Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Mom live forever
Osanottoni. Tiedän, että sulla on varmasti aika tyhjä olo nyt.
Mom live forever
Lämmin osanottoni. Toivotan sinulle ja lähipiirillesi voimia jaksaa raskaimman ajan yli.Mom live forever
Mom live forever
Mom live forever
Oman ikäinen n. 25v. "kaveri" kehuskelee facebookissa saamillaan sossun ja työkkärin tuilla ja kymmenet ihmiset tykkää. On se vähän outoa ajatella, että itse vääntää töissä ja osa mun palkasta menee näille sankareille, cool. Nyt perkele vähän selkärankaa ihmiset.
Eipä olisi ihan heti uskonut tästä herrasta. Sen verran mukavan ja leppoisan herran vaikutelman antoi mm. Animal Hospital -sarjassa. Ulkoinen voi hämätä:
Britannian tv:n pedofiliaskandaali ei laannu - syytteitä nimekkäälle juontajalle
Kerrassaan vastenmielistä. Onneksi jäi kiinni.
Eipä olisi ihan heti uskonut tästä herrasta. Sen verran mukavan ja leppoisan herran vaikutelman antoi mm. Animal Hospital -sarjassa. Ulkoinen voi hämätä:
Britannian tv:n pedofiliaskandaali ei laannu - syytteitä nimekkäälle juontajalle
Kerrassaan vastenmielistä. Onneksi jäi kiinni.
EIJJEIJEIEI!!!
Saatana, pilvilinnani romahtaa! Ei se leppoisa, lämminhenkinen setä siitä eläinsairaala ohjelmasta voi olla pedari. PERKELE!
Mutta kuten tuossa ylläkin kirjoitin, niin ei Rolf-setä pedari ole sanan varsinaisessa merkityksessä. Hebefiili lähinnä, joka tykkää teinitytöistä. Ei se välttämättä asiaa kauheasti paranna, mutta pikkulapset Harris sentään jättää rauhaan. Kai.
Aivan vitun surullista, että jotkut vanhemmat eivät tajua, että 1-vuotias lapsi vaatii vahtimista koko ajan. Ei sitä laiteta jonnekin yksikseen leikkimään ja itse tehdään jotain muuta. Ei se ole yhtä itsenäinen synnyttyään kuin joku kirahvin vasa.
Aivan vitun surullista, että jotkut vanhemmat eivät tajua, että 1-vuotias lapsi vaatii vahtimista koko ajan. Ei sitä laiteta jonnekin yksikseen leikkimään ja itse tehdään jotain muuta. Ei se ole yhtä itsenäinen synnyttyään kuin joku kirahvin vasa.
Ehkä huolimattomuuttakin voi olla taustalla, mutta kyllä pikkumuksut ovat välillä niin arvaamattomia, ettei kovin korkealta parane alkaa saarnata.
Isä siirsi autoa, yksivuotias poika jäi alle ja kuoli: Isä siirsi autoa, alle jäänyt yksivuotias kuoli | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Voimia!!!!!
Elämä ja maailma ei ole reilu. Aivotärähdys->aivopurkauma->ja nyt löydetty kasvain aivoista. Tälläinen uutinen näin nuorella iällä pysäyttää todellaki miettimään..
Elämä ja maailma ei ole reilu. Aivotärähdys->aivopurkauma->ja nyt löydetty kasvain aivoista. Tälläinen uutinen näin nuorella iällä pysäyttää todellaki miettimään.. Reilu vuos sitten lähti yks parhaista kavereista tästä maailmasta ja nyt itellä todetaan jotain tällästä.
Pitää yrittää nauttia päivistä ihan eri tavalla nyt, lätkä yms. jatkuu kuitenkin. Aina ei voi voittaa, myöskään elämässä. Niille jotka ajattelee, että asiat muuttuu itsestään paremmiksi niin newsflash: Ei ne muutu, mutta itse tekemällä ja sellaisiin juttuihin joihin voi vaikuttaa, niin voi ne muuttuakkin.
Täältä tähän..