Kari Runk

Jäsen
Siis mitä ihmettä. Miten jotkut saa ton palautuksen?? Itse kyselin aspasta kahteen kertaan ja eivät hyvitä mitään.
"Hei Kartsa,

Kiitos viestistäsi.

Hyvä, kun otit yhteyttä asian tiimoilta. Autan sinua mielelläni tämän kanssa.

Kävin hyvittämässä käyttäjätilläsi tuon alennetun sekä menneen hinnan välisen erotuksen eli 20€. Tämä tulee näkymään tililläsi muutaman arkipäivän kuluessa. Tulevat veloitukset ovat toistaiseksi tuon 9.99€ kuukaudessa.

Mikäli sinulla on tähän liittyen vielä jonkinlaisia lisäkysymyksiä tai tarvitset apua, niin kirjoittelethan takaisin ja autan oikein mielelläni. Tällä välin toivotan mukavaa päivän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
Viaplay Asiakaspalvelu"

Nimiä vähän muuttelin/poistin tunnistamisen hankaloittamiseksi. Alkuperäinen viesti, jonka aspaan pistin oli seuraava:

"Lupailitte väliaikaista hinnanalennusta urheilupaketista jo viikonloppuna, mutta nyt 16.03.2020 olette pankkitietojen mukaan veloittaneet näemmä tuosta ihan normaalin hinnan, eli 29,95e? Vähän jää kieltämättä huono maku suuhun tästä, kun maksan nyt 20 euroa ylimääräistä käytännössä sarjoista ja elokuvista."

Johtopäätös -> mikäli eivät hyvitä teikäläiselle, niin onko sun veloitus lähtenyt ennen heidän lupaamaansa hinnanalennusta? Muistaakseni tosiaan lauantaina tuota ensimmäistä kertaa mainostivat, joten jos veloitus on lähtenyt perjantaina, niin eivät sen vuoksi ehkä halua maksaa...

"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla Viasat DNA:n kautta antennitaloudessa. Sanoin toissapäivänä irti. Mulla oli määräaikainen sopimus 30.04.2020 saakka mutta suostuivat sopimuksen vaivattomasti katkaisemaan heti koska tuotteen sisältö oli muuttunut niin radikaalisti.

Syksyllä taas...

Mutta eivät siis ottaneet yhteyttä sopimuksen umpeutuessa. Nyt koronan aikaan vaan hieman vituttaa se, että tuon paketin hinta ei ilmeisesti laske vaikka urheilua ei näy. Siinä kun on Viaplay ilmaisena jo valmiiksi.
Mä kattelin muuten juuri tilauksiani, niin määräaikainen sopimus loppuu nyt maaliskuuhun. Aika taktisesti korona tuli. Nyt vaan joko sit tekemään uutta sopparia tai odottamaan jahka urheilut alkaa taas.

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, KooKoo
Otin Viaplayn asiakaspalveluun yhteyttä, ja 20e tämän kuun maksetusta laskusta palautettiin. Saa siis korvaukset vaikka olisikin kuukauden lasku mennyt jo.
Milloin sulla oli laskutuspäivä? Tänne ei myöskään tippunut mitään korvauksia, ei tosin vastattu myöskään suoraan kysymykseenkään, että onko hyvityksiä mahdollista saada. Kierreltiin ja kaarreltiin itse kysymyksen vierestä.

"Maailmassa ei ole paljon parempia paikkoja pelata kuin Jokerit"
- Steve Moses #11

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay Lightning
Milloin sulla oli laskutuspäivä? Tänne ei myöskään tippunut mitään korvauksia, ei tosin vastattu myöskään suoraan kysymykseenkään, että onko hyvityksiä mahdollista saada. Kierreltiin ja kaarreltiin itse kysymyksen vierestä.
12 päivä oli laskutus. Asiakaspalvelusta ei tullut mulle mitään vastaustakaan, niin käännyin Twitterin puoleen ja laitoin Viaplayn suomen twitteriin yksityisviestiä ja sieltä tuli vastaus tunnin sisään että 20e hinnasta hyvitetty pankkitilille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy