Arvostan. Toisaalta ymmärrän Muulin epätoivon,Peltonen nosti lehdistötilaisuudessa Åstenin tapauksen tapetille ja pahoitteli Muulin filmausta seuran arvoihin sopimattomana. Keissi käsitellään jengin kesken.
Vaikka monesta olen antanut Villelle rapaa, tuota lausuntoa arvostan.
Ymmärtää luultavasti yhtä hyvin kuin kihvelit, kohvelit, nybarit ja muut eli ei takuulla ymmärrä. Tämä on IFK. Ei täällä ymmärretä eikä lähdetä.Kai sä Ville nyt itsekin ymmärrät lähteä!
Joku osaavampi toimittaja olisi voinut kysyä Peltoselta, millä tavalla hänen kaksi kautta peluuttama häviävä möyrimiskiekko sopii IFKn arvoihin? Ja tämä ei ollut sinulle Synyster. Vituttaa vaan tämäkin TET-miesPeltonen nosti lehdistötilaisuudessa Åstenin tapauksen tapetille ja pahoitteli Muulin filmausta seuran arvoihin sopimattomana. Keissi käsitellään jengin kesken.
Joku osaavampi toimittaja olisi voinut kysyä Peltoselta, millä tavalla hänen kaksi kautta peluuttama häviävä möyrimiskiekko sopii IFKn arvoihin? Ja tämä ei ollut sinulle Synyster. Vituttaa vaan tämäkin TET-mies
Huomasiko tämä aivovammainen narri muuten mitään epäkohtia esityksessä? Itseä ainakin sattui silmiin suurin osa 60 minuutista.Peltonen nosti lehdistötilaisuudessa Åstenin tapauksen tapetille ja pahoitteli Muulin filmausta seuran arvoihin sopimattomana. Keissi käsitellään jengin kesken.
En kyllä kehtaisi huudella yksittäisiä pelaajia lehdistölle bussin alle, kun olen kuusi erää valmentanut tuollaista kuraa ja oksennusta. "Arvojen vastaista" voi vittu LOLHuomasiko tämä aivovammainen narri muuten mitään epäkohtia esityksessä? Itseä ainakin sattui silmiin suurin osa 60 minuutista.
Ja jos/kun Åsten filmasi, niin turpaan vaan kopissa ja poppareilla huominen.
Samaa mieltä, eikä tainnut se molen hyppykään olla muuta kuin filmiä. Todella iso peukku Villelle, tuollainen filmaaminen on futareiden hommaa.Peltonen nosti lehdistötilaisuudessa Åstenin tapauksen tapetille ja pahoitteli Muulin filmausta seuran arvoihin sopimattomana. Keissi käsitellään jengin kesken.
No tämän pelillisen slumpin takia HIFK ei nyt tod. näköisesti pääse pudotuspeleihin, koska säälit ei sitä ole. Itse en kyllä näe siinä mitään hyvää.Ihan hyvä, että tuli pieni pelillinen slump tähän paikkaan, eikä sitten pudotuspeleissä. En epäile yhtään, etteikö huomenna oltaisi Jyväskylässä kepekset kovina.
Tässä vielä tuo videomuodossa:Vaikka monesta olen antanut Villelle rapaa, tuota lausuntoa arvostan.
Minulta meni tämä ohi. Miten viskasi?Noloa Ville Peltonen, että viskaat omasi dösän alle. Häpeä! Vaikka tilanne niin olisikin niin koskaan ei tehdä noin.
Ottamatta kantaa kokonaisuuteen tai tuloksiin: Peltosen tavattuani oli vaikea uskoa ettei hän mikromanageeraisi. Ja se voi toimia.Paljon puhuttiin Peltosen palkkauksen yhteydessä herran harrastamasta mikromanageerauksesta, johon oli itse alkuun vaikea uskoa.
Tällä kaudella olen kuitenkin kuullut useastakin eri lähteestä, että varsinkin alkukaudesta olisi treeneissä piirrelty viivoja jäähän ja näitä ”linjoja pitkin” pitäisi sitten pelata.
Onko kukaan muu kuullut vastaavaa?
Jos tämä pitää paikkaansa, niin en sinänsä ihmettele jengistä puuttuvaa luovuuden puutetta vaikka toki joukkueen rakentamisessakin se luova puoli jätettiin todella pahasti vajaaksi.
No olihan se tilanne åstenilta aivan saatanan oksettava filmi. Mitä vitun bussin alle heittämistä se on, että sanoo kuten asia on, ei todellakaan ole koskaan kuulunut HIFKn arvoihin filmata. Kuten joku yllä totesikin, niin täysin vastaavaa teki ruutu aikanaan jokereissa ja sai siitä paskaa niskaan joka suunnasta. Onko åsten niin suojeltu kulttihahmo, että hänestä ei saa pahaa sanoa?En kyllä kehtaisi huudella yksittäisiä pelaajia lehdistölle bussin alle, kun olen kuusi erää valmentanut tuollaista kuraa ja oksennusta. "Arvojen vastaista" voi vittu LOL
No olihan se tilanne åstenilta aivan saatanan oksettava filmi. Mitä vitun bussin alle heittämistä se on, että sanoo kuten asia on, ei todellakaan ole koskaan kuulunut HIFKn arvoihin filmata. Kuten joku yllä totesikin, niin täysin vastaavaa teki ruutu aikanaan jokereissa ja sai siitä paskaa niskaan joka suunnasta. Onko åsten niin suojeltu kulttihahmo, että hänestä ei saa pahaa sanoa?
Häh? Kun katsoo tuosta Haapasen takaa kuvatusta kuvakulmasta, niin Åstenin leuan näkee koko törmäyksen ajan eikä siihen osu mitään.Sitä paitsi edelleen kun tuota taklausta kelailee hetki hetkeltä, niin näyttää osuma tulevan leukaan.