Joo riippuu millainen ihminen on ja että minkä ikäinen. Mä oon jo pitkään ihmetellyt kun lehdissä etsitään niin usein jotain vain pari päivää reissussa ollutta. Jotkut lapset ja vanhukset nyt tietenkin ymmärtää ja sairaat jne, mutta että vaikka joku normimies lähtee tutullensa ryyppäämään viikonlopuksi tai jotain. Maanantaina sitten huomaa pärstän lehdessä ja sukulaiset soittelee. Armoton vitutus.Edit: Ja kuin sattumalta sitten onkin kaveri löytynyt. Helpottava tieto. Tärkeä opetus, nyt takuulla itsekin muistaa aina ilmoittaa kaikille. Muistakaa tekin. Kauan tässä olivat kaikki ihmeissään.
Mä muistan kun kerran mutsi soitti koululle ja opettajalta sitten sai yhden luokkakaverin numeron, jolle myös soitti, mutta ei silläkään ollut meitsistä tietoa. Mutsilta nyt oli mun kännykkään tullut puheluita ja viestejä vaikka kuinka paljon, en niistä jaksanut välittää, mutta sen kaverin viestin jälkeen soitin kyllä vihaisena mutsille. Kyllä sen olis siihen ikään mennessä pitänyt tajuta etten menemisiäni sille halua kertoa.