Varmaan siinä sitä Lapin miehen lisääkin on joukossa niinkuin aina kuuluu olla mutta kyllä minun silmääni on erityisesti tällä kaudella pistänyt Vahalahden hidastuminen. Se näkyi jo viime kaudella mutta tällä kaudella vielä selvemmin.
Kiekkoareenan perusteella Vahalahti pelasi syksyn käsi murtuneena. On se vaan mielettömän kova jätkä vielä nelikymppisenä. Pistepörssin vitonen vaikka on vetänyt puolet kaudesta loukkaantuneena.
Vahalahti tarvitsee kyllä kaksi nopeaa pelaajaa kenttäänsä; nyt homma o luistanut hyvin Koiviston ja Saarelan kanssa.
Ainoa onnistuja ollut Vahalahti, tosin sitten erinomainen ollutkin.
Moni pelaaja on taantunut mutta Vahalahti on ollut huikea. Villeä kovempaa jätkää ei tässä sarjassa ole. Asenne on täyttä timanttia vaikka kropassa näkyy ajetut kilometrit.
Moni pelaaja on taantunut mutta Vahalahti on ollut huikea. Villeä kovempaa jätkää ei tässä sarjassa ole. Asenne on täyttä timanttia vaikka kropassa näkyy ajetut kilometrit.
Mitä sitten, jos liike hidastuu, kun pää ja kädet toimii tuohon malliin?...Ja jaloissa.
Mitä sitten, jos liike hidastuu, kun pää ja kädet toimii tuohon malliin?
Sä olet kyllä tämän palstan Aina Inkeri Ankeinen yhdessä erään vuosiluvun kanssa
Niinku mä olen vaimolle jo yli 20 vuotta sanonut: Sun totuus ei oo absoluuttinen totuus:-)En ole. Sanon vain asiat miten ne on.
Ja liikkeelläkin on suuri merkitys jos ei pysy nyky-vauhdissa mukana.
En ole. Sanon vain asiat miten ne on.
Ja liikkeelläkin on suuri merkitys jos ei pysy nyky-vauhdissa mukana.
Sä olet sitä mieltä että Vaha ei ole enää Liiga tason pelimies?
Kyllä. Ei ole enään. Sen näki menneellä kaudella ettei enään pysy mukana.
60. 14+33 umpisurkeassa joukkueessa ja pistepörssin 5 sija. Vaikuttaa minusta ihan Liiga tason pelaajalta...
Ja lisättäköön vielä loppuun että toivottavasti Vahalahdesta ei tule Lukon kapteenia missään vaiheessa. Siinä menisi hyvä pelaaja "kapteenin kirouksen" myötä täysin hunningolle.