin juuri Johnnie Walkeria. Ei tullut tuo mieleeni kun aiemmin kirjoitin, vaan mielessäni oli lähinnä joku japanilainen automerkki. Sellaisia kun näkee aika monesti teineillä ensimmäisinä autoina, ja sitten sellaisilla perusperheillä, jotka eivät niinkään autoista "tajua", vai onkohan tuo nyt vähän hassusti sanottu.
Nimimerkki Beeman suositteli mielestäni aika osuvasti Walker-faneille perus-halpaa (suht sama hinta kuin mustalla JW.lla) Bowmorea lauseella "mutta kelpaa tarjota paremmassakin seurassa".
Noh, tässä JW.n ehkä vähän liiallisen mollaamisen ohella en kehtaa samassa viestissä kertoa mistä viskistä itse tykkään, heh.
Mä kun olen nyt muutaman vuoden maistellut (ja ryypiskellytkin) viskejä (ja vähän muitakin väkeviä), niin säilytin aina sen tyhjän pullon itselläni, paitsi ehkä kaikkein halvimmista blendeistä. Suunnitelmissa oli että laittaisin tyhjät pullot jotenkin esille, siis että esimerkiksi kiertäisivät huoneen ympäri jossakin kapealla ylähyllyllä tai jotain vastaavaa. No mutta tossa joku aika sitten veinkin ne tyhjät pullot takaisin alkoon, kun joka paikka oli täynnä niitä melko halppispulloja kilisemässä ja viemässä tilaa.