Veti surulliseksi / hiljaiseksi

• 1 504 180
  • 5 068

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tämä uutinen veti surulliseksi. Mitä vikaa karvoissa on?

Tässä asiassa oon sen verran arkajalka, etten uskalla ottaa kantaa, kun voi tulla lunta tupaan niin urakalla...
Toki, minulla on mieltymykseni, mutta sanotaan nyt näin, että kaikki käy... tuota... siis kävisi... jos en olisi onnellisesti naimisissa ja yhden_naisen_mies -tyyppiä... siis nykyisin... siis...

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä uutinen veti surulliseksi. Mitä vikaa karvoissa on?

Miten sulla henkilökohtaisessa elämässä tämä surullinen asia näyttäytyy? Joutuuko montakin kertaa viikossa torjumaan tarjontaa tästä syystä?

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miten sulla henkilökohtaisessa elämässä tämä surullinen asia näyttäytyy? Joutuuko montakin kertaa viikossa torjumaan tarjontaa tästä syystä?
Hiljaista on. Ei ole tullut vielä kertaakaan eteen tilannetta, jossa olisin päässyt tuohon vaiheeseen. Aina saa haaveilla.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jumala rankaisi kun eivät päästä Suomea Natoon.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eräs kaverini on vetänyt 13-vuotiaasta saakka masennuslääkkeitä. Ja nyt ikää on 40+. Hän kertoi taannoin minulle, että oli pahasti koulukiusattu. Esimerkki: Oli ollut liikuntatunnilla. Salissa oli nostettavat väliseinät, sellaiset moottorilla olevat. Luokkakaveripojat vetivät ensin turpiin, sitten sitoivat hyppynaruilla, laittoivat yhden kaulaan ja kiinni siihen väliseinään ja alkoivat nostamaan.

Hirttoyritys siis.

Ja nyt on sitten monenlaista pääkoppadiagnoosia. Opettaja oli aikoinaan tiennyt tapauksesta ja todennut, että pojat on poikia.

Koulukiusaajat ovat ihmisperseitä. Ja muutkin kiusaajat.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eräs kaverini on vetänyt 13-vuotiaasta saakka masennuslääkkeitä. Ja nyt ikää on 40+. Hän kertoi taannoin minulle, että oli pahasti koulukiusattu. Esimerkki: Oli ollut liikuntatunnilla. Salissa oli nostettavat väliseinät, sellaiset moottorilla olevat. Luokkakaveripojat vetivät ensin turpiin, sitten sitoivat hyppynaruilla, laittoivat yhden kaulaan ja kiinni siihen väliseinään ja alkoivat nostamaan.

Hirttoyritys siis.

Ja nyt on sitten monenlaista pääkoppadiagnoosia. Opettaja oli aikoinaan tiennyt tapauksesta ja todennut, että pojat on poikia.

Opettajat on myös ihan perseestä.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ne ihan oikeasti on.
On on. Se on jännä juttu, miten omallekin koulutaipaleelle on sattunut vaikka kuinka monta opettajaa ja silti vain erittäin pieni osa heistä on ollut innostavia ja sellaisia, että ovat tehneet siitä opiskelusta mielenkiintoista. Suurin osa ollut sitten tätä omaa erinomaisuuttaan korostavaa pätijää tai sitten sellaisia, että ei kiinnosta pätkääkään se koko homma.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Vajaat kaksi viikkoa ennen kuolemaansa Benjamin Ahonen vietti juhannusta vanhempiensa kotona. Hän oli selvin päin, kävi saunassa ja uimassa, katseli isänsä kanssa Chicago Bullsin matseja ja haaveili pääsystä vankilaan.

”Se oli hieno juhannus, Benkulla oli yritystä siinä”, isä kertoo.

peksa

Jäsen

Hirttoyritys siis.

Tämä on rajua. Oli meilläkin ala-asteella öykkäreitä. Mä sain hyvinkin osani kanssa. Homma kuitenkin loppui siihen kun yks koplan jäsenistä halusi vetää mua välitunnilla lättyyn ja mä hyväksyin haasteen. Lopulta siltä tuli verta nenästä kun osuin kerran hyvin.

Opettajille tietenkään asia ei mennyt kun kaveria varmaan nolotti kun ei pystynyt piekseen mua.

Kaikilla ei käy niin hyvä tuuri kun mulla.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On on. Se on jännä juttu, miten omallekin koulutaipaleelle on sattunut vaikka kuinka monta opettajaa ja silti vain erittäin pieni osa heistä on ollut innostavia ja sellaisia, että ovat tehneet siitä opiskelusta mielenkiintoista. Suurin osa ollut sitten tätä omaa erinomaisuuttaan korostavaa pätijää tai sitten sellaisia, että ei kiinnosta pätkääkään se koko homma.
Minusta ne menee Gaussin käyrällä. Pieni osa on todella mulkkuja, pieni osa hyviä ja suurin osa melko mitäänsanomattomia.

godspeed

Jäsen
Opettajassa on aina hieman vikaa kun se alkaa päteä. Siitä tietää, että tuota kiinnostaa kuunnella enemmän omaa ääntään kuin saada jotain viestiä perille. Ala-asteella oli jo tätä porukkaa, ja nyt kun puoliso on yliopistossa, niin kuuleman mukaan on kyllä erittäin edustettuna sielläkin nimenomaan tämä päteminen.

Siitä en osaa sanoa, että ovatko kielten opettajat pahempia kuin äikän jne, mutta kyllä se taitaa aika tasan mennä kaikessa. Olin aikuiskoulutuksessa viimeksi koulun penkillä ja se yksi ämmä kehtasi vittuilla, tai siltä se tuntui, niin sanoin sitten koko luokan kuullen, että lopeta tuo turha saivartelu minusta. Kaikki olivat ihan hiljaa ja opettaja vaan änkytti jotain, kun oli niin yllättynyt. Aina minulla on ongelmani ollut opettajien kanssa, ja kyllä minä sitten suunikin olen auki saanut. Osa vaan on niin mulkkuja, että niille pitää joskus sanoa. Välillä on joutunut tietysti nielemäänkin, joskus jopa vapaaehtoisesti.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Glove

Jäsen

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Antti Törmäseltä löydetty uusi kasvain:

Kuuden kuukauden hoidot taas edessä...
Ei perkele. Kylmääviä nämä uutiset sappi- ym. syövistä, toki aina syövistä ylipäätään. Ovat aika vittumaisia ja vaikeasti hoidettavia tuolla alueella. Viime vuonna tuli kaikessa karmeudessaan nähtyä hyvin läheltä miten tuskainen taistelu ko. sairaus voi pahimmillaan olla.

Stögö, pysy vahvana!

Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Antti Törmäseltä löydetty uusi kasvain:

Kuuden kuukauden hoidot taas edessä...

Perkele. Pidän Törmäsestä kovasti ja muistan kuinka hän edeltävästä kerrasta kuvasi, että suurin tuska oli katsoa läheisten hätää tilanteesta - aika tyhjentävästi kuvattu.

Joten kaikkea hyvää Antti ja hänen läheiset. Hoito ei varmasti voisi olla parempaa ja taistelutahto kovempaa, joten uskotaan että antaa taas köniin taudille.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Törmäsestä olin itsekin tulossa laittamaan. Hiljaiseksi vetää, kun tuon alueen syövissä ennuste on tyypillisesti varsin heikko. Suuri leikkaus tehty aiemmin, mutta siitä huolimatta tuo uusiutuu. Se taas tarkoittaa ainakin maallikon korvaan entistä vaikeampaa tilannetta, valitettavasti.

Tsemppiä kuitenkin Antille ja läheisille. Hoito kehittyy kaiken aikaa, joten varmasti parasta mahdollista apua on tarjolla.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kun luulee, että menee hyvin, niin, ei... tämä saatana tulee uudestaan... Tsempit Antille, voitat vielä tuon haista paska taudin.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Törmäsestä olin itsekin tulossa laittamaan. Hiljaiseksi vetää, kun tuon alueen syövissä ennuste on tyypillisesti varsin heikko. Suuri leikkaus tehty aiemmin, mutta siitä huolimatta tuo uusiutuu. Se taas tarkoittaa ainakin maallikon korvaan entistä vaikeampaa tilannetta, valitettavasti.
Jos nyt jotain positiivista pitää tuosta repiä, niin edes se, että tuo havaittiin rutiinitarkastuksessa eikä ilmeisimmin ole lähettänyt mitään erityisempiä oireita. Silloin tauti ei ainakaan ole luultavasti mitenkään kriittisessä vaiheessa vielä. Mutta ei toki siitäkään voida olla täysin varmoja, kun ei enempää kerrottu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy