Viestin lähetti msg
Heidi Suomi näyttää sitten hankkineen tekoälyn.
Blondi tukka oli vaihtunut kivan punertavaan malliin.
Muutos oli kyllä parempaan päin.
Itse olen täysin eri mieltä. Miksi "valmiin kissan" piti mennä muuttamaan ulkonäköään?!
Viestin lähetti msg
Viestin lähetti Assa Ulter
Viivin rinnat näkyvät kuvassa!
Minäpäs olen nähnyt tuon kuvan jo aikoja sitten! \o/Viestin lähetti flintstone
Ihanaa. Kyllä tätä on odotettu. :))
Viestin lähetti msg
Viestin lähetti Eppis
http://viiviavellan.com/
Viestin lähetti Eppis
Jaahas, Viivi se pyrkii nyt sitten Euroopan Parlamenttiin. Nettisivut eivät ainakaan substanssilla vakuuta: http://viiviavellan.com/
Viestin lähetti Milhouse Nixon
Luettuani sivut joudun nyt toteamaan, että... ...menisin ehdottomasti Viivin kanssa ulos.
Viestin lähetti Leiska
Kyllä olen katsonut. Ruokaohjelma, jota seuraan todellakin innolla. Ruokaohjeet ovat sivuosassa, kun on niin kaunis kokki tv:ssä. Mutta, ei sen väliä..
Samoilla linjoilla. Oli kyllä harvinaisen heikosti toteutetut sivut. Löytyi sieltä kuitenkin tärkeä tietokin, lokit ovat kuulemma halpa ja tehokas siivouspalvelu kun perkaa merellä kalaa. Mihin olisinkaan joutunut ilman tätä tietoa.Viestin lähetti ervatsalo
Niin, harvoin näkee näin täydellistä esimerkkiä siitä, kuinka mielestäni ei pidä nettisivuja väsätä.
Vittu, en jaksanut katsoa kuin 2 kohtaa, jonka jälkeen paloi käämi.
Kaikenlaiset vilkkuvat, välkkyvät ja muut sellaiset elementit pitäisi lailla kieltää.
Viestin lähetti flintstone
Samaisessa IS:n jutussa oli tosin harmittava tieto, eli Viivi oli kieltäytynyt Playboyn nakukuvista. Damn, siinä rinnalla olisi nuo silikoni-Lindat ja -Susannat kalvenneet.