Ry:n hallitus ennemmin rakentaa patsaan Peltosesta hallin edustalle kuin siunaa hänen potkut.Niin, mitäköhän pitää oikeasti tapahtua, että selkeästi jo pyyhkeen kehään heittänyt, ja auttamatta pihalla olevan näköinen Peltonen laitetaan luiskaan?
Eikö vieläkään?
IFK on luovuttanut.
Upeaa olisi löytää johtajaduuni ilman tulosvastuuta.#pelkästään kateellinen."Kyllä, Villellä on työrauha. Kyllä, minulla on työrauha". -Tobias Salmelainen
Nukkuukohan miehet yönsä vieläkin yhtä sikeästi kuin ennen kauden avausta?
Kyllä se paine alkaa tuntumaan. Matikaisen Penalla otti sen verran koville, että otti pumpusta.Upeaa olisi löytää johtajaduuni ilman tulosvastuuta.#pelkästään kateellinen.
Kyllä se paine alkaa tuntumaan. Matikaisen Penalla otti sen verran koville, että otti pumpusta.
Peltosen Villestäkin näkee, että koville ottaa.
Onneksi seuran sisällä näytetään ainakin toistaiseksi ymmärtävän että tulokseen vaikuttaa monen asian summa eikä Ville tai Tobbe yksin ja sen lisäksi näytetään onneksi ymmärtävän että hätiköidyillä tempuilla ei saada aikaiseks ainakaan mitään hyvää. Näyttää onneksi myös siltä, että seuran sisällä ymmärretään että siellä on vain ihmisiä duunissa joten asiat ei muutu vain sormia napsauttamalla yhdessä yössä täysin päälaelleen toisin kuin täällä ajatellaan että nyt kaikki ulos ja uudet ihmiset sisään niin kannu nousee... Yksi reagointihan on jo tapahtunut ja itse ainakin pidän siitä pienestä muutoksesta.Upeaa olisi löytää johtajaduuni ilman tulosvastuuta.#pelkästään kateellinen.
Tosiaan upeaa. Mutta kuten totesin: Harvinaista ettei johtajilla ole tulosvastuuta. Joskus on upeampaa auttaa ihminen hänelle sopivampiin haasteisiin . Unipereja , Tarkastusvirastoja, erinäisiä valtioita johtavat myös ihmikset.Onneksi seuran sisällä näytetään ainakin toistaiseksi ymmärtävän että tulokseen vaikuttaa monen asian summa eikä Ville tai Tobbe yksin ja sen lisäksi näytetään onneksi ymmärtävän että hätiköidyillä tempuilla ei saada aikaiseks ainakaan mitään hyvää. Näyttää onneksi myös siltä, että seuran sisällä ymmärretään että siellä on vain ihmisiä duunissa joten asiat ei muutu vain sormia napsauttamalla yhdessä yössä täysin päälaelleen toisin kuin täällä ajatellaan että nyt kaikki ulos ja uudet ihmiset sisään niin kannu nousee... Yksi reagointihan on jo tapahtunut ja itse ainakin pidän siitä pienestä muutoksesta.
Onneksi seuran sisällä näytetään ainakin toistaiseksi ymmärtävän että tulokseen vaikuttaa monen asian summa eikä Ville tai Tobbe yksin ja sen lisäksi näytetään onneksi ymmärtävän että hätiköidyillä tempuilla ei saada aikaiseks ainakaan mitään hyvää.
Liigapelejä on tosiaan 2 , huomenna Ässät Porissa ja 20.12 Jukurit himassa. Mutta ei tule kovin pitkääFK pelaa, jos oikein katsoin, vielä kaksi peliä ennen joulua. Mikäli nuo kaksi ottelua eivät tuo voittoja niin tilille napsahtaa jo 33 peliä. Näkisin, että sen potkupäätöksen, jos sellainen on tulossa, pitäisi tulla nyt tällä viikolla. Uudella valmennuksella olisi pieni hetki aikaa joulun jälkeen, kun IFK:lla näkyy olevan melkein kaksi viikkoa pelivapaata, laitella hommia kuntoon ja lähteä 5.1. uuteen starttiin. Toki kesken kauden mitään hienoja uusia startteja ei tehdä, mutta nykytahdilla on aika kestämätön paikka.
Mennyt tää liigaviikko ihan ohi, vieläkö Ville jatkaa?
Käsittämätöntä kyllä tämä touhu, kun ollaan melkein sarjan viimeisiä. Arvata sopii, että tulee ihan helvetin isot tappiot tästä kaudesta.Ville nauttii seurajohdon täyttä luottamusta.
Mikä tämä on? Berglund?Yksi reagointihan on jo tapahtunut ja itse ainakin pidän siitä pienestä muutoksesta
Kiben ottaminen katsomosta/aitiosta penkin taakse näköjään toistaiseksi ainakin tälläinen muutos on tehtyMikä tämä on? Berglund?
En itse näe mitään reagointia tapahtuneen mihinkään kehityskohteeseen. Berglund toki yksittäisenä pelaajana erittäin hyvä hankinta, jos sitä tarkoitat.
Millä tavalla tämä on näkynyt peliotteissa? Voivat ottaa vanhojen aikojen kunniaksi Göran Stubbin seisomaan vaihtoaitioon myös.Kiben ottaminen katsomosta/aitiosta penkin taakse näköjään toistaiseksi ainakin tälläinen muutos on tehty
HIFK ei näemmä ole vakavasti otettava urheiluseura, saati mikään huippujoukkue. Hyvätuloinen (?) duunipaikka vailla tulosvastuuta, jos kuuluu sisäpiiriin. Onko kukaan päävalmentaja saanut jatkaa tällaisilla tuloksilla? Tuskin.Ville nauttii seurajohdon täyttä luottamusta.
Ei vielä ehkä juurikaan mutta minä en vain millään pysty uskomaan että tuolla yksikään töissä oleva olisi tiputtanut rukkaset, nostanut kädet pystyyn ja luovuttanut. Mikään kun ei tässä maailmassa tapahdu välittömästi vaikka kuinka niin haluaisi... Haluan uskoa niitä kommentteja, joita kuulee tuolta operoivan joukon suunnasta että näiden haasteiden eteen tehdään töitä ja halutaan kehittyä... sitä varten on harjoitukset jotta pelaajat ja valmentajat voivat kehittää toinen toisiaan ja sitä kautta joukkueen peliä... En tiedä mikä on tämän kauden lopputulos mutta oli se mikä hyvänsä niin minä en takkiani käännä tälle seuralle koska haluan voida olla hyvällä omallatunnolla mukana myös silloin kun nämä haasteet on voitettu ja aletaan taas pärjätä. Vaikeita aikoja tulee väkisinkin välillä.Millä tavalla tämä on näkynyt peliotteissa? Voivat ottaa vanhojen aikojen kunniaksi Göran Stubbin seisomaan vaihtoaitioon myös.
No, näitä kehitytään, tehdään paremmin ja otetaan virheistä opiksi kommentteja on kuultu jokaisen kauden jälkeen ja välillä kauden aikanakin ilman, että se näkyisi missään. Vaikeita aikojakin on tullut huomattavasti niitä parempia aikoja useammin, joten kyllähän tässä pitäisi seuran johdossakin osata tehdä päätelmiä sen suhteen, mutta hiljaista on ollut. Nyt ollaan vaan sellaisessa luisussa ettei tätä ihan helposti korjatakaan ellei muutoksia ala oikeasti tapahtua isolla kädellä.Haluan uskoa niitä kommentteja, joita kuulee tuolta operoivan joukon suunnasta että näiden haasteiden eteen tehdään töitä ja halutaan kehittyä... sitä varten on harjoitukset jotta pelaajat ja valmentajat voivat kehittää toinen toisiaan ja sitä kautta joukkueen peliä... En tiedä mikä on tämän kauden lopputulos mutta oli se mikä hyvänsä niin minä en takkiani käännä tälle seuralle koska haluan voida olla hyvällä omallatunnolla mukana myös silloin kun nämä haasteet on voitettu ja aletaan taas pärjätä. Vaikeita aikoja tulee väkisinkin välillä.
Saat siis kuulla kommentteja pääkallopaikalta, että töitä tehdään ja halutaan kehittyä. Tämähän on ihan huikeaa - ei olisi uskonut. Harjoituksiakin pidetään, kaikenlaista. Tietääköhän muut seurat moisesta? Ei olisi ihan heti uskonut, että harjoittelulla yritetään saada peliä kuosiin. Ei ehkä kuitenkaan ennenkuulumatonta eikä taida olla ensimmäinen kerta, kun näin sanotaan. Samat kommentit on kuultu silloinkin, kun valmennus on saanut seuraavana päivänä kenkää. Jossain se raja menee milloin ne selittelyt tekemisellä ei enää riitä, jos ja kun se ei näy kentällä.Ei vielä ehkä juurikaan mutta minä en vain millään pysty uskomaan että tuolla yksikään töissä oleva olisi tiputtanut rukkaset, nostanut kädet pystyyn ja luovuttanut. Mikään kun ei tässä maailmassa tapahdu välittömästi vaikka kuinka niin haluaisi... Haluan uskoa niitä kommentteja, joita kuulee tuolta operoivan joukon suunnasta että näiden haasteiden eteen tehdään töitä ja halutaan kehittyä... sitä varten on harjoitukset jotta pelaajat ja valmentajat voivat kehittää toinen toisiaan ja sitä kautta joukkueen peliä... En tiedä mikä on tämän kauden lopputulos mutta oli se mikä hyvänsä niin minä en takkiani käännä tälle seuralle koska haluan voida olla hyvällä omallatunnolla mukana myös silloin kun nämä haasteet on voitettu ja aletaan taas pärjätä. Vaikeita aikoja tulee väkisinkin välillä.