Viestin lähetti Leiska
Kyllä olen katsonut. Ruokaohjelma, jota seuraan todellakin innolla. Ruokaohjeet ovat sivuosassa, kun on niin kaunis kokki tv:ssä. Mutta, ei sen väliä..
Viestin lähetti girlzilla15
Näin Viivin Stadissa citykäytävän tiimarissa. On se kyllä niin kaunis niin kaunis...Mykistävä ilmestys.
Jäin kattelemaan vielä oikein pitkään, luuli mua varmaan homoseksuaaliksi. Tai sitten ei.
Viestin lähetti jirilatal
Huomasiko kukaan muu? Nelosen urheilu-uutisissa klo 20 jälkeen... Viivillä mielessä joku muu kuin kiekkoilu?
Viivillä mielessä joku muu kuin kiekkoilu?
Viestin lähetti kakkonen
No,onhan Ron Jeremykin melkein Jeremy Roenickin vertainen scorettaja:)
Viestin lähetti kakkonen
No,onhan Ron Jeremykin melkein Jeremy Roenickin vertainen scorettaja:)
Huomasiko kukaan muu? Nelosen urheilu-uutisissa klo 20 jälkeen... Viivillä mielessä joku muu kuin kiekkoilu?
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, ja nyt pitäisi enään tietää, mitä tarkoittaa scorettaminen?
Täältä tähän
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, ja nyt pitäisi enään tietää, mitä tarkoittaa scorettaminen?
Viestin lähetti Puster
Eikös Viivi jossain haastattelussa ilmoittanut pitävänsä miehistä joilla on vähäsen mahaa ja muutenkin olisi äijjämäinen? Ettei vain ollut herra Piikkisika mielessä silloinkin?
Viestin lähetti Jaska85
Tota en oo homo (tai en ainakaan vielä tunne vetoa vastakkaiseen sukupuoleen) mut eikö tää oon sairasta? Mä oon ainakin erittäin tyytyväinen tyttöystävääni joten mun ei ainakaan tarvi kattoo Nelosen urheilua jonkun Viivin takia, vaikkakin hän on suht hyvännäkönen.
Enpä osaa sanoa kumpi on hauskempaa, se, että joku sekoaa sanoissaan, vai että joltain menee kaksi vuotta sen tajuamiseen... :DViestin lähetti Twite
No, tuo Jaskan viesti oli kuitenkin yli 2 vuotta vanha, ja silloin jo joku oli huomannut pienehkön epäkohdan herran tiedoissa seksuaalisuudesta. NHL:n nokkeluus on siis melkoisen hämäläistä.
Huomoikaa siis että yli 2 vuotta on kulunut... eli nyt kai on kyseessä jo Jaska87.
Vakavissaan, ei kai noin vanhoja viestejä tarvitse enää lainailla, vaikka hauska juttuhan tuo oli.
Viestin lähetti fiftyeight
No niin, Preda, nyt pois sieltä Tenavatuokion äärestä Arja-tätiä kuolaamasta.
Tenavatuokio 40 v. takaa ja Arja-täti juuri niin kuin mieliin on jäänyt.
".. ja taikapeilistä näen Predatorin, Seniorin ja fiftyeightin, kenetköhän näen seuraavalla kerralla..."
Viestin lähetti fiftyeight
No niin, Preda, nyt pois sieltä Tenavatuokion äärestä Arja-tätiä kuolaamasta.