Virkkunen ULOS!

• 65 054
  • 428

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Käyttäjä on saanut parin viikon pelikiellon henkilökohtaisuuksien vuoksi.
Sen takia itse olen näitä pitkäaikaissuunnitelmia vastaan, että niissä ei osata kesken matkaa sitten enää vaihtaa suuntaa. Kärpillä oli varmastikin joku visio, mihin kuului valmentajaputki ja missä Mäntymaa rakentaa pitkäjänteisen projektin ja täällä juhlitaan kultaa sitten taas joskus 2027 kun projekti tulee päätökseen. Haluttiin antaa työrauha, mutta lopulta oli pakko reagoida.

Suunnitelmiin on helppo myös hirttäytyä kun kuvitellaan että asiat voi vain pakottaa tapahtuviksi sen oman vision mukaisesti ja todellisuutta voi muokata mieleisekseen. Vaikka tulokset näyttävät toista, ei silti voi hyväksyä että Mäntymaan kohdalla oltaisiin oltu väärässä. Erittäin narsistinen tapa ajatella.
Ihan kaikellla kunnioituksella kysyn, ettei tule väärinkäsityksiä, minkä ajatuksen nuo lihavoimani lauseet sisältävät? Väärässä kuka ja missä asiassa Havun suhteen olisi erittäin narsististinen?

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan kaikellla kunnioituksella kysyn, ettei tule väärinkäsityksiä, minkä ajatuksen nuo lihavoimani lauseet sisältävät? Väärässä kuka ja missä asiassa Havun suhteen olisi erittäin narsististinen?
Ihan yleinen kommentti, eikä ketään kohtaan suunnattu. Jotkin tahot vain organisaatiossa mielestäni kieltäytyivät hyväksymästä todellisuutta, että Ville Mäntymaan valinta oli alun alkaenkin väärä. Loppumetreillä joku muu ilmeisesti vain jyräsi päätöksenteossa viimein yli.

En tiedä kuka roikkui, enkä kuka jyräsi. Voi olla ketä vaan.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ihan yleinen kommentti, eikä ketään kohtaan suunnattu. Jotkin tahot vain organisaatiossa mielestäni kieltäytyivät hyväksymästä todellisuutta, että Ville Mäntymaan valinta oli alun alkaenkin väärä. Loppumetreillä joku muu ilmeisesti vain jyräsi päätöksenteossa viimein yli.

En tiedä kuka roikkui, enkä kuka jyräsi. Voi olla ketä vaan.
Ok - kiitos selvennyksestä. Minä tulkitsin noita lauseita jotenkin väärinpäin ja olin hieman ihmeissäni varsinkin tuosta narsismi-lauseesta, mutta joo - eteenpäin...

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Virkkusessa eniten vituttaa tuo teflonpinta, joka on tavallaan luotu siten että toimitusjohtaja ei muka puuttuisi suoraan urheilupuolen tekemiseen ja vastuunkantajat huonosta menestyksestä ovat ihan muualla. Kiitos Junnon haastattelun Kalevassa, nyt tiedämme että teflon-Tommi yhdessä Junnon kanssa on ilmeisesti sählännyt hyvinkin aktiivisesti, jopa pelitapaan ja harjoitteluun liittyvissä asioissa tällä kaudella. Virkkunen voisi miehekkäästi kantaa vastuunsa surkeasta kaudesta ja vielä surkeammista rekrytoinneista. En toki usko että näin käy. Pessimismini seuran tulevaisuutta kohtaan ei ole laantunut laisinkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy