Onpas tämä ketju valahtanut alas...
Jos asuisin/kävisin Oulussa, niin syyt miksi menisin Kärppien peliin:
1. The Oulun Kärpät - legendaarinen seura, joka on kasvattanut aika monta Kärppä-legendaa ja voittanut aika monta mestaruutta. Matkan varrella on ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Itse olen Kärppien kannattaja, Kärppä-fani - Kärppien historia on minulle erittäin tärkeä. Aika näyttää, että onko Kärppien tulevaisuus minulle yhtä tärkeä.
2. Muutamat mielenkiintoiset pelaajat tämän päivän joukkueessa: Mäenalanen, Leskinen, Ohtamaa, Pyörälä, Topi Niemelä, Ville Koivunen, Jesse Koskenkorva, Aku Räty - ei noita loppujen lopuksi ole montaa
3. Liigajääkiekko kiinnostaa
Jos asuisin/kävisin Oulussa, niin syyt miksi EN menisi Kärppien peliin:
1. "Pelottaisi" astua Raksilan jäähalliin, että minkälaisethan puitteet siellä kohtaisin, kokisinko myötähäpeää? Vrt. Nokia Arena, Tampere
2. "Pelottaisi" nähdä, että minkälaisen jääkiekkotuotteen on Oulun Kärpät Oy rakentanut. Kokisinko myötähäpeää? Vrt. Ilveksen/Tapparan show Nokia Arenalla, Tampereella
3. Kärpillä on mammuttitauti (johon liittyy "suojatyöpaikkameininki" Virkkunen, Aho, I.Mikkola, Loponen), Kärpät ei ole kehittänyt tuotetta oikeaan suuntaan. Nykymeno ei oikein anna aihetta olla Kärpistä ylpeä. Joukkue on hieman nimetön vetämään "tähtipelaajilla" katsojia halliin.
Päätöstä ei edesauttaisi suuntaan eikä toiseen:
1. Lauri Mikkola, muu valmennus
2. Joukkueen otteet
Kyllä varmaan päätös olisi, etten menisi Kärppien kotipeliin. Päätös on ehdottoman päinvastainen, jos kyseessä olisi Kärppien vieraspeli Nokia Arenalla Tampereella.