Ville Peltonen – HIFK:n päävalmentaja

  • 571 535
  • 4 290
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
”Saatiin arvokasta oppia…”. Jumalauta Ville sä oot sanonut tuon niin monta kertaa tällä kaudella, et joko sä et vaan opi noista ”mahdollisuuksista” tai sit sä et vaan tajua.

En myöskään jaksa kyllä kuunnella enää tuota ympäripyöreää totaalikuran pesemistä valkoiseks median edessä. Vaikuttaako Villellä oma pelaajaura liikaa, että vois jakaa myös paskaa silloin kun se on ansaittu? Esim. tässä mielessä arvosta OJ:ta huomattavasti enemmän. Lopeta Ville toi posilässynlää.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kai sä Ville nyt itsekin ymmärrät lähteä!
Ymmärtää luultavasti yhtä hyvin kuin kihvelit, kohvelit, nybarit ja muut eli ei takuulla ymmärrä. Tämä on IFK. Ei täällä ymmärretä eikä lähdetä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Peltonen nosti lehdistötilaisuudessa Åstenin tapauksen tapetille ja pahoitteli Muulin filmausta seuran arvoihin sopimattomana. Keissi käsitellään jengin kesken.
Joku osaavampi toimittaja olisi voinut kysyä Peltoselta, millä tavalla hänen kaksi kautta peluuttama häviävä möyrimiskiekko sopii IFKn arvoihin? Ja tämä ei ollut sinulle Synyster. Vituttaa vaan tämäkin TET-mies
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joku osaavampi toimittaja olisi voinut kysyä Peltoselta, millä tavalla hänen kaksi kautta peluuttama häviävä möyrimiskiekko sopii IFKn arvoihin? Ja tämä ei ollut sinulle Synyster. Vituttaa vaan tämäkin TET-mies

En ota sitä niin, olen ihan samaa mieltä että kaukana ollaan mistään kestävästä. Ilahdutti silti että IFK on jossain kuoren alla edelleen IFK tiettyjen periaatteiden osalta.

Tuo tämän iltainen oli Muulilta ihan narriaikojen jarkkoruutua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leijonat
Tästä mauttomasta viestistä on annettu pelikielto.
Peltonen nosti lehdistötilaisuudessa Åstenin tapauksen tapetille ja pahoitteli Muulin filmausta seuran arvoihin sopimattomana. Keissi käsitellään jengin kesken.

Vaikka monesta olen antanut Villelle rapaa, tuota lausuntoa arvostan.
Huomasiko tämä aivovammainen narri muuten mitään epäkohtia esityksessä? Itseä ainakin sattui silmiin suurin osa 60 minuutista.

Ja jos/kun Åsten filmasi, niin turpaan vaan kopissa ja poppareilla huominen.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Huomasiko tämä aivovammainen narri muuten mitään epäkohtia esityksessä? Itseä ainakin sattui silmiin suurin osa 60 minuutista.

Ja jos/kun Åsten filmasi, niin turpaan vaan kopissa ja poppareilla huominen.
En kyllä kehtaisi huudella yksittäisiä pelaajia lehdistölle bussin alle, kun olen kuusi erää valmentanut tuollaista kuraa ja oksennusta. "Arvojen vastaista" voi vittu LOL
 

Carey Wilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän ilkeää Roy on tehnyt kun mussuttaa poppareita samalla kun Dyk sössii ykkösketjun pelin? Miksi Roy ylipäänsä hankittiin? Lähinnä saanut kokeilla Paajasen kanssa. Kun saanut yv aikaa, minusta jaellut varsin hyvin kiekkoa.
 

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
Peltonen nosti lehdistötilaisuudessa Åstenin tapauksen tapetille ja pahoitteli Muulin filmausta seuran arvoihin sopimattomana. Keissi käsitellään jengin kesken.

Vaikka monesta olen antanut Villelle rapaa, tuota lausuntoa arvostan.
Samaa mieltä, eikä tainnut se molen hyppykään olla muuta kuin filmiä. Todella iso peukku Villelle, tuollainen filmaaminen on futareiden hommaa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ihan hyvä, että tuli pieni pelillinen slump tähän paikkaan, eikä sitten pudotuspeleissä. En epäile yhtään, etteikö huomenna oltaisi Jyväskylässä kepekset kovina.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hyvä, että tuli pieni pelillinen slump tähän paikkaan, eikä sitten pudotuspeleissä. En epäile yhtään, etteikö huomenna oltaisi Jyväskylässä kepekset kovina.
No tämän pelillisen slumpin takia HIFK ei nyt tod. näköisesti pääse pudotuspeleihin, koska säälit ei sitä ole. Itse en kyllä näe siinä mitään hyvää.
Harrastatko muuten hiihtoa tai painia?
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Paljon puhuttiin Peltosen palkkauksen yhteydessä herran harrastamasta mikromanageerauksesta, johon oli itse alkuun vaikea uskoa.

Tällä kaudella olen kuitenkin kuullut useastakin eri lähteestä, että varsinkin alkukaudesta olisi treeneissä piirrelty viivoja jäähän ja näitä ”linjoja pitkin” pitäisi sitten pelata.

Onko kukaan muu kuullut vastaavaa?

Jos tämä pitää paikkaansa, niin en sinänsä ihmettele jengistä puuttuvaa luovuuden puutetta vaikka toki joukkueen rakentamisessakin se luova puoli jätettiin todella pahasti vajaaksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä en hyväksy tapaa millä Peltosen IFK pelaa nyt toista vuotta putkeen. Sitä paitsi edelleen kun tuota taklausta kelailee hetki hetkeltä, niin näyttää osuma tulevan leukaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon puhuttiin Peltosen palkkauksen yhteydessä herran harrastamasta mikromanageerauksesta, johon oli itse alkuun vaikea uskoa.

Tällä kaudella olen kuitenkin kuullut useastakin eri lähteestä, että varsinkin alkukaudesta olisi treeneissä piirrelty viivoja jäähän ja näitä ”linjoja pitkin” pitäisi sitten pelata.

Onko kukaan muu kuullut vastaavaa?

Jos tämä pitää paikkaansa, niin en sinänsä ihmettele jengistä puuttuvaa luovuuden puutetta vaikka toki joukkueen rakentamisessakin se luova puoli jätettiin todella pahasti vajaaksi.
Ottamatta kantaa kokonaisuuteen tai tuloksiin: Peltosen tavattuani oli vaikea uskoa ettei hän mikromanageeraisi. Ja se voi toimia.
 

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kyllä kehtaisi huudella yksittäisiä pelaajia lehdistölle bussin alle, kun olen kuusi erää valmentanut tuollaista kuraa ja oksennusta. "Arvojen vastaista" voi vittu LOL
No olihan se tilanne åstenilta aivan saatanan oksettava filmi. Mitä vitun bussin alle heittämistä se on, että sanoo kuten asia on, ei todellakaan ole koskaan kuulunut HIFKn arvoihin filmata. Kuten joku yllä totesikin, niin täysin vastaavaa teki ruutu aikanaan jokereissa ja sai siitä paskaa niskaan joka suunnasta. Onko åsten niin suojeltu kulttihahmo, että hänestä ei saa pahaa sanoa?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No olihan se tilanne åstenilta aivan saatanan oksettava filmi. Mitä vitun bussin alle heittämistä se on, että sanoo kuten asia on, ei todellakaan ole koskaan kuulunut HIFKn arvoihin filmata. Kuten joku yllä totesikin, niin täysin vastaavaa teki ruutu aikanaan jokereissa ja sai siitä paskaa niskaan joka suunnasta. Onko åsten niin suojeltu kulttihahmo, että hänestä ei saa pahaa sanoa?

Samaa mieltä. Silloin kun se huonoin Ruudun veljeskolmikosta teki kuolemaa jäällä ja etsiskeli piilolinssejään vastustajan paidassa, niin totesin, etten arvoistaisi noita temppuja yhtään sen enempää jos joku IFK:n pelaaja toimisi samoin. Linja ei ole muuttunut.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Åstenin filmi olisi ehkä ollut ok seiskasarjan vikassa pelissä, mutta ei tässä kohtaa. Ville käsitteli asian täysin oikein, enkä usko Åsteninkaan vähään aikaan sortuvan moiseen. Jos tästä oltaisiin vaiettu, niin olisi varmasti tullut jatkossa määrä X viheltämättömiä jäähyjä HIFK:lle.
 

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
Yhden entisen IFKn pelaajan suusta kuultua, että valmennusjohto on aloittanut arkipäivät VPn käskystä klo. 6:00 joten tuon mikromanageerauksen näiden puheiden perusteella ostaisin. Vaikuttaa näin ulkopuolisen silmään todella introvertiltä persoonalta jonka kanssa varmasti ei ihan jokainen luonne tule toimeen riippumatta tunneälykkyyden tasosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös