Viivi teki SEN TAAS!

  • 137 662
  • 664

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
On se jännää että nimiä annetaan juuri tuon mukaa kuka sattu olemaan julkisuudessa. Janina nimiäkin pomsahteli muutama vuosi sitten kuin sieniä sateella. Taisi olla vuonna 98 suosituimpia tyttöjen nimiä. Jari nimi taisi olla vuonna 95 hollannissa jotain kuinkin 10 suosituimman nimen joukossa. Johtuen Litmasen pelaamisesta Ajaxissa

Miksei kukkan anna pojaleen nimeä Matti? Nykäsen mukaan. Kaverihan on kokoajan julkisuudessa..

Mutta kuka Jatkislainen antaa pojalleen nimeksi PENTTI! Heittää pojalleen purkan suuhun tutin sijaan ja antaa takatukan kasvaa. Unohtamatta harmaata pukua ja solmiota. Ja paksu kultainen kaulaketju... Hei Kamoon Hifki fanit!!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän päivän Iltasanomien mukaan Viivi totuttelee sinkkuelämään ja samalla tekee matkaa omaan itseensä.

Mistä mua oikein rangaistaan? Minkä takia moista tekstiä pitää olla lehdessä?
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Tämän päivän Iltasanomien mukaan Viivi totuttelee sinkkuelämään ja samalla tekee matkaa omaan itseensä.

Mistä mua oikein rangaistaan? Minkä takia moista tekstiä pitää olla lehdessä?

Tätä mäkin mietin minkä oksentamiseltani kerkesin: " Tekee matkaa omaan itseensä" on mun ehdokkaani kategoriassa Latteista naistenlehti-ilmauksista säälittävin. Taidanpa sen kunniaksi tehdä matkan jääkaapille ja korkata seuraavan oluen.

edit: puuttuva A
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti jepujee
Tätä mäkin mietin minkä oksentamiseltani kerkesin: " Tekee matkaa omaan itseensä" on mun ehdokkaani kategoriassa Latteista naistenlehti-ilmauksista säälittävin. Taidanpa sen kunniaksi tehdä matkan jääkaapille ja korkata seuraavan oluen.

edit: puuttuva A

Minä voisin kyllä tehdä "matkaa" Viiviin, jos hän on liian kiireinen siihen itse. Lupaan tutkia häntä huolella ja hartaudella "matkallani" ja raportoida häntä kaikesta raportoitavan arvoisesta...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti punaiset_lasit
Minä voisin kyllä tehdä "matkaa" Viiviin, jos hän on liian kiireinen siihen itse. Lupaan tutkia häntä huolella ja hartaudella "matkallani" ja raportoida häntä kaikesta raportoitavan arvoisesta...

Saat vapaasti asettua jonoon, joka alkaa tosta mun takaa. ;)

Täällä on alkanut esiintymään viime aikoina hiukan liikaa tuota Viivin "tönimistä". Pitäisiköhän perustaa Älä Töni Viiviä Viivi On Mun Tuleva Vaimo eli ÄTVVOMTV-kerho?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Master Chief
Saat vapaasti asettua jonoon, joka alkaa tosta mun takaa. ;)


Jonohan alkaa Viivin seksikkään pyöreän pepun takaa, ja mä olen ensimmäisenä tutkimassa Viivin sisintä omilla kaivosmiehen välineilläni...
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Onkos kukaan muu jatkoaikalainen sattunut katsomaan ruokaohjelmaa nimeltään Mat eli suomennettuna Tinan keittiössä? Kyseessä on ruotsalaisen Tina Nordströmin tähdittämä ruokaohjelma, joka kyllä sopii varmasti jokaisen makuun. On hyvää ruokaa ja pirun hyvännäköinen kokki. :-)

Ohjelmahan on ainakin SVT:llä maanantaisin. Taitaa olla myös Suomessakin.

Nyt odottellaan illan "sockor"- ja "lite salt o peppar" -annoksia! ;-)
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Viestin lähetti teemu_s
Onkos kukaan muu jatkoaikalainen sattunut katsomaan ruokaohjelmaa nimeltään Mat eli suomennettuna Tinan keittiössä? Kyseessä on ruotsalaisen Tina Nordströmin tähdittämä ruokaohjelma, joka kyllä sopii varmasti jokaisen makuun. On hyvää ruokaa ja pirun hyvännäköinen kokki. :-)

On tullut katsottua. Yleensä en katso ruokaohjelmia, mutta kun sitä alkaa katsomaan, jää jotenkin kanavalle. Huvittavaa se kokin ärrällä korostettu puhe. Ihan ok ohjelma. Kokkiko hyvännäköinen...?...No tarkemmin ajateltuna on!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti teemu_s
Onkos kukaan muu jatkoaikalainen sattunut katsomaan ruokaohjelmaa nimeltään Mat eli suomennettuna Tinan keittiössä? Kyseessä on ruotsalaisen Tina Nordströmin tähdittämä ruokaohjelma, joka kyllä sopii varmasti jokaisen makuun. On hyvää ruokaa ja pirun hyvännäköinen kokki. :-)

Ohjelmahan on ainakin SVT:llä maanantaisin. Taitaa olla myös Suomessakin.

Tina, tuo ruokaohjelmien Arja-täti, kuuluu vakio-ohjelmistooni. Katson tätä ohjelmaa AINA ilman ääntä. Tosin Tinan iiiiiiiihana sköynskä kuulostaa myös mahtavalta.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
No hittolainen, minä kun luulin olevani ainoa jolle Tina kolahtaa. Vakiokatsoja olen ollut jo pitempään sen jälkeen kun jonain sunnuntaina kanavalle eksyin. Se ärrän lausuminen on jotain aivan mahtavaa...liekö kyseessä ärrävika vai onko tuo jokin murre? En väitä osaavani ruotsia niin hyvin, että osaisin sanoa.
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
Viestin lähetti pala
Se ärrän lausuminen on jotain aivan mahtavaa...liekö kyseessä ärrävika vai onko tuo jokin murre? En väitä osaavani ruotsia niin hyvin, että osaisin sanoa.

Kyllä se on Skånen murre, enpä muista nyt tarkkaan mistä päin Skånea Tina on kotoisin, mutta sieltä kuitenkin.
Aiaiaiaiai, kun saisi olla se äijä, joka pääsee aina välillä maistelemaan Tinan "herkkuja".........
 
Viimeksi muokattu:

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti teemu_s
Onkos kukaan muu jatkoaikalainen sattunut katsomaan ruokaohjelmaa nimeltään Mat eli suomennettuna Tinan keittiössä? Kyseessä on ruotsalaisen Tina Nordströmin tähdittämä ruokaohjelma, joka kyllä sopii varmasti jokaisen makuun. On hyvää ruokaa ja pirun hyvännäköinen kokki. :-)

Täältä löytyy myös Tinan fani :) On kyllä seksikäs nainen, ei voi muuta sanoa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tina löytyy nykyään kolmelta kanavalta.
Kannataa katsella myös SVT Europan ohjelmatietoja, sivu 325 ylen tekstitv:ssä.
Sitten on tuo sunnuntain lähetys sekä maanantain FST versio.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
APUUUVA!!!

Nyt sitten Kokoomus on kosinut Viiviä eurovaali-ehdokkaaksi ja eilisen IS:n mukaan Viivi harkitsee ryhtymistä tuohon. Eli käytännössä Kokoomus siis meinaa ryöstää Viivin kaunistamaan europarlamenttia. Älkääpäs kuulkaapas nyt tuollaiseen ryhtykö. No toivottavasti Viivi sanoo "njet" tuollaiselle huuhaalle ja jatkaa siis Nelosella.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Lahtari-Viivi

Viestin lähetti flintstone
Nyt sitten Kokoomus on kosinut Viiviä eurovaali-ehdokkaaksi....


Niin, katsoppas pannahista, Viiviä kosiskellaan Lahtareihin.

Sitä en kyllä käsitä, mitä nätti urheilutoimittaja ymmärtää politiikasta, etenkään kun kyse ei ole mistään Taka-Hikiän kunnallispolitiikasta vaan suht tärkeästä ja meitä kaikkia koskettavasta EU-sählingistä.

No jos Viivi valitaan, niin kaippa se sitten kuvaa mistä tässä kaikessa on kyse.

Täältä tähän
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti teemu_s
Onkos kukaan muu jatkoaikalainen sattunut katsomaan ruokaohjelmaa nimeltään Mat eli suomennettuna Tinan keittiössä? Kyseessä on ruotsalaisen Tina Nordströmin tähdittämä ruokaohjelma, joka kyllä sopii varmasti jokaisen makuun. On hyvää ruokaa ja pirun hyvännäköinen kokki. :-)

Outo ihastus on täälläkin tuo söpöliinin suhteen. Kuten tässä kävi ilmi niin Ylen teksti-tv:n sivu 325 niin sieltä löytyy. Sitten vielä FST:ltä tietty lisää tätä herkkua.

Tinan omin sanoin "jättegott".

Edit: Viivin menetys kyllä kirpaisisi.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä ilmoittautuu myös yksi Tinan fani. Yleensä en kokkiohjelmia katso, mutta kun täällä Tinaa niin kehuttiin, niin pitihän ohjelma testata. Ja kyllä se Tina on juuri niin ihana kuin täällä on kehuttu. Olen rakastanut, mistäköhän tuollaisen naisen saisi minulle ruokaa laittamaan.
 

