Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Kirjastot avataan. Aivan mahtava uutinen. Pääsee taas hankkiin niteitä eikä tarvi kokoajan keskittyä audiovisuaalisiin dokkareihin.
+8 ja kylmä tuuli.Lämpötila ulkona, tuo iloisen mielen.
Tänään oli +16 ja risat, huomiseksi lupailee +17.
Mitenkäs teilläpäin?
Mukavasti. Saatan sanoa vaimolle että lähdenpä kauppaan ostaan hälle suklaata ja sitten tsiigailen perseitä koko reisun. Mää oon vähän semmone vilperi. Enkä nyt viittaa jatkoajan nimmariin.Lämpötila ulkona, tuo iloisen mielen.
Tänään oli +16 ja risat, huomiseksi lupailee +17.
Mitenkäs teilläpäin?
Nii joo. Oulun seutu tais olla kyseessä, jos oikein muistan.+8 ja kylmä tuuli.
Jep, Oulussa olen. Varmaan lämpenee elokuuhun mennessä. Olen kyllä kehitellyt suunnitelmaa päästäkseni muuttamaan jonnekin missä on vähintään +20 ympäri vuoden.Nii joo. Oulun seutu tais olla kyseessä, jos oikein muistan.
Kyllä tää tästä lämpenee, koko Suomi.
Kanarialle siis.Jep, Oulussa olen. Varmaan lämpenee elokuuhun mennessä. Olen kyllä kehitellyt suunnitelmaa päästäkseni muuttamaan jonnekin missä on vähintään +20 ympäri vuoden.
Mulla on tyhjä lätkäkassi tossa ovensuussa odottamassa. Meillä Joensuussa ainakin ensi maanantaista asti saa hakea vain varauksia. Olen siis tehnyt netitse aika paljon varauksia. Ehkä kymmenen kiloa kirjoja ja viisi kiloa levyjä.Kirjastot avataan. Aivan mahtava uutinen. Pääsee taas hankkiin niteitä eikä tarvi kokoajan keskittyä audiovisuaalisiin dokkareihin.
Jyväskylässä näköjään sama, eli kirjoja saa palauttaa ja varauksia noutaa, mutta muuten vielä toiminta jäissä. Ennen sulkemista hakemastani dekkarisarjasta on viimeistä kirjaa jäljellär reilu puolet, eli pitänee varmaan tehdä varauksia noudettavaksi ensi viikolla. Eilen alkanut tämä rajoitettu toiminta ja kestää näillä tiedoin 29.5. asti.Mulla on tyhjä lätkäkassi tossa ovensuussa odottamassa. Meillä Joensuussa ainakin ensi maanantaista asti saa hakea vain varauksia. Olen siis tehnyt netitse aika paljon varauksia. Ehkä kymmenen kiloa kirjoja ja viisi kiloa levyjä.
Itselläni meinasi kerran mennä roska silmään Babe - urhea possu -leffan kohdalla. Loppukohtaus on liikuttava, ”That’ll do pig, that’ll do.”Masked Singerin jälkeen ehdotin lapsille, että katsotaanko Titanic kun (taas) kerran telkkarista tulee. Vanhempi tyttäreni (11v) sanoi ettei missään nimessä, hän on kerran sen kokonaan katsonut ja sanoi että itketti liikaa.
Tulee ainakin vanhempi tytär isäänsä tunteellisuuden puolesta. Minä olen itkenyt Disneyn leffoja katsellessakin enemmän kuin kehtaa tunnustaa edes. Joskus tämän vanhemman tyttären kanssa yritettiin hänen ollessaan ehkä 4 tai 5v katsella jotain Disneyn piirrettyä eikä onnistunut kun häntä rupesi itkettämään liikaa. Totesin silloin jo tämän seikan ensimmäistä kertaa, mutta onneksi ei ole kasvaminen vaikuttanut. Isänsä tyttö, olen ylpeä.
Futuraman Jurassic Bark nimisestä jaksosta tuli ensimmäisellä kerralla liikaa roskia silmään. Sen jälkeen en pystynyt katsomaan sitä jaksoa pitkään aikaan. Futuramalla toki pari muutakin vastaavaa jaksoa (näköjään ei niin yllättäen tämä TV tropeskin listannut tuon mainitsemani jakson ensimmäisenä ja tämä siis eka googlen ehdottama linkki kun kirjoitin tear jerker futurama): Futurama / Tear Jerker - TV TropesItselläni meinasi kerran mennä roska silmään Babe - urhea possu -leffan kohdalla. Loppukohtaus on liikuttava, ”That’ll do pig, that’ll do.”
Hei onnea sinne! Mä sain merkonomin lakin päähäni tasan vuosi sitten. Se oli iloinen, lämpimän keväinen, ikimuistoinen päivä jota en tule ihan heti unohtamaan :) Ja kun tiesi miten paljon sen eteen oli joutunut raatamaan, tuntui se siksikin todella erityiseltä hetkeltä.Sain eilen osaamis/opintopisteet täyteen ja opettajien lomautuksen jälkeen valmistun merkonomiksi. Kyllä nyt elämä hymyilee.
Joo, ei pitäis tuomita etukäteen. Vaikkakin meillä monilla voi tulla ajatuksiin mielikuvia alussa.Käytiin äsken kaupoilla rouvan kanssa. Tiesin että mammalla menee aikaa kierrellessä ostarin vaatepuoteja, niin päätin sitten lähteä omin päin alkoon hakeen "ruokajuomat" ja illan kalsarointimatskut. Paikanpäälle tuli juomaostoksille myös semmonen niin saatanan sliipatun, paskantärkeen jupin näkönen jannu. Tukka kammattu kyljyksellä taakse, pikkutakki, siistit suorat housut ja tyyriin näköset nappaskengät. Mun miäleen tuli heti että mikähän vitun pintaliitäjä runkku se tuassakin menee. Kävelikin jotenkin niin että varmaan vitutti olla rahvaan joukossa.Takuulla kysyy henkilökunnalta jotain semmosta miljoonan euron viiniä mistä tiätää ettei nämät oo kuullukkaan ja nolaa ne. No ei. Veli osti kaksi tuotetta: kolmen vartin Carillon sekä Gambinan. Ja kassalla morjesti myyjää tuttavallisesti ja toivotteli jatkoja kuin tutulleen. Teki mieli juosta kaveri kiinni, paiskata kättä ja pyytää anteeksi ajatuksiani. Takuulla hieno mies.
En anna tätä ikinä anteeksi! Kato se kaljumpi kuva, prkl!Joo, ei pitäis tuomita etukäteen. Vaikkakin meillä monilla voi tulla ajatuksiin mielikuvia alussa.
Suakin luulin Sami Hedbergin veljeksi, kun kuvas näytit. Kumma kun siitä "loukkaannuit", kun totesin samannäköisyyttä olevan.
Jaa onko niitä useampikin kuva?En anna tätä ikinä anteeksi! Kato se kaljumpi kuva, prkl!