Veti surulliseksi / hiljaiseksi

  • 1 446 074
  • 4 852

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jotenkin sitä ajattelee - tämä voi olla vaan minun henkilökohtaista typeryyttäni - että arvostamiaan henkilöitä voi myös leikkisästi kritisoida. Koska rakastaa niitä kuitenkin. Keith Richardskin on se saatanan vanha rusinan näköinen apina, perkele. Mutta jumalainen kitaristi, muusikko ja hienon oloinen ihminen. Ja Lemmykin, se vitun spiidipää syyläläjä. Silti ei ainoastaan paras siinä mitä teki, vaan ainoa joka teki sitä mitä teki.

Jos sanoisin, että Michael Jackson oli vitun turhake, muovista rakennettu hinttipedofiili, niin se olisi herjausta koska en sanoisi sitä rakkaudella. Mutta en sano, koska olen Siddharta Gautama 2.0.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jotenkin sitä ajattelee - tämä voi olla vaan minun henkilökohtaista typeryyttäni - että arvostamiaan henkilöitä voi myös leikkisästi kritisoida. Koska rakastaa niitä kuitenkin. Keith Richardskin on se saatanan vanha rusinan näköinen apina, perkele. Mutta jumalainen kitaristi, muusikko ja hienon oloinen ihminen. Ja Lemmykin, se vitun spiidipää syyläläjä. Silti ei ainoastaan paras siinä mitä teki, vaan ainoa joka teki sitä mitä teki.

Jos sanoisin, että Michael Jackson oli vitun turhake, muovista rakennettu hinttipedofiili, niin se olisi herjausta koska en sanoisi sitä rakkaudella. Mutta en sano, koska olen Siddharta Gautama 2.0.
Ei ehkä ihan vertaudu haukkumaniminä vanha rusinan näköinen apina ja muovista rakennettu hinttipedofiili.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei ehkä ihan vertaudu haukkumaniminä vanha rusinan näköinen apina ja muovista rakennettu hinttipedofiili.
Ei ehkä ollut tarkoituskaan. En ole Kansainvälisen Tasapäistämis- ja Yhdenvertaisuusviraston asialla tässä, vaan edustan ihan vaan itseäni. Sori, en tajunnut että minulla on velvollisuus tasoitella haukkumanimetkin ettei kenellekään tule paha mieli.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei ehkä ollut tarkoituskaan. En ole Kansainvälisen Tasapäistämis- ja Yhdenvertaisuusviraston asialla tässä, vaan edustan ihan vaan itseäni. Sori, en tajunnut että minulla on velvollisuus tasoitella haukkumanimetkin ettei kenellekään tule paha mieli.
Sinä itse vaadit muilta rivien välistä lukemista ja itse luet viimeisen päälle kirjaimellisesti kaiken. Ja otat vielä itseesi. Aikuinen mies. Ja muuttunutkin vielä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sinä itse vaadit muilta rivien välistä lukemista ja itse luet viimeisen päälle kirjaimellisesti kaiken. Ja otat vielä itseesi. Aikuinen mies. Ja muuttunutkin vielä.
Minä en vaadi keneltäkään yhtään mitään. Ihan vapaasti saa jokainen ymmärtää tai olla ymmärtämättä. Minua on kuitenkin turha syyttää mistään, olen aina ollut hyvien puolella.

Niin, ja tulen kuolemaani saakka äänekkäästi puolustamaan jokaisen oikeutta olla väärässä.
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo viimeisin maanjäristys vetää kyllä hiljaiseksi. On ollut hienoa nähdä näitä ihmepelastumisia viikonkin jälkeen, mutta kun tietää monen odottaneen siellä kivikasassa turhaan. Sellaista loppua ei kyllä toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle. Pikkuhiljaa hiipua pois. Ei tullut pelastajaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On muuten jännää, että nykyään musiikista puhuessa mennään usein näihin kuolemantapauksiin. Johtuu tietenkin siitä, että oman lempimusiikin tekijät alkavat ikääntyä. Kun näihin vanhimpiin joskus kasarilla tutustui, ei osannut kuvitellakaan, että ihmiselämä on rajallinen. Valitettavasti se näin vain on, ja boomer-ikäiset muusikot alkavat poistua keskuudestamme.

Jos itse omia lempimuusikoitani mietin, niin ikäryhmä menee jostain 40-luvulla syntyneistä 80-luvulla syntyneisiin. Eli toisaalta omien vanhempien ikäryhmään ja omaan ikäryhmään. Siitä nuorempaan se ei enää oikein mene, vaikka poikkeuksia toki on. Jos tästä nuorempia löytyy, niin he ovat yleensä leimallisia retroilijoita, eivät siis sanottavasti oman ikäryhmänsä edustajia. Mutta näitä on mahtavaa nähdä, esimerkiksi joku Greta Van Fleet. Kertoo siitä, että nuoremmatkin haluavat kuljettaa mukanaan hyvää musiikkia.

Kyllä rock elää. Joku 50-luvun rokkikin koki jo kovan uudelleensyntymisen 70- ja 80-luvuilla, joten tuo sama tapahtuu kyllä uudelleen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuulin tuota Gretaa vasta männäpäivänä radiosta, ja vaikka soundasi hyvältä tavallaan, niin olihan se kuin joku Physical Graffitin outtake. Ei siinä ole mitään pahaa että palvoo sankareita, eikä rockn saralla oikein parempia sankareita voi löytää kuin Led Zeppelin, mutta edes hitusen jotain omaa toivoisi mukaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
98-vuotias Jimmy Carter on siirretty saattohoitoon. Hän on vanhimmaksi elänyt Yhdysvaltojen entinen presidentti. Yksi aikakausi on tulossa päätökseensä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tämä uutinen veti surulliseksi. Mitä vikaa karvoissa on?

Tässä asiassa oon sen verran arkajalka, etten uskalla ottaa kantaa, kun voi tulla lunta tupaan niin urakalla...
Toki, minulla on mieltymykseni, mutta sanotaan nyt näin, että kaikki käy... tuota... siis kävisi... jos en olisi onnellisesti naimisissa ja yhden_naisen_mies -tyyppiä... siis nykyisin... siis...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä uutinen veti surulliseksi. Mitä vikaa karvoissa on?

Miten sulla henkilökohtaisessa elämässä tämä surullinen asia näyttäytyy? Joutuuko montakin kertaa viikossa torjumaan tarjontaa tästä syystä?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miten sulla henkilökohtaisessa elämässä tämä surullinen asia näyttäytyy? Joutuuko montakin kertaa viikossa torjumaan tarjontaa tästä syystä?
Hiljaista on. Ei ole tullut vielä kertaakaan eteen tilannetta, jossa olisin päässyt tuohon vaiheeseen. Aina saa haaveilla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jumala rankaisi kun eivät päästä Suomea Natoon.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eräs kaverini on vetänyt 13-vuotiaasta saakka masennuslääkkeitä. Ja nyt ikää on 40+. Hän kertoi taannoin minulle, että oli pahasti koulukiusattu. Esimerkki: Oli ollut liikuntatunnilla. Salissa oli nostettavat väliseinät, sellaiset moottorilla olevat. Luokkakaveripojat vetivät ensin turpiin, sitten sitoivat hyppynaruilla, laittoivat yhden kaulaan ja kiinni siihen väliseinään ja alkoivat nostamaan.

Hirttoyritys siis.

Ja nyt on sitten monenlaista pääkoppadiagnoosia. Opettaja oli aikoinaan tiennyt tapauksesta ja todennut, että pojat on poikia.

Koulukiusaajat ovat ihmisperseitä. Ja muutkin kiusaajat.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eräs kaverini on vetänyt 13-vuotiaasta saakka masennuslääkkeitä. Ja nyt ikää on 40+. Hän kertoi taannoin minulle, että oli pahasti koulukiusattu. Esimerkki: Oli ollut liikuntatunnilla. Salissa oli nostettavat väliseinät, sellaiset moottorilla olevat. Luokkakaveripojat vetivät ensin turpiin, sitten sitoivat hyppynaruilla, laittoivat yhden kaulaan ja kiinni siihen väliseinään ja alkoivat nostamaan.

Hirttoyritys siis.

Ja nyt on sitten monenlaista pääkoppadiagnoosia. Opettaja oli aikoinaan tiennyt tapauksesta ja todennut, että pojat on poikia.

Koulukiusaajat ovat ihmisperseitä. Ja muutkin kiusaajat.
Opettajat on myös ihan perseestä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ne ihan oikeasti on.
On on. Se on jännä juttu, miten omallekin koulutaipaleelle on sattunut vaikka kuinka monta opettajaa ja silti vain erittäin pieni osa heistä on ollut innostavia ja sellaisia, että ovat tehneet siitä opiskelusta mielenkiintoista. Suurin osa ollut sitten tätä omaa erinomaisuuttaan korostavaa pätijää tai sitten sellaisia, että ei kiinnosta pätkääkään se koko homma.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Vajaat kaksi viikkoa ennen kuolemaansa Benjamin Ahonen vietti juhannusta vanhempiensa kotona. Hän oli selvin päin, kävi saunassa ja uimassa, katseli isänsä kanssa Chicago Bullsin matseja ja haaveili pääsystä vankilaan.

”Se oli hieno juhannus, Benkulla oli yritystä siinä”, isä kertoo.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Eräs kaverini on vetänyt 13-vuotiaasta saakka masennuslääkkeitä. Ja nyt ikää on 40+. Hän kertoi taannoin minulle, että oli pahasti koulukiusattu. Esimerkki: Oli ollut liikuntatunnilla. Salissa oli nostettavat väliseinät, sellaiset moottorilla olevat. Luokkakaveripojat vetivät ensin turpiin, sitten sitoivat hyppynaruilla, laittoivat yhden kaulaan ja kiinni siihen väliseinään ja alkoivat nostamaan.

Hirttoyritys siis.

Ja nyt on sitten monenlaista pääkoppadiagnoosia. Opettaja oli aikoinaan tiennyt tapauksesta ja todennut, että pojat on poikia.

Koulukiusaajat ovat ihmisperseitä. Ja muutkin kiusaajat.

Tämä on rajua. Oli meilläkin ala-asteella öykkäreitä. Mä sain hyvinkin osani kanssa. Homma kuitenkin loppui siihen kun yks koplan jäsenistä halusi vetää mua välitunnilla lättyyn ja mä hyväksyin haasteen. Lopulta siltä tuli verta nenästä kun osuin kerran hyvin.

Opettajille tietenkään asia ei mennyt kun kaveria varmaan nolotti kun ei pystynyt piekseen mua.

Kaikilla ei käy niin hyvä tuuri kun mulla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On on. Se on jännä juttu, miten omallekin koulutaipaleelle on sattunut vaikka kuinka monta opettajaa ja silti vain erittäin pieni osa heistä on ollut innostavia ja sellaisia, että ovat tehneet siitä opiskelusta mielenkiintoista. Suurin osa ollut sitten tätä omaa erinomaisuuttaan korostavaa pätijää tai sitten sellaisia, että ei kiinnosta pätkääkään se koko homma.
Minusta ne menee Gaussin käyrällä. Pieni osa on todella mulkkuja, pieni osa hyviä ja suurin osa melko mitäänsanomattomia.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Opettajassa on aina hieman vikaa kun se alkaa päteä. Siitä tietää, että tuota kiinnostaa kuunnella enemmän omaa ääntään kuin saada jotain viestiä perille. Ala-asteella oli jo tätä porukkaa, ja nyt kun puoliso on yliopistossa, niin kuuleman mukaan on kyllä erittäin edustettuna sielläkin nimenomaan tämä päteminen.

Siitä en osaa sanoa, että ovatko kielten opettajat pahempia kuin äikän jne, mutta kyllä se taitaa aika tasan mennä kaikessa. Olin aikuiskoulutuksessa viimeksi koulun penkillä ja se yksi ämmä kehtasi vittuilla, tai siltä se tuntui, niin sanoin sitten koko luokan kuullen, että lopeta tuo turha saivartelu minusta. Kaikki olivat ihan hiljaa ja opettaja vaan änkytti jotain, kun oli niin yllättynyt. Aina minulla on ongelmani ollut opettajien kanssa, ja kyllä minä sitten suunikin olen auki saanut. Osa vaan on niin mulkkuja, että niille pitää joskus sanoa. Välillä on joutunut tietysti nielemäänkin, joskus jopa vapaaehtoisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös