Olenko taparikollinen yhtälailla kuin Hautala joka ei ilmoittanut satasen ovirempasta viranomaisille?
En ole syvällisesti perehtynyt kaikkiin avattuihin salaisuuksiin, mutta ilmeisesti summa oli vähän suurempi kuin parinkympin bensaraha. Eniten tässä kai on herättänyt närkästystä se, että tahallaan väärin on toiminut nimenomaan
harmaan talouden työryhmän ministeri. Lisäksi kyse on sen luokan maailmanparantajasta ja kaikkiin asioihin puuttujasta, että ihan luonnollista on saada tunteille vastakaikua aina, kun siihen on mahdollisuus. Varsinkin, kun viran puolesta ei puutu, ironista kyllä, vähintään eettisesti puuttumista vaativiin asioihin. Sekavaa, eikö?
Ministerin suoja on niin korkea, ettei todellakaan saa potkuja, mutta näin kyllä perusteet vetäytymiselle harmaan talouden työryhmästä. Minua häiritsee eniten se, että yhdestäkään miehestä tai naisesta ei ikinä ole nostamaan kättä pystyyn ja toteamaan, että minä tein virheen. Niin kauan valehdellaan, kunnes on jo pakko myöntää edes osa totuudesta. Näin tapahtuu puoluekirjan väristä huolimatta.
On tässä elämässä virheitä tehnyt itse kukin, en kirjoita ollenkaan muita parempana ihmisenä. Mielestäni mahdollisuus muutokseen alkaa siitä, että myöntää virheensä.