Veti surulliseksi / hiljaiseksi

  • 1 445 400
  • 4 850

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
(Sulutettuun) vaihtoehtoon tämä kansanmies tuskin alistuu ja toisaalta millä välineellä/mediasta tämä metsäläinen mahtaa ottaa yhtään mistään selvää..

Tälle ihmistyypille on oma terminsäkin: moukka.

Toisaalta voidaan miettiä, että onko kyseisen Herra Hakkaraisen (terveisiä Kunnakselle) edes tarkoituskaan hakea tietoa mistään mediasta, vai olla moukka ja puhua sitä kieltä, jota hänen äänestäjänsä ymmärtävät? Jos hänet on äänestetty eduskuntaan käyttämällä termejä "neekeri" tms. tuskin äänestäjät pistävät pahaksi vaikka jatkossakin viljelisi kyseisiä termejä - siitä huolimatta, että ainakin osalla termeistä on paha kaiku. Jos näiden termien viljely jatkuu saatamme vielä kuulla Herra Hakkaraisesta useammankin kerran... (tai sitten emme, jota minä toivon).

vlad.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Juu - kyllä kai tämä keskustelu koskee Hakkaraistakin, olet aivan oikeassa.

Minä totesin myös, ettei ole vahinko, millaisen eduskunnan ja edustajat olemme nyt saaneet, mutta enpä siinä tainnut mainita erikseen juuri Keski-Suomea. Tietääkseni - korjaa toki taas, jos olen väärässä - persut saivat Manner-Suomen jokaisessa vaalipiirissä edustajan/-jia eduskuntaan, joten kai se nyt tyhmemmällekin kertoo jotakin - tai enpä tiedä sittenkään...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Puolustelematta ko. juntin lausuntoa sen enempää, niin eihän se nyt kuitenkaan todennut kaikkien maahanmuuttajien olevan rosvoja, ja että kaikki tulisi käännyttää rajalla. Totesi vain, että nämä rosvot (eli rikoksiin syyllistyvät turvapaikanhakijat) pitäisi pystyä pikakäännyttämään.

Niin no itse asiassa ko.sankari totesi jotakuinkin "Pitää saaha kurriin, ei täällä rosvoja aleta [suu täynnä mössötystä]eläm-illummin?[/suu täynnä mössötystä] *leikkaus* pikakäännytyslaki heti voimaan *leikkaus* kaverin-poika-rajalla-neekeriukko-tulloo-Suomeen-sanoo-turvapaikka-ja-on-heti-sisällä *leikkaus* kaikenmaailman muslimit täällä hilluu ja pyrkii tuolla huutaa, kahtokaahan minareetti tuolla ku se on ukko huuta siellä öuyöyuöyuöyyu"

Ota tuosta nyt sitten selvää.. En suoranaisesti arvostele, jos joku oikeasti elämässään menestynyt maahanmuuttaja polttaa hihansa tällaisesta. Taitaa tämä olla aikanaan toiminut toisinkinpäin eli en finne igen? Taas näin disclaimerina puhun vain tästä perhe Hetemaj'sta.

Toisaalta voidaan miettiä, että onko kyseisen Herra Hakkaraisen (terveisiä Kunnakselle) edes tarkoituskaan hakea tietoa mistään mediasta, vai olla moukka ja puhua sitä kieltä, jota hänen äänestäjänsä ymmärtävät?

Totta. Tuskinpa kansanedustajuuskaan saa Hakkaraista tv:tä/radiota/nettiä/sanomalehtiä seuraamaan, vaan jatkanee tyytyväisenä omassa maakuopassa eloaan ja olemistaan fiksumpien marioinettina. Tässähän Soini ja persut onnistuivat ja pisteet toki siinä.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Persujen Hakkarainen kansakunnan eturivissä.

Linkki vie Hesarin videoon eräästä punaniskaisesta sahurista, joka jostakin käsittämättömästä syystä edustaa kansaamme tällä hetkellä.

Sanattomaksi veti.

Vetää surulliseksi kun lukee tällaisia kommentteja. Olisit vaivautunut ottamaan selvää asioista ennen avautumistasi. Linkkaan tähän Hakkaraisen perheyrityksen kotisivut haka wood. Koivua sahaamaan pystyviä "sahureita" on erittäin vähän koko maailmassa. Tästä johtuen mies on käynyt konsultoimassa mm. Pohjois-Amerikassa.

Mies on suomalainen yrittäjä, joka on vittuuntunut elättämään verorahoilla loisia.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tästä johtuen mies on käynyt konsultoimassa mm. Pohjois-Amerikassa.

Tuskinpa muuten on. Tai sitten on pettänyt suuren osan häntä äänestäneistä. Siellä kun asuu kait neekereitä ja onhan se myös ulko mailla. Pika käännytys ulko mailla käyneille?

Samalla logiikallahan vaikkapa Nalle Wahlroosin pitäisi suunnilleen pystyä sanelemaan perustuslaki uudestaan.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Tuskinpa muuten on. Tai sitten on pettänyt suuren osan häntä äänestäneistä. Siellä kun asuu kait neekereitä ja onhan se myös ulko mailla.

Ehkä siellä ulkomailla on nähnyt sen, ettei halua samaa höttöä Suomeen.

No ihan sama mulle. Olkaa mitä mieltä haluatte. Pitäkää kuitenkin mielessänne se, että Suomi on demokraattinen maa, jonka lakien mukaisissa vaaleissa myös Hakkarainen valittiin eduskuntaa.

Samoilla linjoilla teidän kanssanne ollakseni minut vetää surulliseksi tämän miehen valinta: Ilkka Kanerva. Hänen työelämänsä suurimmaksi saavutukseksi tulee jäämään Johanna Tukiaisen nostaminen julkisuuteen,
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Juu - kyllä kai tämä keskustelu koskee Hakkaraistakin, olet aivan oikeassa.

Minä totesin myös, ettei ole vahinko, millaisen eduskunnan ja edustajat olemme nyt saaneet, mutta enpä siinä tainnut mainita erikseen juuri Keski-Suomea. Tietääkseni - korjaa toki taas, jos olen väärässä - persut saivat Manner-Suomen jokaisessa vaalipiirissä edustajan/-jia eduskuntaan, joten kai se nyt tyhmemmällekin kertoo jotakin - tai enpä tiedä sittenkään...

Kyllä kyllä. Mutta Hakkarainen on kyllä siinä erityisessä joukossa Pentti Oinosen (PS) kanssa, joita ei kuitenkaan ihan joka vaalipiiriin matunut ainakaan valituksi asti: tyhmiin, ja siitä ominaisuudestaan ylpeisiin juntteihin. Perussuomalaisenkin kansanedustajan täytyy itse menettää uskottavuus. Pelkkä puolue ei heiltä sitä vie. Ihminen ei ole typerä, kunnes toisin todistetaan. Vaikkapa Halla-ahon kohdalla prosessi on vielä pahasti kesken... (toisin kuin tässä viestissä mainittujen herrojen)
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Väkivalta lopettaa kyllä vittuilun:

Hetemaj raivostui - Ilta-Sanomat

(Iltasanomien nettiversio aiheesta)

Täällähän on klassikkokamaa. Onko muuten vajaaälyisyyden perusteella tehty nimittely ja väkivallalla uhkailu rasismia? Vai miten tuo "idiootti" sitten pitäisikään tulkita. Jos heittää vaikka että "jos tuo mokkis tuloo samalla kylänraitiilla vastaha, mää verän heti" niin ollaanko samalla viivalla?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllä kyllä. ...

Tunnetko kenties hyvinkin nämä mainitut herrat ja heidän saavutuksensa, so far?

Minusta nyt kuitenkin pikkuisen tuntuu, että tämä mainittu herra Hakkarainen on saanut elämänsä aikana tyhmyydelläänkin jonkin verran enemmän jälkiä aikaiseksi kuin sinä suuressa viisaudessasi, mm. aikamoisen kannatuksen keskisuomalaisten ihmisten keskuudessa, joten haluaisitko kenties tarkistaa lausuntoasi...

Toisaalta - makuasioista ei voi kiistellä eikä niillä ole juuri tekemistä älykkyyden kanssa - ei sinunkaan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Nyt sitten vain odottamaan, että Hakkarainen sanoo täysistunnossa Jani Toivolaaa neekerihomoksi. Onkohan jo peruste eduskunnasta erottamiselle?
Ihan yhtä paljon kun se että jos Toivola sanoo jotain punaniskaksi tai punaniskajuntiksi.

Mielestäni Hetemaj'n Suomalaisen kulttuuriin sopeuttaminen on jäänyt vähän vajaaksi. Suomalaiseen kulttuuriin kun ei kuulu uhata ketään turpaan vetämisellä. Olen sitä mieltä että Mixu voisi jättää herran valitsematta ainakin pariin seuraavaan karsintaottelujoukkueeseen. On kuitenkin marginaalipelaaja vielä.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisit vaivautunut ottamaan selvää asioista ennen avautumistasi. Linkkaan tähän Hakkaraisen perheyrityksen kotisivut haka wood. Koivua sahaamaan pystyviä "sahureita" on erittäin vähän koko maailmassa.

Aika erikoista settiä. Jos ihminen on siis jollakin alalla taitava, saa hän kansanedustajalla laukoa suustansa mitä tahansa? Olen minäkin helvetin näppärä vaikka lasihommissa, mutta en siltä pohjalta vielä lähde maahanmuuttajia neekereiksi ja rosvoiksi huutelemaan.

Täytyy varmaan perustaa oma yritys, sitten voinkin tehdä maailmassa ihan mitä haluan.

Kärjistely on kivaa, kuka sen aloitti?
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Hiljaiseksi veti uutinen jonka mukaan lapsuudenkaverini on kadonnut ja tiedoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon. Kaverin elämäntavat ovat varsin huolettomat mutta ei hänen tapoihinsa kuulu vain katoilla ilmoittamatta kenellekään.

Samalla pisti mietityttämään kuinka vähän (siis ei lainkaan) sitä tulee pidettyä yhteyttä ihmisiin joiden kanssa on jossakin elämänvaiheessa ollut tekemisissä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Persujen Hakkaraisesta ei muuta sanottavaa kuin että napit kiinni jos pidetään kravattia kaulassa. Helvetin typerän näköinen tuollainen veltto naru kaulassa. Eduskunnassa saa kulkea myös ilman kravattia. Kannattaa olla ilman jos ei osaa pitää.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Löytyisikö ao. viestistä mitään vastausta kysymykseesi?

Olisihan tuohon voinut hymiönkin pistää, niin menisi perille. Ei tarvitse kaikkea vetää perkeleellä. Oli miten oli, ilmaisin tyrmistykseni siitä, miten eduskuntaan valittu voi laukoa julkisuudessa tuollaista paskaa - kun ulosanti muutenkin on kertakaikkisen kuvottavaa. Oman viestini viittaus punaniskaisuuteen oli ehkä turha, tunnekuohussa kirjoitettu vastine Hakkaraisen tekstille. En kuitenkaan koe nettikirjoittajana olevani sellaisessa asemassa, että minun pitäisi punaniska-vertaustani varsinaisesti anteeksi pyytää. Eiköhän se pääasia tässä topicissa ole se, että kansanedustaja ei voi esittää mielipiteitään julkisesti lehdistön edessä kuin krapulaisena jossain landen kapakassa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eiköhän se pääasia tässä topicissa ole se, että kansanedustaja ei voi esittää mielipiteitään julkisesti lehdistön edessä kuin krapulaisena jossain landen kapakassa.

Miksi ei voi? En välttämättä ole persujen kanssa samaa mieltä kaikista asioista, mutta en toisaalta jaksa vetää mitään itkupotkuraivareita jos joku on siellä pukeutunu väärin tms. Neekeri- sanan käyttö taas on ihan oma lukunsa, mutta kyllä esim oma isoisäni (86v) käyttää sitä aina puhuttaessa tummaihoisista vaikka ei millään mittarilla mitattuna olekaan rasisti. Enemmän mua tässä jupakassa ihmetyttää miten "julkisessa" asemassa oleva jalkapalloilija uhkaa vetävänsä turpaan yhtä meidän kansanedustajista. Täyttääkö tuo Hetemajn kommentti laittoman uhkauksen tunnusmerkit?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sedän äkkillinen kuolema veti hiljaiseksi...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täytyy varmaan perustaa oma yritys, sitten voinkin tehdä maailmassa ihan mitä haluan.

Ei kai tuo Hakkarainenkaan mitään omaa yritystä ole perustanut, vaan perheyrityksessä on tapahtunut sukupolvenvaihdos. Jos oikein muistan, niin joskus vajaat kymmenen vuotta sitten. Menestyvästä ja työpaikkoja luovasta liikemiehestä puhuvat tietävät sitten varmasti enemmän kuin yrityksen taloustiedot, sillä firman työntekijöiden määräkin näyttäisi pudonneen kolmanneksella äskettäin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tunnetko kenties hyvinkin nämä mainitut herrat ja heidän saavutuksensa, so far?

Minusta nyt kuitenkin pikkuisen tuntuu, että tämä mainittu herra Hakkarainen on saanut elämänsä aikana tyhmyydelläänkin jonkin verran enemmän jälkiä aikaiseksi kuin sinä suuressa viisaudessasi, mm. aikamoisen kannatuksen keskisuomalaisten ihmisten keskuudessa, joten haluaisitko kenties tarkistaa lausuntoasi..

En tiedä, missä järjestyksessä asioita pitäisi alkaa virallisesti saamaan aikaan, mutta minä olen elämässäni oppinut kunnioittamaan ihmisiä jotka teoillaan ja elämällään ansaitsevat kunnioituksen. Esimerkiksi tapaamani maahanmuuttajat järjestään (en ole tavannut kaikkia Suomeen muuttaneita ja kohtaamiset ovat tapahtuneet lähinnä työelämässä joka ei ole Rajavartiolaitoksella). En kiistä etteikö asioita voisi oppia monessakin järjestyksessä, mutta alkeelliset käytöstavat ja aikuiselle ominainen ja aseman vaatima korrektius on useimpien elämässä opittu ennen kuin esimerkiksi tulee valituksi eduskuntaan. Videolla suuren vaikutukseen minuun teki Ilkka Kanervan sosiaaliset taidot ja aito tai erittäin hyvin näytelty reiluus uutta työtoveria kohtaan. Ilkallakin on ongelmansa, ja jos olisi pakko valita niin ehkä olisin ennemin Hakkaraisen kuin Kanervan vaimo. Se on kuitenkin yksityiselämää (olisin pakkovalintatilanteessa ennemmin Iken vaimo kuin Oinosen koira). Sitä, mitä me harrastamme tällä palstalla. Ei kahta sanaa siitä, kenet näistä kolmesta valtuuttaisin mieluiten arvioimaan MITÄ TAHANSA eduskunnan harkittavaksi tulevaa asiaa puolestani.

Oinonen eläimiinsekaantujavertauksineen ja Hakkarainen rukouskutsuimitaatioineen eivät nauti minun silmissäni arvostusta. Ne kertovat lausujastaan todella paljon. Mielestäni sellaisten sammakoiden vastapainoksi vaaditaan suhteellisen paljon asiallista argumentointia ilman lisämöhläilyjä, ennen kuin syvä sivistymättömyys on poistodistettu. Näin ollen Persuilla on siis 37 kansanedustajaa, jotka eivät ole leimaantuneet perussivistykseltään kehittymättömiksi. Se on enemmän kuin Keskustalla. Annetaan uudelle, suurelle puolueelle tilaisuus näyttää mihin se pystyy ja toivotaan että nämäkin ihmisfoobikkoherrat kehittyisivät ihmisinä ja ajattelijoina.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä, missä järjestyksessä asioita pitäisi alkaa virallisesti saamaan aikaan, mutta minä olen elämässäni oppinut kunnioittamaan ihmisiä jotka teoillaan ja elämällään ansaitsevat kunnioituksen. Esimerkiksi tapaamani maahanmuuttajat järjestään

Voisitko nyt kertoa, mitkä ovat ne teot, mitä nämä maahanmuuttajat ovat tehneet, joita sinä pidät kunnioitettavina tekoina?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos Jatkoajan keskustelupalsta edustaa Suomea pienoiskoossa, niin yhteiskunnan suvaitsemattomuuden kasvu vaalituloksen jälkeen vetää surulliseksi.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos Jatkoajan keskustelupalsta edustaa Suomea pienoiskoossa, niin yhteiskunnan suvaitsemattomuuden kasvu vaalituloksen jälkeen vetää surulliseksi.

Itse en ole tälläistä havainnut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös