Tietysti tarkoittaa Peltosta.
Tämä. Tuskin rupeaa heti edeltäjäänsä ja omaa pestiään suojaamaan kivoilla korulauseilla. Tai no niin no..
Tietysti tarkoittaa Peltosta.
Erikoista, että kun tuuletetaan organisaatiota, niin urheilullisen mahalaskun pääarkkitehti saa(nee) jatkaa tehtävissään. Ville olisi pitänyt kenkiä ensimmäisenä ihan viimeistään päättyneen kauden lopuksi.
Ja siitä myös @BOL vastaus keneen pyhään lehmään Pesonen viittasi vaikkei sen pitäisi ketään yllättää. Lienee Peltosella itse syöpäpesäkkeen eli Ishockey Rf:n vankkumaton tuki. Siinä ei tunnetusti muiden omistajien ja sidosryhmien tyytymättömyys paina, kun tämä konklaavi jotain päättää. Kun Peltonen aikanaan lentää tukasta niin hänellä lienee samanlainen suojatyöpaikka kuin Karavaanarilla.Turha haikailla Peltoselle kenkää. T: Pesonen ja Eskola
Ville Peltosen asemasta suorat sanat
Janne Pesonen ottaa urheilujohtajan vastuun Stadin kingeissä.www.iltalehti.fi
Kärpät päätti aivan samalla tavalla tehtyjä virheitä myöntämättä jatkaa Marjamäen kanssa kunnes kesken kauden tuli tilanne, että ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kenkiä hänet ulos. Peli parani suurin harppauksin samantien. Miksi helvetissä IFK on toistamassa näitä aivan samoja virheitä? Eikö paria seuraavaa kautta edes yritetä pelastaa?Ja siitä myös @BOL vastaus keneen pyhään lehmään Pesonen viittasi vaikkei sen pitäisi ketään yllättää. Lienee Peltosella itse syöpäpesäkkeen eli Ishockey Rf:n vankkumaton tuki. Siinä ei tunnetusti muiden omistajien ja sidosryhmien tyytymättömyys paina, kun tämä konklaavi jotain päättää. Kun Peltonen aikanaan lentää tukasta niin hänellä lienee samanlainen suojatyöpaikka kuin Karavaanarilla.
Kaikkea muuta turhanpäiväistä kyllä tehtiin, kuten fysiikkavalmennukseen panostamista, sekä matkustusjärjestelyiden muuttamista. Tuonne meidän puolelle kirjoitinkin jo samaa, mutta IFK hakee taas syitä konttaukselle kaikkialta muualta, paitsi pelistä.Kärpät päätti aivan samalla tavalla tehtyjä virheitä myöntämättä jatkaa Marjamäen kanssa kunnes kesken kauden tuli tilanne, että ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kenkiä hänet ulos.
Ja siitä myös @BOL vastaus keneen pyhään lehmään Pesonen viittasi vaikkei sen pitäisi ketään yllättää. Lienee Peltosella itse syöpäpesäkkeen eli Ishockey Rf:n vankkumaton tuki. Siinä ei tunnetusti muiden omistajien ja sidosryhmien tyytymättömyys paina, kun tämä konklaavi jotain päättää. Kun Peltonen aikanaan lentää tukasta niin hänellä lienee samanlainen suojatyöpaikka kuin Karavaanarilla.
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta osaamatontakin hallitusta vaarallisempi asia on hallitus, joka ei suostu myöntämään jo tehtyjä virheitä. Näinhän tässä peltoskeississä näyttää käyvän ja surkuhupaisinta on, että samalla kun lähes koko organisaatio vaihtuu ympärillä, niin Ville ei lähde kulumallakaan.Ihan uskomaton on Villen asema. Sitä ei horjuta mikään. Maailmasta ei löydy yhtään valmentajaa joka olisi saanut olla näin pitkään penkin takana kun mitä Ville on ollut. Ei yhtäkään
Hyvin sanottu. Täysin käsittämämöntä että valmentaja joka on kolme kauden aikana epäonnistunut täysin tehtävässään saa jatkaa.Se nyt viimeistään tuli selväksi, että Peltonen on pyhä lehmä johon ei saa koskea ja ympäriltä ammutaan kaikki muut ja sitä puskuria rakennetaan hänen ympärilleen mistä voi sitten tarvittaessa heittää bussin alle.
Tämä on kuin Venäjällä. Syylliset on tiedossa jo etukäteen, syyt vaan pitää keksiä.
Se nyt viimeistään tuli selväksi, että Peltonen on pyhä lehmä johon ei saa koskea ja ympäriltä ammutaan kaikki muut ja sitä puskuria rakennetaan hänen ympärilleen mistä voi sitten tarvittaessa heittää bussin alle.
Tämä on kuin Venäjällä. Syylliset on tiedossa jo etukäteen, syyt vaan pitää keksiä.
Osaako joku nyt kertoa, että mikä tän SAB rooli tarkkaan ottaen on? Mihin voivat ja miten vaikuttaa? Ovatko nyt jossakin ytösuhteessa myös IFK:hon, vai miten? Mitä voivat, ja miten, muuttaa mahdollisesti (taas) päin helvettiä menevää pelailua villen johdolla? Voivatko jotenkin, ja jos niin miten, vaikuttaa johonkin IFK:n pelaamisessa? Onko kyse kuitenkin vain merkityksettömästä mielikuvasta, että nyt tehään niin saatanasti?Tämä. Minusta on aivan käsittämätöntä, että itse ongelma jäi poistamatta. Käsittämätöntä. Nyt sitä selitetään korulauseilla, jargonilla ja strategisten suunnittelijoiden lisäämisellä. SABissa on toki kovaa kamaa, siis Keklu, Mikke ja Dettmann. Köllistä mulla on käsitys puuronkeittäjänä ja majun matkojen järkkäilijänä/matkalippujen kantajana. Vaikka SABissä on muuten väkeviä ukkoja, ryhmän toiminta ei vaikuttane päivittäiseen eikä edes ensi kauden tekemiseen ja menestymiseen.