19.11.2007 14:24:50 .. koht pitäis män neuvolaan muksun kans, vituttaa vaan se neuvolan täti.. tuppaa kettuilee joka ainoasta asiasta.. ja lähettää muksun lastensairaalaan käymää vaikkei siin mitn vikaa oo.. sanoi vaan et "varmuudenvuoks" eli suomeks "laitan sut maksamaa turhaan lääkärimaksun koska satuit saamaa muksun 17 veenä".. rasismia on monenlaista.. loviisassa varsinki..
20.11.2007 14:34:44 .. heräsin noin 10 min sit ja nukuin pommiin siis.. piti herätä jo kaheksalta mut olinki laittanu herätyksen pois päältä ja heittäny kännyn lattialle.. 8lta ois pitäny herätä koska muksun rytmi ois pitäny saaha takas.. sillä rytmi vähä sekasin :(
24.11.2007 13:15:58
Mun unelmia:
* Päästä Dance laulajaks :D eli tyyliin Lasgo , Chorale yms.. pienestä asti oon harjotellu ja äänestä saanu kehuja :) RAKKAIN UNELMA!!
* saaha Honda Civic 07 :)
* saaha Toyota Corolla tuunatuks :D äitin oma pikkune :) (vm -89 1.6)
* elää terveenä .. ilman kasvaimia yms.. kaikkein paras ois jos koko perhe sais elää terveenä.. :)
* päästä strippariks :) tai Cargirliksi :)
Siin mun unelmat ..
25.11.2007 18:56:22
vaikka harrastan autoja ja tuunausta, se ei tarkota et oisin mikää teini aivoiltani.. tiedoks tää sille muijalle.. ja vaikka kuuntelen Dance/ techno/rock/ iskelmä (jotku harvat biisit) niih ei sekää tarkota et oisin samanlaine ku yleesä 18 vee muijat tai äijät.. eli haluun vaan tällä selvittää että aivoiltani ja ajatusmaailmaltani oon enemmä aikuismaine ku teini.. vaikka ikäni on vasta 18.. mut lapsuuteni takia musta tuli aikuismaine jo varhain :) ja tiedoks viel sille muijalle, et ei se basso mitn ratkase, vaan auton ulkonäkö ja design :D