Viaplay – KHL-kiekkoa kohtuuhinnalla

  • 254 398
  • 719
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Viaplayn urheilulähetysten kuva HD: tä vai 720p? Veikkaan että 720p. Aiemmin olen katsonut läppäriltä tai 40" telkkarista ja laatu on ollut ihan hyvä. Vaihdoin nyt telkkarin isompaan 55" ja huomasin että eihän tuo olekaan kovin hyvä kuva. Chromecastiä käytän.

Muuten olen kyllä tyytyväinen Viaplayn toimivuuteen. Ei pätki, kuva on sulavaa, lähetykset sisältöineenkin ihan hyvällä tasolla.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö kellään muulla pätki? Varsinkin Jokereiden pelit olleet melkoista pätkimistä etenkin loppua kohti viimeiset pari-kolme viikkoa. Hyvä jos puoli minuuttia menee ilman latauspallukkaa. Olen huomannut, että kun pätkiminen alkaa, ja menet pois pelistä tyyliin 10 sekunniksi, mutta kun palaat peliin niin pelikello on vanhentunut 2-5 minuuttia..!
Mulla on viime aikoina reistaillut livet aika lailla. Pakko poistua matsista ja aukaista uudelleen. Joskus tapahtuu ihan minuutin sisään, kun sille päälle sattuu.
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Mulla on viime aikoina reistaillut livet aika lailla. Pakko poistua matsista ja aukaista uudelleen. Joskus tapahtuu ihan minuutin sisään, kun sille päälle sattuu.

Just, mulla kun on toiminut jo viikkotolkulla mainiosti. Hyvin harvoin edes pientä nykimistä. Mitä nyt ihan muutaman viikon haitarilla kävi aina niin, että peliin ei tullut livekuvaa ekalla yrittämällä, ääni kyllä kuului mutta näytössä vaan se "taustakuva". Alkoi aina pyörimään kun poistui Viaplaystä ja meni takaisin. Parisen viikkoa sitten yksi Carolinan peli jäi näkemättä, kun matsin alusta alkaen palvelu väitti että lähetys on loppunut.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö kellään muulla pätki? Varsinkin Jokereiden pelit olleet melkoista pätkimistä etenkin loppua kohti viimeiset pari-kolme viikkoa. Hyvä jos puoli minuuttia menee ilman latauspallukkaa. Olen huomannut, että kun pätkiminen alkaa, ja menet pois pelistä tyyliin 10 sekunniksi, mutta kun palaat peliin niin pelikello on vanhentunut 2-5 minuuttia..!
Onko sulla Samsungin telkkari? @ViasatOfficial myöntänyt että niiden kanssa ongelmia.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tuossa Viaplay steamissa aivan hirveä viive vaikka käytössä 4G yhteys, ainakin laskennallisesti 200 Mb/s.

Siis meinaan, että joskus unohtunut Livetulokset sovelluksessa seurattava peli Viaplaysta seurantaan ja kun puhelimeen pärähtää "Maali" niin noin minuutin-kahden kuluttua se näkyy suorassa Viaplayn kuvassa että näin tosiaan kävi.

Täytyy seuraavalla kerralla yrittää laittaa joku Live veto sisään, heh!
 

Hurde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko sulla Samsungin telkkari? @ViasatOfficial myöntänyt että niiden kanssa ongelmia.
Itsellä ainakin Samsungin telkkarin kautta striimi tulee reilusti myöhässä ja kuvanpäivitysnopeus on verrattain heikko. Sen takia katsonkin tietokoneen kautta HDMI-piuhalla, niin näkee lähetyksen lähes livenä ja kiekon seuraaminenkin on mukavaa korkeamman päivitystaajuuden ansiosta.
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Onko sulla Samsungin telkkari? @ViasatOfficial myöntänyt että niiden kanssa ongelmia.


LG:n telkkari. Lueskelin Twitteristä samoihin aikoihin että Samsungeissa oli tuolloin jotain isompaa häikkää jos nyt en ihan väärin muista. Olen kyllä pikkuisen ihmetellyt sitä, että tunnun välillä, tai siis aina olevani ainoa kellä on ongelmia Viaplayn telkkusovelluksessa. Milloin ei sarjat ja leffat toiminut, milloin livet pätkii niin tai näin... Ja aina on versio ym. olleet kunnossa. Liekö seko telkkari...
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
LG:n telkkari. Lueskelin Twitteristä samoihin aikoihin että Samsungeissa oli tuolloin jotain isompaa häikkää jos nyt en ihan väärin muista. Olen kyllä pikkuisen ihmetellyt sitä, että tunnun välillä, tai siis aina olevani ainoa kellä on ongelmia Viaplayn telkkusovelluksessa. Milloin ei sarjat ja leffat toiminut, milloin livet pätkii niin tai näin... Ja aina on versio ym. olleet kunnossa. Liekö seko telkkari...
Itsellä samanlaisia ongelmia tosin Samsungin telkkari. Softassa ilmeisesti joku vika
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän illan "ministudio" oli kyllä hyvä lisäys, vaikka pelin tulos oli mitä oli. Näitä voisi olla lisääkin näissä vieraspeleissä, varsinkin kärkijengejä vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Viaplayn urheilulähetysten kuva HD: tä vai 720p? Veikkaan että 720p. Aiemmin olen katsonut läppäriltä tai 40" telkkarista ja laatu on ollut ihan hyvä. Vaihdoin nyt telkkarin isompaan 55" ja huomasin että eihän tuo olekaan kovin hyvä kuva. Chromecastiä käytän.

Muuten olen kyllä tyytyväinen Viaplayn toimivuuteen. Ei pätki, kuva on sulavaa, lähetykset sisältöineenkin ihan hyvällä tasolla.
Mahtaneeko kukaan tietää? @ViasatOfficial
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@ViasatOfficial

Sellainen huomio Jokerien kotiotteluista, että maalin takaa kuvatut ylivoimat on täysin perseestä. Peliä on mahdotonta seurata. Suosittelen ohjaajan vaihtoa!
Onneksi en ole yksin tämän mielipiteen kanssa. Pitkään olen kironnut tuota maalintauskameraa, kun siihen nyt näköjään pakkomielteisesti vaihdetaan ylivoimatilanteissa. Käsittämättömän huono kuvakulma livetilanteen seuraamiseen. Katsojakokemus on tämän myötä reilusti huonompi kuin ennen. Onkohan sinne ostettu uusi kamera ja on käsketty hyödyntämään sitä, vai mikä neronleimaus tämä lieneekään.
Pyörää ei tarvitse keksiä uudelleen, eikä toimiviksi todettuja kuvakulmiakaan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Miksi Nieminen on tuotu tonne. Kaverin ilmaisu on sellaista lässyttämistä ettei pysty sekuntiakaan
 
Eri mieltä viime kommenteista. Hyvää vaihtelua peleihin että selostajat vaihtuvat. Itseään täynnä olevaa Mäkistä ei vaan jaksa.

Kuvakulmista sen verran, että jos saisin valita tulisi kaikki pelit kuvata kentän pituussuunnassa, ei sivusta. Ymmärrän että jos on tottunut katsomaan pelejä, harmittaa kun ei ymmärrä enää mitä pelissä tapahtuu. Paljon paremmin itse peliä näkee, kun näkymä on pelaajien näkökulma.
 

Otacon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kun Khl playoffit alkaa sunnuntaina niin olishan se ollut mukava alottaa parilla lämmittely pelillä (Barys-Magnitka klo 13 ja Omsk-Ufa klo 15). Jokereiden peli sitten klo 16. Mutta ei näytä tulevan kun pelkkä Jokereiden peli Viasatilta. Ikävä kyllä,onko pelien oikeudet niin kalliita vai eikö katsojia tahdo riittää vaiko molempia?
 
Nyt kun Khl playoffit alkaa sunnuntaina niin olishan se ollut mukava alottaa parilla lämmittely pelillä (Barys-Magnitka klo 13 ja Omsk-Ufa klo 15). Jokereiden peli sitten klo 16. Mutta ei näytä tulevan kun pelkkä Jokereiden peli Viasatilta. Ikävä kyllä,onko pelien oikeudet niin kalliita vai eikö katsojia tahdo riittää vaiko molempia?

Veikkaus TV näyttänee. Sama harmittaa itseäkin. Toivottavasti Jokereiden välipäivinä näyttävät pelejä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainakin muina vuosina on välipäivinä näytetty pelejä.
Ei näy ainakaan vielä Viaplayn ohjelmistossa välipäiville pelejä. @ViasatOfficial onko tarkoitus näyttää muitakin pelejä? Muistelen, että ainakin viime kaudella tuli joka päivä joku playoff-peli.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa nähdä, että vieraspeleihin torstaina ja lauantaina on lähetyksiin saatu mukaan myös vartin studio-osuus ennen peliä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kyllä erikoista, että tänäänkään ei näy peliä. Moskovan paikallinen olisi ollut mielenkiintoinen. Runkosarjaan tarjontaa nostettiin edelliskaudesta, eli varmaan katsojia riittää, ja nyt ei kumminkaan näytetä pudotuspelien ensimmäisiä pelejä. Jos en väärin muista, niin KHL antaa Viasatille tietyt pelit mitä voi näyttää.
 
Perjantaina tulee Spartak - Dynamo sarjan kolmas peli Viaplayltä ja varmaan myös TV:stä, kun Nuutti Vihtilä selostaa.

Veikkaus TV näyttää yleensä pelit. Tänään toki tuota vasta alkanutta Avto-Sibir matsia ei näe.
 

Otacon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan kiva että veikkaus tv näyttää mutta ite ei vaan pysty nauttimaan pelistä siitä hemmetin mini ruudusta. Siihen päälle se venäläinen selostus niin avot.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
On kyllä erikoista, että tänäänkään ei näy peliä. Moskovan paikallinen olisi ollut mielenkiintoinen. Runkosarjaan tarjontaa nostettiin edelliskaudesta, eli varmaan katsojia riittää, ja nyt ei kumminkaan näytetä pudotuspelien ensimmäisiä pelejä. Jos en väärin muista, niin KHL antaa Viasatille tietyt pelit mitä voi näyttää.

Jos KHL määrittää matsit mitkä näkyvät, niin se olisi edes jonkinlainen puolustus Viasatin toimille. Tuntuu että SKA ja ZSKA ovat jatkuvasti tv:ssä Jokerien ohella vaikka vastustajat olisivat miten heikkoja tahansa. Ainakin minua kiinnostaisi tasaiset ottelut, jotka ovat laadukasta viihdettä ja niitä on useilla kierroksilla jokaisessa 3 KHL-luokassa (huippujoukkueet, keski- ja alakasti).

Pudotuspelit ovat olleet jo muutamana vuotena aikamoinen mahalasku Viasatin puolelta katsottuna. Ensimmäistä kierrosta ei ole näytetty koskaan muuten kuin Jokerien kannalta ja toinenkin kierros on mennyt muistaakseni aika pitkälti harakoille. Nyt olisi 4 muutakin sarjaa joita olisi mukava katsella ainakin välillä (Kazan, SKA ja ZSKA ovat isoja suosikkeja, joten niitä näkee myöhemminkin), mutta esim Omskin tai Astanan sarjoja on ihan turha odottaa ennen kuin he pääsevät mahdollisesti pitkälle. Moskovan jännittävää paikallistaistoa taitaa sentään joku peli tulla kun ovat eri päivänä Jokerien kanssa.

Jos Viasat päättäisi näistä itse, niin olisihan tuo typerää pyörittää vain uusintoja päivät pitkät vaikka kauden huipennus olisi käsillä. Kanavia on kuitenkin julmetun paljon, joten Jokerienkin pelipäivinä voisi näyttää jonkun toisen ottelun, vaikka sellaisen joka alkaa hieman aiemmin/myöhemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös