Tämän kohta kertoo kyllä kaiken:
Ihan vähän pääsi nenää ilmasta tuon kohdalla. Vaatii kyllä melkoista pokkaa pudotella tuollaisia vastauksia täysin tietoisena siitä että harva tässä on varmasti kokenut saaneensa "parhaan asiakokemuksen", etenkään tämän viimeisimmän tempauksen johdosta sillä niin tulikivenkatkuista palaute on ollut sosiaalisenkin median puolella. Aikomuksena on vaan selkeästi puskea kallein mahdollinen paketti kuluttajalle väkisillä kurkusta alas kiitos monopoliaseman Suomessa, eikä siellä kiinnosta tippaakaan esimerkiksi se, että kaikilla penkkiurheilijoilla ei ole välttämättä esimerkiksi perhettä ja kakaroita joita varten noista lastenohjelmistakin pitäisi maksaa. Arroganttia ja asiakaskuntaa rajusti aliarvioivaa toimintaa.
Tulee mieleen YLE Puhe ja sen uudistukset kun lähettiin poistamaan asiaohjelmia ja tuomaan musiikkia ja aamupuhehömpötystä kanavalle. Suuri yleisö vastusti sitä, mutta YLE kertoi, että he tietävät paremmin mitä kanavan kuuntelijat haluavat kuunnella ja tekevät uudistuksia sen vuoksi. Vanha hyvä rikottiin ja pian kävikin niin, että kanavalla ei ollut kuuntelijoita ja se suljetaan.
Tämä Viaplayn asenne olla tarjoamasta erilaisia urheilupaketteja on ihan absurdi. "
Uskomme, että parhaan asiakaskokemuksen saavuttaa yhdistämällä erinomaisen valikoimamme elokuvia, sarjoja, lapsille suunnattua sisältöä ja urheilua yhteen paikkaan".
Eli kun haluan vain ja ainoastaan katsella vaikka Valioliigaa, niin minun on pakko ostaa elokuvia, sarjoja ja lapsille suunnattua sisältöä sekä muuta urheilua, vaikka minulla ei ole aikaa katsella elokuvia, sarjoja tai urheilua eikä minulla ole lapsia. Mutta Viaplay on päättänyt puolestani, että tämä on minun parhaakseni. Asia selvä....
Sama asia kun menisin rautakauppaan ostamaan lautaa ja sen saadakseni minun on ostettava myös kattopeltiä, maalia ja vaneria, koska rautakaupan mielestä siten saan parhaan asiakaskokemuksen.
Päinvastoin. Minä olen saanut tuolla tavalla erittäin huonon asiakaskokemuksen, enkä aio ostaa yhtään mitään, koska en saa sitä mitä nimenomaan haluan. Minä tiedän parhaiten mitä minä tarvitsen, ei Viaplay.
Joten, pitäkää tunkkinne, kunnes lakkaatte päättämässä asiakkaan puolesta, mikä on hänen mielestään hyvä asiakaskokemus.