Sairaalassa kuoli lopulta:Olin lukevinani jostain, että kaveri olisi selvinnyt siitä elvytyken jälkeen.
Tässä ketjussa on monta viestiä, jotka liittyvät sairauteen ja valitettavan usein syöpään. Kaveri taisteli koko lapsuutensa syöpää vastaan, mutta lopulta tänä päivänä kahdeksan vuotta sitten syöpä voitti. Tunnepitoinen päivä ja hiljaiseksi vetää.
Hiljaiseksi tai melkein vihaiseksi veti nuo Veikkaajasta lukemani ennakoinnit Cityn fanien pilkkalauluista sunnuntain Manchesterin derbyssä. Ihminen on julma...
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200802137241064_hi.shtml
Taas karu esimerkki siitä kuinka olo tässä todellisuudessa voi päättyä yllättäen.
Hiljaseks veti ennenkaikkee se, että tuli tajuttua, ettei omat vanhemmat enää mitään kovin nuoria oo. Erikoisesti sitä on aina pitäny itsestäänselvyytenä sitä, että omat porukat kyllä pärjää. Todellisuus on kuitenki se, että ikää kertyy niillekin, eikä koskaan tiiä mitä se tuo tullessaan.
Eilen kuulin, että iskällä on ollu lievä aivoinfarkti, joka ei onneks oo tullu ilmi muuten ku käden puutumisena ja velttoutena, eli ei oo hengenvaaralliseksi päässy.
Hiljaseks veti ennenkaikkee se, että tuli tajuttua, ettei omat vanhemmat enää mitään kovin nuoria oo. - - - Todellisuus on kuitenki se, että ikää kertyy niillekin, eikä koskaan tiiä mitä se tuo tullessaan.
Täällä näköjään jollain muullakin samanlaisia fiiliksiä.
Mutta sellaista se on. Vanheneminen on tällaista. Ei tässä enää mene kuin kaksi vuotta, niin meikäläinen on 30v. Vasta hetki sittenhän minä aloin opiskelut tai pääsin armeijasta... oikeastaan hiljaiseksi vetää se, kuinka nopeasti aika kulkee nykyään.
Se, että alleoleva viesti tulkittiin rasistiseksi ja siitä sai viikon pelikiellon.
http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2173029&postcount=37
Tuo Rafaelin viesti on viime lokakuulta. Itselleni kävi juuri äsken samoin. MTV3 näyttää Wallander-leffoja sunnuntai-iltaisin, ja olin ehtinyt korviani myöten pihkaantua Linda Wallanderiin, kaikkien naapurintyttöjen kruunaamattomaan kuningattareen. Tämäniltaisen elokuvan jälkeen tsekkasin, mitä google tietää Johanna Sällströmistä. Surullinen olo tuli. Nuori nainen, ja kaipaamaan jäi muiden mukana viisivuotias tytär.Hitto. Olen tässä katsellut tiiviisti nyt kaikki Wallander-elokuvat. Wallanderit perustuvat Henning Mankellin samaan nimiseen kirjasarjaan. Olen katsellut tässä, että kuka tuo viehättävä nainen on, joka esittää Kurt Wallanderin poliisitytärtä. Nyt kun etsin tietoa hänestä, niin totesin, että hän on kuollut tämän vuoden helmikuussa. Hän oli tehnyt itsemurhan Malmössa kärsittyään masennuksesta, johon hän tiettävästi sairastui käytyään läpi Aasian tsunamikatastrofin.
Hänen nimensä oli Johanna Sällström.
Jotenkin ikävä olo tuli kun tästä luin.
Meinasin kirjoittaa ihan saman viestin tänään aikaisemmin, mutta se sitten kiireessä jäi. Onhan toi todella karua että kaverilla on ollut ikää mittarissa vasta 50 v ja kukaan ei huolestu yhtään jos et nyt sitten ole missään yhteyksissä. Pistää miettimään kun sitä itselläänkin on joitain sukulaisia joista ei ole nyt muutamaan vuoteen kuulunut juuri mitään…Miten yksinään ihminen voikaan olla suuressa kaupungissa, eikä kukaan kaipaa häntä missään. Taas yksi surullinen esimerkki tästä:
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200802207275286_hi.shtml