Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 670 146
  • 3 232

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Evil
On meillä satamia, eiköhän niihin saa. Ja lentokenttä. Jalostamokin on, niin ei menovesi lopu. Ja tähän joku sellainen huumorimerkintä ettet ymmärrä väärin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
@Evil
On meillä satamia, eiköhän niihin saa. Ja lentokenttä. Jalostamokin on, niin ei menovesi lopu. Ja tähän joku sellainen huumorimerkintä ettet ymmärrä väärin.
Enhän minä ikinä ymmärrä väärin. Kiistat, joihin joskus ehkä olen ollut osallisena, ovat yleensä johtuneet siitä kun olen ymmärtänyt oikein mutta sitä ei ole tajuttu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on kyllä sellainen kutina, että jos tilanne pitkittyy, niin Uusimaa tarvitsee muuta osaa Suomesta enemmän kuin muu Suomi tarvitsee Uuttamaata.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onneksi en ole amerikkalainen. Tuo ääliöiden kansakunnan idioottipresidentti ampuu taas kohtuullisen kovilla. Miten typerä ihmisen pitää olla, että se haluaa Yhdysvaltain presidentiksi? Ja miten paljon typerämpi, että pääsee?

Hölmömpää valtiojohtajaa etsiessä pitää mennä aika kauas historiaan. Bushit ja Reagan olivat typeriä, mutta eivät saaneet yhtä paljoa pahaa aikaiseksi. Hitler ja Stalin olivat pahansuopia, mutta eivät typeriä. Trumpin kaltainen täydellisen tietämättömyyden ja välinpitämättömyyden yhdistelmä on aika uniikki.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lähi-Alepan tuttu virolainen myyjä, jonka kanssa huikattiin hymyillen "Tere!" ihan samaan malliin kuin ennenkin. Maailmanloppu ei ole vielä täällä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio Kunhan tämä kaikki paska on ohi niin vedetään kuule sellaiset perseet Vaskipelto-Malminkartano-Myyrmäki akselilla että lapsenlapsenikin vielä muistelevat sitä :)

Lupaan! Siinäkin tapauksessa, että ne lapsenlapset ovat mukana vetämässä. Toivottavasti tilanne tasoittuu vähän aiemmin :D
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Omien lasten ilmeitä ruokapöydässä seuraillessa tulee väkisinkin hyvä mieli. Ovat ihan tyytyväisiä kotikoulussa, kun listalla ei ole broilerihoukutusta (perunalaatikko, jossa on yksi kanapala), perunavelliä, perunaa perunakastikkeessa eikä porkkanaraastetta. Tällä viikolla olen väsännyt kakaroille lohikeiton, fetalla höystetyn lihamurekkeen, kana-chorizogumbon, makkarakastikkeen ja tänään viimeksi kermaista ja Koskenlaskijaista porokeittoa. Näinköhän ikinä enää suostuvat oikeaan kouluun...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vedin tässä muutamia verkkosivujen käyttökoulutuksia keski-ikäisille naisille. Ja siis etänä videolla. Olin jo etukäteen ihan tatti otsassa koko urakasta, koska tiesin, että kohderyhmä on haastava.

No, niin se olikin, mutta palaute oli ilahduttavaa. Olen kuulemma tosi selkeä, hyvä puhuja, karismaattinen, hauska, ja erityisesti mainittiin sarkastinen, brittityyppinen huumori, joka kuulemma vetosi porukkaan.

Kiitos tädit. Tuli hyvä mieli! Ja kyllä te osaatte.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tapparan tänään voittama suomenmestaruus. Kaikki tuttu ja ennenkin koettu tuo näinä aikoina turvallisuuden tunnetta.

-Hera80-
kaikkea muuta kuin Tapparan miäs
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No totta vitussa, kaupungin hommissahan vedetään aina nakkena.

Tädit osasivat verhoilla sen oikean palautteensa. Kyllähän siinä monen MILFin pöksyt kastuivat, kun @nummenkallio karismaattisesti opasti.

Tatti olikin siis ihan jossain muualla kuin otsassa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Useamman viikon kärsittyäni ikävistä nivelreuman aiheuttamista tuskaisista kivuista oikeastaan kaikissa käsien nivelissä kyynärpäästä eteenpäin, niin eilen sain muutaman kortisonipiikin ja tänään aamusta huomasin niiden tehneen tehtävänsä. Voi luoja mikä helpotus, kun normaalit aamutoimet onnistuivat ilman tuskanulvahduksia ja maitotölkin korkinkin pystyi avaamaan muina miehinä ja kaatamaan siitä yhdellä kädellä kahvin sekaan. Ai että on hyvä olla ja jaksaa taas toivoa josko tämä tila jatkuisi muutenin vaikka vähän pidempäänkin uudella lääkityksellä.

No, vaihto kerrallaan ja silleen rauhallisesti, mutta nyt pitää naattia, kun töihinkin vasta kesäkuussa seuraavan kerran.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Asiat järjestyy just niin kuin haluan. Tänään sain tietää, että eilen katsomassa käymäni vuokra-asunto on päätetty vuokrata minulle. Uudesta paikasta töihin matkaa 400m nykyisen 30min sijasta ja Kontula vaihtuu keskustaan. Tämän lisäksi palkkapyyntöni vakisopparista oli mennyt läpi ja vaikka on opiskelut joulukuulle asti kesken niin jatkan samassa hommassa vakkarina missä olen ollut viime kesätöistä lähtien. Maanantaina siis ensin allekirjoittamaan vuokrasopimus ja sen jälkeen työsopimus. Elämä hymyilee vaikka korona yrittääkin laittaa kampoihin.
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hukkasin lompakkoni/korttikoteloni fillarilenkillä juuri sopivasti torstaina ennen pääsiäistä. Ajokortista lähtien kaikki mahdolliset nykyihmiselle tärkeät kortit hukassa. Oli vaan pudonnut jossain vaiheessa taskustani jonnekin matkan varrelle ja totesin tilanteen yrittäessäni maksaa ostoksiani kaupassa. Kaikkien taskujen tarkistuksien jälkeen pankkikortti oli suljettava. Paniikki oli kuitenkin iso, vaikka käteistä kotelossa olikin vaan 40€.
Tein kaikki tarvittavat toimenpiteet ja jäin odottelemaan, josko joku rehellinen ihminen lompsani palauttais. Pääsiäispyhien jälkeen kävin uudestaan poliisilaitoksen löytötavaratoimistossa, mutta vastaus oli nounou.
Viime viikolla olin jo varma, että sinne jäi ja vitutti rankasti. Ehdin tilamaan jo uudet pankkikortit, mutta uutta ajokorttia en onneks. Sen verran tsekkasin että mun sikäli harvoin tarvitsemani kuorma-auton ajolupa ja siis koko ajokortti olis ollu voimassa viis vuotta, mutta nyt lompsan löydyttyä mulla on ajo-oikeutta vuoteen 2033.

Viikon odoteltuani olin jo täysin varma, että sinne se lompsa jäi ikiajoiks, mutta kuis ollakaan, maanantaina 21.4. aamulla soi puhelin poliisilaitokselta, että täällä olis sun lompsa, tuu hakeen. Rahat ja kaikki kortit tallessa. Vittu, että olin iloinen! Olisin hyvin mielelläni maksanut löytäjälle ne 40€, mitkä lompsassa oli ja mielelläni vähän enemmänkin, mutta löytäjä oli vaan pistänyt lompsani postiin, eikä ollut laittanut yhteystietojaan. Kiitos tälle Ihmiselle. Love you.

Herkistää, että maailmassa on näin rehellisiä ihmisiä olemassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Useamman viikon kärsittyäni ikävistä nivelreuman aiheuttamista tuskaisista kivuista oikeastaan kaikissa käsien nivelissä kyynärpäästä eteenpäin, niin eilen sain muutaman kortisonipiikin ja tänään aamusta huomasin niiden tehneen tehtävänsä. Voi luoja mikä helpotus, kun normaalit aamutoimet onnistuivat ilman tuskanulvahduksia ja maitotölkin korkinkin pystyi avaamaan muina miehinä ja kaatamaan siitä yhdellä kädellä kahvin sekaan. Ai että on hyvä olla ja jaksaa taas toivoa josko tämä tila jatkuisi muutenin vaikka vähän pidempäänkin uudella lääkityksellä.

No, vaihto kerrallaan ja silleen rauhallisesti, mutta nyt pitää naattia, kun töihinkin vasta kesäkuussa seuraavan kerran.
Tästä juolahti mieleen Asterix ja Suuri merimatka. Siellähän oli näitä viikinkejä, joista lempparini oli nimeltään Kårtisån.

Ylen nettisivuilla oli vastikään juttu Asterixista, ja siinä oli kiinnitetty huomiota hauskoihin nimiin sarjakuvan hahmoilla. Kaksi suosikkiani oli kuitenkin unhoitettu tyystin. Preetori Tullius Sepalus ja sadanpäämies Claudius Antabus viehättävät minua vuosikymmenestä toiseen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Cyan Kicks julkaisi eilen Instagram-tilillään että uutta singleä olisi tulossa tasan kahden viikon päästä. Yeeees!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös