Viaplay – KHL-kiekkoa kohtuuhinnalla

  • 255 027
  • 719

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla Viasat DNA:n kautta antennitaloudessa. Sanoin toissapäivänä irti. Mulla oli määräaikainen sopimus 30.04.2020 saakka mutta suostuivat sopimuksen vaivattomasti katkaisemaan heti koska tuotteen sisältö oli muuttunut niin radikaalisti.

Syksyllä taas...
 
Mutta eivät siis ottaneet yhteyttä sopimuksen umpeutuessa. Nyt koronan aikaan vaan hieman vituttaa se, että tuon paketin hinta ei ilmeisesti laske vaikka urheilua ei näy. Siinä kun on Viaplay ilmaisena jo valmiiksi.

Mä kattelin muuten juuri tilauksiani, niin määräaikainen sopimus loppuu nyt maaliskuuhun. Aika taktisesti korona tuli. Nyt vaan joko sit tekemään uutta sopparia tai odottamaan jahka urheilut alkaa taas.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Otin Viaplayn asiakaspalveluun yhteyttä, ja 20e tämän kuun maksetusta laskusta palautettiin. Saa siis korvaukset vaikka olisikin kuukauden lasku mennyt jo.
Milloin sulla oli laskutuspäivä? Tänne ei myöskään tippunut mitään korvauksia, ei tosin vastattu myöskään suoraan kysymykseenkään, että onko hyvityksiä mahdollista saada. Kierreltiin ja kaarreltiin itse kysymyksen vierestä.
 

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Milloin sulla oli laskutuspäivä? Tänne ei myöskään tippunut mitään korvauksia, ei tosin vastattu myöskään suoraan kysymykseenkään, että onko hyvityksiä mahdollista saada. Kierreltiin ja kaarreltiin itse kysymyksen vierestä.
12 päivä oli laskutus. Asiakaspalvelusta ei tullut mulle mitään vastaustakaan, niin käännyin Twitterin puoleen ja laitoin Viaplayn suomen twitteriin yksityisviestiä ja sieltä tuli vastaus tunnin sisään että 20e hinnasta hyvitetty pankkitilille.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieman harmittavaa tuo ”Elisa Viihde Aition pakkomyynti” itsellä ei mitään käyttöä ko. ohjelmakirjastolle, parit kiinnostavat katseltu.

Vaikkei iso asia kyseessä olekkaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aitiohan tuli Total-pakettiin veloituksetta mukaan, hieno homma!
 

Buster

Jäsen
Sport paketit päivittyy syksyllä 29,99 -> 34,99 Totaliin.
Onpas huono homma. En ole tämän Jokerien KHL-aikakauden aikana katsonut hirveästi kuin jalkapalloa sekä jääkiekkoa. Ei vain ole yksinkertaisesti aikaa ja kun on tilauksia muihinkin suoratoistopalveluihin jo ennestään, niin turha on ollut sitä ylimääräistä vitosta ainakaan joka kuukausi pulitella.

Ei auta vikistä, kun Jokereiden pelejä ennemmin sitä luopuisi kaikesta muusta. Nastaa olisi jos voisi edelleen kustomoida sen mukaan mitä katsoo, mutta eipä vastaavaa ole oikein muuallakaan.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Urheilu urheiluna, politiikka politiikkana, hurjat poliisivideot hurjina poliisi videoina!

Siis itse ainakaan en haluaisi maksaa kuin urheilusta, kaikki tuo päälle ympätty paska ja snadi hinnankorotus ei kiinnosta yhtään.

Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Jäi nyt paketti ekaa kertaa pitkään aikaan ottamatta. Yleensä olen ottanut Viasatin kanavapaketin Telialta, mutta nyt sieltä sanottiin, että vaikka Jokereitten pelejä ei pelattaisi, niin paketista ei saisi paljon paskaakaan alennusta, koska Jokerit on niin pieni osa sitä pakettia. Viaplay olisi tietenkin parempi vaihtoehto, mutta en aio kyllä sitäkään ottaa, jos Jokerien pelit jää pelaamatta ja silti paketilla on sama hinta. Jalkapallo ilman yleisöä ja NHL ilman yleisöä eivät ole noiden summien arvoisia.
 
Ei kerrottu vielä tarkkaa päivää, mutta kysyin kun kysyin Viaplayltä Twitterissä niin vastasivat että ”päivittyy tämän vuoden puolella.”

Ehdin tässä aikani kuluksi hieman selvitellä asiaa ja tosiaan Sport-paketti muuttui jo kesäkuun lopulla tuohon Totaliin eli 5 euroa tuli hintaa lisää jos otti paketin ”uutena” tilauksena. Jos taas on jatkuva tilaus, niin 1. elokuuta jälkeen laskutettavissa kk-maksuissa tuo siirto tulee voimaan.

Itse yhdistyminen (siis Viaplay ja Elisa Aitio) tapahtuu vuoden loppupuolella, mutta tärkein eli kk-hinta tosiaan muuttui/muuttuu jo kesällä.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ehdin tässä aikani kuluksi hieman selvitellä asiaa ja tosiaan Sport-paketti muuttui jo kesäkuun lopulla tuohon Totaliin eli 5 euroa tuli hintaa lisää jos otti paketin ”uutena” tilauksena. Jos taas on jatkuva tilaus, niin 1. elokuuta jälkeen laskutettavissa kk-maksuissa tuo siirto tulee voimaan.

Itse yhdistyminen (siis Viaplay ja Elisa Aitio) tapahtuu vuoden loppupuolella, mutta tärkein eli kk-hinta tosiaan muuttui/muuttuu jo kesällä.
Jännä että asiasta ei ole tullut itselleni minkäänlaista viestiä tms, missä tiedottaminen?
 
Jännä että asiasta ei ole tullut itselleni minkäänlaista viestiä tms, missä tiedottaminen?

Hauskasti tuo kyllä mainitaan varsin isosti Viaplayn etusivulla, mutta ainoastaan jos et ole kirjautunut. Kirjautunut nykyinen asiakas siis ei tuota näe. Minustakin varsin huonosti hoidettu tämä. Todettakoon, että itse olen tällainen Viaplayn satunnaisasiakas. Tällä hetkellä on kk-tilaus, joka oli päättymässä tämän kuun lopulle Valioliigan päättyessä. Tuon hinnannousun todettuani päätinkin jatkaa vielä, sillä saan sen nykyisellä hinnalla ja NHL-ottelut jatkuvat sopivasti heti elokuun alussa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse yhdistyminen (siis Viaplay ja Elisa Aitio) tapahtuu vuoden loppupuolella, mutta tärkein eli kk-hinta tosiaan muuttui/muuttuu jo kesällä.
Johan se yhdistyminen on tapahtunut muutama viikko sitten. Toki vielä yhteistä sovellusta ei vielä ole, vaan Viaplayn asiakkaana pystyy katsomaan jo Aitiosta kaiken materiaalin samalla kk-maksulla.

Vai tarkoititko jotain muuta?
 
Johan se yhdistyminen on tapahtunut muutama viikko sitten. Toki vielä yhteistä sovellusta ei vielä ole, vaan Viaplayn asiakkaana pystyy katsomaan jo Aitiosta kaiken materiaalin samalla kk-maksulla.

Vai tarkoititko jotain muuta?

Tarkoitin juuri tuota eli uusi yhteinen palvelu lanseerataan myöhemmin syksyllä/talvella. Molempien sisällöt ovat toki jo katsottavissa. Suora lainaus Viaplayn sivuilta: ”Viaplay ja Elisa yhdistävät suoratoistopalvelunsa Suomessa viimeisen neljänneksen aikana vuonna 2020. Yhdistetty itsenäinen palvelu tulee olemaan nimeltään Elisa Viihde Viaplay”.
 

Gemondo

Jäsen
Sport paketit päivittyy syksyllä 29,99 -> 34,99 Totaliin.

Voi perkele. Ulos katsoessani en tajunnut ollenkaan eläväni jo syksyä.

Tarkoitus oli siis ottaa Viaplayn sporttipaketti pudotuspelejä silmällä pitäen, mutta eihän sitä näköjään enää saa, vaan tuo Total paketti on ainoa vaihtoehto. 35€/kk alkaa omalla kohdallani jo kutittelemaan kriittistä pistettä ja saa vakasti harkitsemaan siirtyisikö sitä vain suosiolla ilmaisten striimien pariin. Vituttaa tuo sarjojen, leffojen ja muun turhan paskan "pakkomyynti", kun itse en niitä katso. No, onneksi voin halutessani äänestää luottokortillani tätä muutosta vastaan.
 
Voi perkele. Ulos katsoessani en tajunnut ollenkaan eläväni jo syksyä.

Tarkoitus oli siis ottaa Viaplayn sporttipaketti pudotuspelejä silmällä pitäen, mutta eihän sitä näköjään enää saa, vaan tuo Total paketti on ainoa vaihtoehto. 35€/kk alkaa omalla kohdallani jo kutittelemaan kriittistä pistettä ja saa vakasti harkitsemaan siirtyisikö sitä vain suosiolla ilmaisten striimien pariin. Vituttaa tuo sarjojen, leffojen ja muun turhan paskan "pakkomyynti", kun itse en niitä katso. No, onneksi voin halutessani äänestää luottokortillani tätä muutosta vastaan.

Mä tein juuri Viasatin kanssa kahden vuoden jatkon. Satelliitti ja 40€/kk. Sisältää kaikki kanavat ja Viaplayt yms.

Ei paha hinta. Voi katsella kolmea peliä helposti samaan aikaan.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Nyt kun tuo Viaplayn Sportti paketti mitä todennäköisimmin kaikessa hiljasuudessa katoaa syksyn aikana ja muuttuu nykyisilläkin asiakkalla Totaliksi niin irtisanoin oman pakettini ja tilasin tilalle DNA:lta V Premiumin.

Tuo Viaplayn äly-TV (LG) appi on ainakin kuvanlaadultaan ollut aina surkea, ilmeisesti framerate liian alhainen kun kiekko häntii niin saapahan nyt katsottua suoraan telkkarista ilman häntimistä. DNA:lla on nykyisille asiakkaille tarjouksessa tuo V Premium (ent Viasat Gold) sisältäen Viaplay Totalin -20% joten vajaat 32€ jäi hintaa (päälle toki vielä 3,5€ tv-kortti). Mielestäni ihan kohtuullinen tarjous johon kannattia tarttua. Tulipahan muullekin perhellee jotain katsottavaa.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Näyttääkö Viaplay oikeasti näin heikosti tätä khl:ää? Perjantai, neljä peliä, eikä ohjelmatietojen mukaan yksikään tule suorana. Taitaa mennä kyllä tilaus peruutukseen, kun nhl loppuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös