Viivi teki SEN TAAS!

  • 137 661
  • 664

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Niin, Riina Malhotra. Siinä on kyllä ihan pirtsakka ilmestys. Oli kiva katella ennen juhannusta aamutelkkua ennen töihin lähtöä kun Riina luki uutisia. Grr.. Harmi että aamutelkku alkaa nykyisin samaan aikaan kuin työt. Noh, kohta loppuu kesätyöt mutta lomalla harvemmin tulee herättyä niin aikaisin että näkisi aamutelevision.. Tulipas siinä ongelma..
 

tumppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp. Kärpät
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Mitä hemmettiä, oletko saanut Riinalta kakkosta?!


:)

En suinkaan. Tiedän/tunnen Riinan vain kaverin kaverin kaverin kautta. Eli ikään kuin takaoven kautta.


*tumppi
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Eilen oma suosikki ankkuri teki paluun vastaanottimiin ruskettuneena

Vaimoni komentoi: "Ai Laura on palannut, on tainnut hiukan laihtua......"
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Männä viikon torstaina (11.9) Viivi oli vieraana telkkarissa Nelosen tietokonepeliohjelmassa iltapäivällä klo 15.45 - 16.15 välillä. Tyttö pääsi siinä testaamaan sellaista nyrkkeilypeliä - siinä pelaaja ihan oikeasti livenä joutuu kuvaruudun edessä nyrkkeilemään. Sanonpa vaan, että kivasti se kuuluisa napa taas vilahteli kireän ja lyhyen paidan alta. Muuta en sitten sanokkaan, koska palstaa lukevat lapsetkin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Predator
Muuta en sitten sanokkaan, koska palstaa lukevat lapsetkin.

No sanoisit nyt...

Kai sitä pitää vain mielesään asiaa kuvitella, ja siitähän ei ikinä hyvää seuraa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Iker
No sanoisit nyt...


En minä tohdi, minä olen niin kaino.

Viivi muuten totesi sen nyrkkeilypelin testauksen jälkeen tähän malliin että "nyt tekis mieli hakata joku... tää peli jäi niinku jotenki päälle". Hän myös ihan aiheellisesti paheksui moisen hakkaamispelin vaikutuksia nuoriin lapsiin - he kun eivät välttämättä ymmärrä lyömisen seurauksia.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Predator
Männä viikon torstaina (11.9) Viivi oli vieraana telkkarissa Nelosen tietokonepeliohjelmassa iltapäivällä klo 15.45 - 16.15 välillä. Tyttö pääsi siinä testaamaan sellaista nyrkkeilypeliä - siinä pelaaja ihan oikeasti livenä joutuu kuvaruudun edessä nyrkkeilemään. Sanonpa vaan, että kivasti se kuuluisa napa taas vilahteli kireän ja lyhyen paidan alta. Muuta en sitten sanokkaan, koska palstaa lukevat lapsetkin.

Joo, pikkasen kateeks kävi sitä toista peliarvostelijaa Thomas Puhaa,kun pääsi samalle sohvalle Piritan ja Viivin kanssa. En tiedä muista mutta kun Piritta haastatteli Viiviä niin ruutua tuli tuijotettua sen verran "lumoutuneena", että puheet meni täysin ohi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Master Chief
En tiedä muista mutta kun Piritta haastatteli Viiviä niin ruutua tuli tuijotettua sen verran "lumoutuneena", että puheet meni täysin ohi.

No hyvä että joku muukin minun lisäkseni potee samaa tautia. Ei minulle mitään jäänyt päähän näiden kahden viehkeän blondin keskustelusta, mutta kyllä siinä neitien välissä olisi ihan kiva ollut istua. Minä olen kyllä vastaavanlaisiin tilanteisiin joutuessani niin kova poika hikoilemaan, että siinä sohvalla Piritan ja Viivin välissä istuessani meikäläisen rauhaset olisivat todennäköisesti kehittäneet oikein lattialle lorisevan tulvan.

edit: Master Chief hei, nyt kaikki tuon ohjelman missanneet ovat meille s u u n n a t t o m a n kateellisia! HAH! Pitää aina tarkkaan tutkia etukäteen tv:n ohjelmatarjonta, jotta tajuaa oikeaan aikaan pistää videot nauhoittamaan!
 
Viimeksi muokattu:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kai tuo haastattelu jo pyörii netissäkin MPEG4sena, kun kerran
joidenkin nörttien prätkäsuttailutkin siellä pyörii, eli linkkiä
kiitos.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Pakko osallistua tähän keskusteluun, koska olen itsekkin kova Viivi fani. Lueskelin juuri noita teidän juttuja ja yhtäkkiä huomasin, että tämä sama play ohjelma alkaa kohta. No tietenkin kädet ristissä toivoin, että tämänpäiväinen ohjelma on uusinta siitä Torstaisesta. Minun huonolla onnella näin ei käynyt ja pettymykseni olikin suuri kun vieraana oli Arttu Harkki.

Nyt kun olette saaneet minut kateelliseksi, niin täytyy pistää vahinko kiertämään ja kertoa että minä olinkin viime vuonna yksissä yksityis bileissä ja juttelin Viivin kanssa. Samassa yhteydessä pyysin myös käteeni nimmarin Viiviltä. Näin myös sen Moontv:n pätkän missä viivi keikisteli ja pyllisteli jonkun toisen naisen kanssa.

Ps. Näkikö kukaan viime torstain Krisseshowta vai mikä se nyt on. Siinä Krisse oli pelaamassa golffia Viivin kanssa ja Viivin lyöntitekniikkaa kuvattiinkin erittäin mielenkiintoisesta kuvakulmasta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti nedomansky
Kai tuo haastattelu jo pyörii netissäkin MPEG4sena, kun kerran
joidenkin nörttien prätkäsuttailutkin siellä pyörii, eli linkkiä
kiitos.

En anna! Kärsi!

... sadistista naurua...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Ck


Ps. Näkikö kukaan viime torstain Krisseshowta vai mikä se nyt on. Siinä Krisse oli pelaamassa golffia Viivin kanssa ja Viivin lyöntitekniikkaa kuvattiinkin erittäin mielenkiintoisesta kuvakulmasta.

Totta kai näin! Viivin bongaaja ei nuku koskaan!
Kieltämättä kuvakulma tuossa golf-sessiossa oli herkullinen.

Muuten, eipä tuo Krisse Salmisen oma show mitenkään erikoinen ollut. Tosin se Krissen vierailu Teemu Selänteen kotikartanossa (vai oliko se helvetinmoinen linnake kesämökki?) oli hauska!
Varsinkin nämä Krissen keskustelut Teemun vaimon Sirpan kanssa:
- Ai jaa, ett se Teemu vaan niinku pelailee päivät pitkät jotain lätkää. Eiks sillä ole mitään kunnon duunia? Eiks näin isossa talossa ole kauhee vuokrakin?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli Viivi aika pirtsakka näky uudessa lookissaan.

Edelleen täysin työstettävän näköinen nainen...

Edit: Kirjoitetaan sanat oikein
 
Viimeksi muokattu:

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta hei. Kai arvon Viivittäjät ovat myös bonganneet tämän uuden tytsyn maikkarin tulosruudusta? Tai minulle ainakin uusi. Se on niinku TOSI SÖÖTTI semmone vaalee neiti. IHANAT niinku nauravaiset siniset silmät ja hyvin hehkeä nainen muutenkin. Nii.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti el pebe
Mutta hei. Kai arvon Viivittäjät ovat myös bonganneet tämän uuden tytsyn maikkarin tulosruudusta? Tai minulle ainakin uusi...

Heidi Suomi. On kyllä söötti, todellakin.

Eipä enää mikään uusi kasvo ole. Mm. keväällä ja kesällä piristi kummasti aamuherätyksiä kun Heidi luki silmät säihkyen urheilu-uutisia Huomenta Suomessa. Mutta uusi tai ei, onneksi sinäkin nyt löysit.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Maikkarin aamu-TV:ssä säätietoja vetelee sen sortin kotikissa että alta pois. Nimeä en tähään hätään muista mutta kasvot ovat jumalaiset. Viivi-asteikollakin erittäin kauniit.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Pressiboxi
Maikkarin aamu-TV:ssä säätietoja vetelee sen sortin kotikissa että alta pois.

Minulle ei kyllä ihan ensimmäisenä tule Poudan Pekasta nuo sanat mieleen, mutta jokainen tablaa tyylillään. No vitsi, vitsi..

Viivi oli kyllä uskomattoman hyvän näköinen taas tänään ja ne saparot oli kyllä ihan liikaa minun mielen terveyden kanalta. Pystyin jo kuvittelemaan Viivin makuuhuoneessani niiden saparoiden kera ilman rihman kiertämää ja sitten mä heräsin..
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Ck
Minulle ei kyllä ihan ensimmäisenä tule Poudan Pekasta nuo sanat mieleen, mutta jokainen tablaa tyylillään. No vitsi, vitsi..

Heh heh, tai sitten tää supersexy takatukkaponnarileukapartasilmälasijuntti, joka tunkee lättyään kohti kameraa valtavalla innolla! Tarkoitin tietysti tätä Liisaa (?), joka on ollut pelipaikoilla vasta joitain viikkoja... :)

EDIT: kotikissojen ykköseen voi tutustua täällä.
 
Viimeksi muokattu:

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Pressiboxi
Maikkarin aamu-TV:ssä säätietoja vetelee sen sortin kotikissa että alta pois. Nimeä en tähään hätään muista mutta kasvot ovat jumalaiset. Viivi-asteikollakin erittäin kauniit.

On muuten erittäin paljon Maikkarin toisen säätytön, Mette Mannosen, näköinen ja kuuloinenkin. Kun ensi kertoja tätä "kotikissaa" katsoin, niin luulin sen olevan Mette, mutta vähän ajan päästä tajusin, että eipä olekaan.

Ja onhan tuo ex-yleisurheilija Heidi Suomi ollut jo ainakin toista vuotta Tulosruudun jengin mukana. Alussa hän oli ainakin ilta-Tulosruuduissa, mutta siirtyi sitten Huomenta Suomeen.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viivi on palannut vanhaan tyylinsä, joka ainakin minuun pureen huomattavasti paksusankaisia silmälaseja ja saparoita premmin. Nyt Viivillä on taas "normaalisankaiset" lasit ja taaksepäin kammatut hiukset.

Edittiä: Eli Viivin uusi look kesti siis vain yhden lähetyksen verran. Hyvä päätös!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tulee kyllä hiukan ikävä palstaa lukiessa Nelosen urheilu-uutisia...onneksi Tanskan sporttikanavalla on erittäin pirtee blondi lohduttamassa "urheilun-nälkäisiä" katsojia...hehe.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Pee
Viivi on palannut vanhaan tyylinsä, joka ainakin minuun pureen huomattavasti paksusankaisia silmälaseja ja saparoita premmin. Nyt Viivillä on taas "normaalisankaiset" lasit ja taaksepäin kammatut hiukset.

Edittiä: Eli Viivin uusi look kesti siis vain yhden lähetyksen verran. Hyvä päätös!

Samaa mieltä. Se aito ja oikea tyyli on paljon parempi. Hyvä näin, että palasi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viivien määrä Suomessa kasvaa

Eilen uutisoitiin viime vuoden suosituimmista lasten nimistä. Pojista muistaakseni Eetu piti kärkipaikkaa. Mutta tyttölasten uusi suosikkinimi on Viivi. Joku tutkija oli Viivi-nimen suosion syistä tehnyt johtopäätöksen. Tämä kuulemma johtuu kahdesta syystä. Tunnetusta sarjakuvasta Viivi & Wagner, sekä tv-kasvo Viivi Avellanin saamasta julkisuudesta. Että sikäli...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös