Ei lipsahtanut. Valkoinen ihminen kuvitteli, osa kuvittelee edelleen, että hän on parempi kuin muun väriset. Te roturealistit ette ilmeisesti suostu hyväksymään nykytulkintaa että on vain yksi ihmisrotu (human race) mutta ehkä jonain päivänä...
En minä koe olevani valkoinen ihminen. Minä olen etelä-pohojalaanen. Ei siinä ole mitään mahtavaa ylivertaisuutta, saattaa olla enemmänkin haittatekijä mutta vaikea sitäkin on hahmottaa, kun ei muusta kokemusta ole.
Mustat räppimiehet vaikuttavat Yhdysvalloissa uskovan ylivertaisuuteensa. Kaikki merkittävät rikollisjengit maailmassa rakentavat perustansa kulttuuriperimälle. Mafia aikoinaan, triadit, jakuza, musta- ja latinojengit, Venäjän juutalaismafa, Venäjän ei-juutalaismafia jne. Pitävät toisiaan yhtä hyvinä, se kytkös, muut ovat alempaa sakkia. Uskovaiset ovat kaikkein ylivertaisimpia omissa joukoissaan, pelastuvia saatana.
Yksi rotu kyllä, ei ole neandertaaleja enää, me tapettiin ne. Mutta jos sinä kuvittelet, että jonkin muun kuin "valkoisen väriset" eivät pitäisi itseään parempina kuin "valkoiset ihmiset" niin hakoteillä olet.
@bebeto haluaa kantaa "valkoisen miehen taakkaa" ikuisesti. Okei, ei siinä mitään. Mutta ei meidän muiden, oman elämämme selviytyjien pidä siitä maksaa.