Jos sulle nyt oikein paha mieli tuli tästä näkemyksistä että iltapäivälehdessä ei julkaista mitään varsinaisesti älyllisesti kaikkein haastavimpia kirjoituksia, niin koita lohduttautua sillä että ei siellä yritetäkään. Ei se ole mikään Suomen kuvalehti, jonka juttujen on usein tarkoituskin kestää hieman aikaa. Iltapäivälehdet ovat vähän niinkuin journalismin McDonalds ja siinä ei ole mitään pahaa jos tykkää ihan sikana Quarter Poundereista, mutta silti jossain Michelin-ravintolassa tähdätään vähän eri asioihin (minä valitsen noista kahdesta mäkin). Ei Tuomas Enbuske voisi tuolla tavalla kirjoittaa pääkirjoituksia ja vastaavasti uskon Ullan olevan kykenevän näkemyksellisempäänkin kirjoitteluun jos se olisi työn kuvassa tarkoitus. Minusta tämän voi tulkita niin, että minä pidän häntä älykkäämpänä kuin ne jotka sanovat, että tuollaisia se vain kirjoittelee.Minä nyt vielä kerran tartun tässä ketjussa tähän kolumni-mielipidekeskusteluun.
Saan vaikutelman, että Appelsin älymystön mielestä jotenkin lehahtaisi haaskalle riipimään irtopisteitä, varsinaisen taistelun jo tauottua, mitään omaa varsinaista totuutta tuomatta. Nokkelaa provosointia, vellomisen aiheita eli lietsontaa hän ei tarjoile vaativille mediakuluttajille.
Voi jumalauta, haiskahtaa juuri tältä ylimieliseltä intelletkuelli-aadelin snobbailulta
Viimeksi muokattu: