Tässä casessa ihmisillä kuohuu yli. En minä ainakaan usko niin väittävien menettäneen oikeasti kunnioitustaan Peltosta kohtaan.
Juuri näin. Mun pointtini on (edelleenkin) se, että kun "ihmisillä" todellakin vielä kiehuu yli, niin lasken Villenkin "ihmisten" joukkoon. Vieläkin väitän, että kukaan 2pv sitten toisen toimesta aivotärähdyksen saaneena ei ole ymmärtäväisyydessä ja kokonaiskuvan muodostamisessa vielä sillä tasolla, että osaisi ottaa etäisyyttä. Villelläkin vielä kuohuu, suotakoon se hänelle, koska nimenomaan häntä lyötiin päähään. Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon, jos meillä ei olisi atavistista vaistoa reagoida kokemiamme fyysisiä uhkia vastaan. Luotan Villeen, Ossiin, Kibeen, Ritaan ja moneen moneen muuhun pelimieheen: tästä päästään eteenpäin ja vielä suhteellisen nopeasti. Ja kokonaiskuva hahmottuu kaikille järjellä varustetuille pelaajille. Musta oli kuitenkin hyvä, että Ville meni näin nopeasti haastatteluun ja sai omalta osaltaan naurettavat paskapuheet niskamurtumista loppumaan. Sittenhän spekulointi vasta olisikin jatkunut, jos Ville olisi pysynyt pois julkisuudesta.
Vakio: Kyllä mä oikeasti ymmärsin ja ymmärrän pointtisi, enkä enää jälkimmäisessä viestissä kohdistanut sinuun sitä, mitä kirjoitin Anti-Villeksi ryhtyvästä. Meillä on kaikilla joskus huonoja iltoja, niin myös kiekkoilijoilla. Toivotan sulle hyvää, jännittävää, ärsyttävää, kuumottavaa ja kihelmöivää kiekkokautta!