Siis mitä ihmettä. Miten jotkut saa ton palautuksen?? Itse kyselin aspasta kahteen kertaan ja eivät hyvitä mitään.
"Hei Kartsa,
Kiitos viestistäsi.
Hyvä, kun otit yhteyttä asian tiimoilta. Autan sinua mielelläni tämän kanssa.
Kävin hyvittämässä käyttäjätilläsi tuon alennetun sekä menneen hinnan välisen erotuksen eli 20€. Tämä tulee näkymään tililläsi muutaman arkipäivän kuluessa. Tulevat veloitukset ovat toistaiseksi tuon 9.99€ kuukaudessa.
Mikäli sinulla on tähän liittyen vielä jonkinlaisia lisäkysymyksiä tai tarvitset apua, niin kirjoittelethan takaisin ja autan oikein mielelläni. Tällä välin toivotan mukavaa päivän jatkoa!
Ystävällisin terveisin,
Viaplay Asiakaspalvelu"
Nimiä vähän muuttelin/poistin tunnistamisen hankaloittamiseksi. Alkuperäinen viesti, jonka aspaan pistin oli seuraava:
"Lupailitte väliaikaista hinnanalennusta urheilupaketista jo viikonloppuna, mutta nyt 16.03.2020 olette pankkitietojen mukaan veloittaneet näemmä tuosta ihan normaalin hinnan, eli 29,95e? Vähän jää kieltämättä huono maku suuhun tästä, kun maksan nyt 20 euroa ylimääräistä käytännössä sarjoista ja elokuvista."
Johtopäätös -> mikäli eivät hyvitä teikäläiselle, niin onko sun veloitus lähtenyt ennen heidän lupaamaansa hinnanalennusta? Muistaakseni tosiaan lauantaina tuota ensimmäistä kertaa mainostivat, joten jos veloitus on lähtenyt perjantaina, niin eivät sen vuoksi ehkä halua maksaa...