Tämä Kotkassa tapahtunut kahden siskoksen murha, joiden teosta epäillään heidän vanhempaa veljeään vetää ainakin meikäläisen kovin hiljaiseksi. Kaikkia asioita ei varmastikaan ole vielä kerrottu julkisuuteen, mitkä asiaan liittyvät, mutta siltikään ei pieni ihmisjärki saa tästä mitään otetta, vaan ajatus harhailee ilman vastauksia. Tulee mieleen vain kysymyksiä kysymysten perään.
IS:n juttu
Tämä veti itsenikin todella hiljaiseksi. Luin tuossa viikonloppuna joitain juttuja ja aina sitä kiinnittää tavallaan enemmän huomioita tällaiseen, kun itse olen Kotkasta kotoisin.
No, eilen illalla mutsi tuli kertomaan mulle, että kyseessä on perhe X. Eli yksi meidän todella hyvin tuntema perhe ja suht läheinen perhe, vaikka en reiluun vuoteen ollutkaan heitä nähnyt. Siinä vaiheessa rupesi miettimään, että miten helvetissä tämä on mahdollista...Ei vaan voinut aluksi uskoa todeksi, huh huh!
Kaikista Suomen perheistä käytännössä viimeiseksi uskoisi, että juuri tuossa perheessä voi tapahtua noin hirveitä asioita. Ja todellakin viimeisen päälle malliperhe, niin kuin lehdissä on kirjoitettu. En ikinä olisi voinut edes kuvitella että tuo poika, tai nuori mies, voisi edes lyödä ketään, saati sitten tappaa sisarensa. Pää lyö vaan tyhjää, en pysty keksimään mitään järkevää selitystä. Illalla koitin vain painaa asiaa pois mielestä ja nyt pystyn jotain kirjoittamaan.
Jotenkin ei vaan vieläkään pysty uskomaan todeksi, ei millään! Ei vittu...
Edit. Ei saatana, kun noita lehtijuttuja lukee, tulee niin epätodellinen olo. Ja nyt kun niitä lukee aivan uudessa valossa...Ei tätä vaan pysty käsittämään.