Wolves

Jäsen
Tälläviikolla ilmestyneessä Seiskassa, julkkispalstalle ilmestyi kirjoitus Viivin sopimattomasta pukeutumisesta. Kirjoituksen mukaan Viivin nännit töröttävät aina paidan alta.

Prkl, mikäs eunukki siellä oikein valittelee. Ei luulisi olevan paljoa valitellemisen aihetta.

Ihme toimintaa...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Juu, istuin kerran Allianssin-fudispelissä Vantaalla vuosi sitten kesähelteellä. Viivi oli n. kahden metrin päässä nännit nöpöttäen.

Pelistä en muista mitään. : )
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
APUUUVA!!!

Viestin lähetti flintstone
Nyt sitten Kokoomus on kosinut Viiviä eurovaali-ehdokkaaksi ja eilisen IS:n mukaan Viivi harkitsee ryhtymistä tuohon. Eli käytännössä Kokoomus siis meinaa ryöstää Viivin kaunistamaan europarlamenttia. Älkääpäs kuulkaapas nyt tuollaiseen ryhtykö. No toivottavasti Viivi sanoo "njet" tuollaiselle huuhaalle ja jatkaa siis Nelosella.

Viivin läpimenohan on jo käytännössä varmaa, jos hän vaan
viitsii asettua ehdokkaaksi.

Viivihän voisi tehdä ohjelmaa myös sieltä Europarlamentista
teemoilla: skandaali, fashion, ego, naurettavat direktiivit eli
hänhän voisi mainiosti tuoda EU:n lähemmäs kansaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: APUUUVA!!!

Viestin lähetti nedomansky
Viivin läpimenohan on jo käytännössä varmaa, jos hän vaan
viitsii asettua ehdokkaaksi.

Ei tietenkään ole varmaa mutta eipä nuo Tony Halme ja Mikko Alatalo mitään suuria poliittisia ikoneita ole ollut ja silti eduskunta vaaleissa niin Tony kuin Mikko Downhouse meni heittämällä Arkadianmäelle ja taisipa Tony olla koko maan mittakaavassa äänimäärässä laskettuna TOP5:ssa, että siltä pohjalta Viivillä saattaisi hyvinkin olla aivan realistiset mahdollisuudet päästä läpi.

Ja ainut varma asia on että jos Viivi ei asetu ehdokkaaksi niin silloin hän ei myöskään varmuudella katoa tuonne EU-parlamentin syövereihin.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Eurovaalit vain ovat sinänsä hieman eri juttu kuin eduskuntavaalit, että koko maa on yksi vaalipiiri, josta valitaan vähemmän edustajia kuin Helsingistä eduskuntaan. Seuraavissa eurovaaleissa 14 kappaletta, mikä on kaksi vähemmän kuin viimeksi. Viime vaaleissa Kokoomuksen listalta läpimeno vaati tuollaisen 18 000 ääntä, joten kunhan jokainen Nelosen urheilulähetyksiä seuraava tuntee vastuunsa esteettisistä elämyksistä TV-ruudun välityksellä ja äänestää ohi Kokoomuksen, nähdään Viivi kyllä varmasti TV:ssä jatkossakin.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti teemu_s
Onkos kukaan muu jatkoaikalainen sattunut katsomaan ruokaohjelmaa nimeltään Mat eli suomennettuna Tinan keittiössä? Kyseessä on ruotsalaisen Tina Nordströmin tähdittämä ruokaohjelma, joka kyllä sopii varmasti jokaisen makuun. On hyvää ruokaa ja pirun hyvännäköinen kokki. :-)

Kyllä olen katsonut. Ruokaohjelma, jota seuraan todellakin innolla. Ruokaohjeet ovat sivuosassa, kun on niin kaunis kokki tv:ssä. Mutta, ei sen väliä..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Heidi Suomi

Heidi (hyvä nimi!) Suomi oli eilen aika kissan näköinen Tulosruudussa pitäessään hiukset auki. Ennen jotenkin niin peruseloveenatytön oloinen urheiluankkuri saa kyllä eilisestä lookistaan täydet kymmenen pistettä allekirjoittaneelta!
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Re: Heidi Suomi

Viestin lähetti Arnold
Heidi (hyvä nimi!) Suomi oli eilen aika kissan näköinen Tulosruudussa pitäessään hiukset auki. Ennen jotenkin niin peruseloveenatytön oloinen urheiluankkuri saa kyllä eilisestä lookistaan täydet kymmenen pistettä allekirjoittaneelta!

Älä muuta sano! Siinä toinen todellinen tv:n helmi. Tulosruutua on aina mukava katsoa, kun Heidi juontaa sitä. Kymmenen pistettä tulee täältäkin ja tietenkin se mukaankuuluva "papukaijamerkki". Vetää vertoja Viivillekin, ainakin omasta mielestäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös