Viivi teki SEN TAAS!

  • 138 111
  • 664

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti msg
Heidi Suomi näyttää sitten hankkineen tekoälyn.
Blondi tukka oli vaihtunut kivan punertavaan malliin.
Muutos oli kyllä parempaan päin.

Itse olen täysin eri mieltä. Miksi "valmiin kissan" piti mennä muuttamaan ulkonäköään?!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Assa Ulter
Viivin rinnat näkyvät kuvassa!

Ihanaa. Kyllä tätä on odotettu. :))
 
Viestin lähetti msg
Heidi Suomi näyttää sitten hankkineen tekoälyn.
Blondi tukka oli vaihtunut kivan punertavaan malliin.
Muutos oli kyllä parempaan päin.

HS on hiusten väristä riippumatta tuhat kertaa kauniimpi emäntä kuin roikkoperäinen VA. Punaiset tai vaaleat - ei väliä.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Seiska päivän kannessa lukee: "VIIVIN ROHKEA ROOLILEIKKI!".
Ja toisaalla mainitaan "Katso kuvat seiskasta".

Onko kukaan nähnyt minkäsortin roolileikistä on kysymys?
Eihän kyseessä ole vain todella mauton aprillipila?
Vai onko kysymys vain peruslarppauksesta?
Näkyykö peräti tissi/tissit?

Asiaan perehtyneiden kommentit olisivat tervetulleita ja kuvat enemmän kuin tervetulleita.
 

Eppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No johan minä tuolla toisessa ketjussa tunnustin Seiskaa lukeneeni, joten voin kai tähänkin kommentoida. Naisihmisenä minua ei Viivi nyt niin älyttömästi kiinnosta, joten en niin kovin tarkkaan syynännyt kuvia. Taisi niitä useampi aukeama olla. Jossain kuvissa se poseerasprinsessa Victoriana ja jossain Madonnanana ja sitten tais olla joku automekaanikko ja tietysi myös jakkupuku päällä poliitikkona. Aika mitäänsanomattomia kuvia omasta mielestäni, mutta ehkä jollain miespuolisella on asiaan toinen mielipide.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Harvinaisen paskat!


Niin, harvoin näkee näin täydellistä esimerkkiä siitä, kuinka mielestäni ei pidä nettisivuja väsätä.

Vittu, en jaksanut katsoa kuin 2 kohtaa, jonka jälkeen paloi käämi.

Kaikenlaiset vilkkuvat, välkkyvät ja muut sellaiset elementit pitäisi lailla kieltää.

Täältä tähän
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Eppis
Jaahas, Viivi se pyrkii nyt sitten Euroopan Parlamenttiin. Nettisivut eivät ainakaan substanssilla vakuuta: http://viiviavellan.com/

Asiaa todella vähän. Haluaako tarkoituksella hälventää kaikki mahdollisesti ristiriitaa aiheuttavat asiat taka-alalle ja hymyillä koko kampanjan perusfraaseja hokien? Kenties. Toiseksi nuo sivut on kyllä täysin perseestä. Hitaat käytää kun tekstit ei avaudu heti ja minä en muutenkaan perusta tuon tyylisistä koristeista. www-sivut voivat olla selkeätkin.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Oletin Viivin sivujen kohdasta "Mitä mielessä" ja "Kalenteri" löytyvän ihan jotain muuta... Hö, galleriassakin on vain jotain poliittisesti korrekteja kuvia.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Ennen kuin lukaisin Viivi Avellanin vaalisivut läpi, olin vielä sitä mieltä, että menisin ehdottomasti ulos hänen kanssaan. Tämä oli siis huomioikaa ENNEN kuin käväisin kyseisillä sivuilla.

Luettuani sivut joudun nyt toteamaan, että... ...menisin ehdottomasti Viivin kanssa ulos.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Milhouse Nixon


Luettuani sivut joudun nyt toteamaan, että... ...menisin ehdottomasti Viivin kanssa ulos.

Ihme pervo ... kyllä näillä keleillä ainakin minä olisin Viivin kaa ihan sisätiloissa... vällyjen alla. MUTTA MUTTA, minähän olen ukkomies, joten pois moiset riettaat ajatukset minusta.
Lataankin tuosta VHS-nauhuriin videon joka kertoo krokotiilien hammashoidosta... eiköhän moinen kuvaelma viilennä vanhan ja/mutta villin miehen tunteita....
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tekis mieli kysyä neiti Avellanilta että luuleeko hän todellakin että hänen faninsa haluavat äänestää hänet EU-parlamenttiin eli pois tv-ruuduista? Mä vähän epäilen...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Nopealla lukaisulla olihan hänen teeseissään ihan järkeä, sehän on sitten eri asia onko ne hänen itsensä kehittämiä.. epäilen.
 

tigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Leiska
Kyllä olen katsonut. Ruokaohjelma, jota seuraan todellakin innolla. Ruokaohjeet ovat sivuosassa, kun on niin kaunis kokki tv:ssä. Mutta, ei sen väliä..

2 sanaa; Sara la Fountain
Siinä on laatutavaraa koko mimmi

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/63800/80005.jpg

arvatkaa kumpi on rapusyötti ja kumpi kissa.....

p.s joo, tiedän et tää sivuaa topiccia, mut
olin velvoitettu tuomaan ton foton
kaikkien tietoisuuteen
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Harvinaisen paskat!

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, harvoin näkee näin täydellistä esimerkkiä siitä, kuinka mielestäni ei pidä nettisivuja väsätä.

Vittu, en jaksanut katsoa kuin 2 kohtaa, jonka jälkeen paloi käämi.

Kaikenlaiset vilkkuvat, välkkyvät ja muut sellaiset elementit pitäisi lailla kieltää.
Samoilla linjoilla. Oli kyllä harvinaisen heikosti toteutetut sivut. Löytyi sieltä kuitenkin tärkeä tietokin, lokit ovat kuulemma halpa ja tehokas siivouspalvelu kun perkaa merellä kalaa. Mihin olisinkaan joutunut ilman tätä tietoa.

Niin, kaikille Viivi-faneille lohdutuksena, ainakaan minä en tule äänestämään häntä pois ruuduistanne.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viivi oli äsken Lappeenrannassa Iso-Kristiinan kauppakeskuksessa. Olimme juuri kävelemässä hänen ohitseen, ja hetken päästä tajusin kuinka Viivi ehdottomasti tahtoi lahjoittaa minulle kuvansa minulle henkilökohtaisesti omistettuna kauniisti hymyillen. Taidanpa tietää ketä äänestän tulevissa vaaleissa.. :-)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pienen hiljaiselon jälkeen

Viime viikonlopun IS:stä sai lukea ilouutisen eli Viivi Avellan palaa Nelosen Urheilu-uutisten lukijaksi 19.elokuuta (päiväys saattoi kyllä olla myös 13.elokuuta) joten tuo Eurovaali hömpötys on nyt siis onnellisesti ohi ja päästään taas oikean asian pariin.

Samaisessa IS:n jutussa oli tosin harmittava tieto, eli Viivi oli kieltäytynyt Playboyn nakukuvista. Damn, siinä rinnalla olisi nuo silikoni-Lindat ja -Susannat kalvenneet.
 
Viimeksi muokattu:

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Hanna Von Wendtin ystäville tiedoksi suru-uutinen Kauppalehdestä.
Hanna lähtee Tielaitokselle tiedottajaksi.
No more Hanna och morgonnytt..
 

Sumupainija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suurmetsän urheilijoiden mattopainijat
Tielaitoksen jätkille mennyt vinkkiä eteenpäin

Oho, toi HvW:n lähtö oli todellinen "uutispommi", mulla on pari kaveria duunissa siellä tielaitoksen keskushallinnossa, laitoin niiille meiliä, että nyt on tulossa sellainen "laitos" kehiin teille , että huh huh.

Pitääpä mennä Pasilaan moikkaamaan kavereita joku päivä, ties vaikka näkisin livenä ko. neidin. Eräs toinen kaveri kertoikin juttua, kun oli YLE:llä työharjoittelussa, että aina kun FST:n neitoset oli kahvilassa, niin kaverista tuntui kuin olisi jossain kauneusnäyttelyssä ollut, kuulemma on paljonkin hyvännäköisiä "flickaneita" siellä hommissa...
 
Viimeksi muokattu:

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Re: Pienen hiljaiselon jälkeen

Viestin lähetti flintstone
Samaisessa IS:n jutussa oli tosin harmittava tieto, eli Viivi oli kieltäytynyt Playboyn nakukuvista. Damn, siinä rinnalla olisi nuo silikoni-Lindat ja -Susannat kalvenneet.

Eipä hätää. Kunhan Viivi saa pari vuotta aikaa rupsahtaa, ja huomaa, ettei hommia tai ehdokaspaikkoja enää irtoakaan niin helposti pelkällä naamalla, niin olen varma, että neitokainen suorastaan vaatimalla vaatii päästää miestenlehtiin esittelemään avujaan. Tämä vaatii vain hiukan kärsivällisyyttä meidän osaltamme.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Eikä hätää, vaikka harmaavarpusemme hieman rupsahtaisi tuohon mennessä. Playboyn toimituksen pojilla on photoshopin käyttö hallussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös