Muistan hyvin, että sait paskaa niskaasi kun tulkitsit lakia ja kuten nyt tiedetään, samoin kuin syyttäjä. Osaltani käsi pystyyn virheen merkiksi, vaikka en eniten ollut sinua siitä kurmottamassa.
Eipä mitään, menneet on menneitä ja aina välillä roiskuu kun rapataan. Tosin ehkä tälläkin palstalla itse kullakin, itsellänikin (varsinkin) olisi hyvä muistaa tietty hienotunteisuus ja jokaisen oikeus mielipiteeseen. Voisin uskoa, että se saattaisi parantaa tätä keskustelualustaa paljonkin. Tietysti mielipiteet, jotka on jatkoajan sääntöjen vastaisia saa yleensä oikeutetusti modeilta runtua ja tätäkin olen kokenut, yleensä oikeutetusti. Mitä tulee Vartian tilanteeseen tässä kyseisessä asiassa, niin onhan tämä ikävä tilanne hänelle, mutta hän lähti vetämään omaa juttuansa (tietoisesti laista tai ei) ja jatkaa sitä edelleen tietoisesti, eli on valmis ottamaan penalttia.
Tämä on kuitenkin nykyinen lainsäädäntö, oli se sitten jonkun mielestä oikea ja toisen mielestä väärä. Oikeuden tuomarit antaa asiasta sitten jonkun päätöksen ja uskon, että vasta sen jälkeen, jos vallassa olevat niin haluavat, niin lakia muutetaan.
Itse jään taustalle seuraamaan miten asia päättyy joskus tulevaisuudessa.