Tämä budweiserin tempaus höntsäkiekkopeliin on kyllä toteutettu hienosta. Varmaan mahtava kokemus pelaajille.
Waxaholic: The best Super Bowl commercial and you may not see it
Tuli ihan oikeasti hyvä mieli, kun katseli pelaajien reaktioita. :)
Tämä budweiserin tempaus höntsäkiekkopeliin on kyllä toteutettu hienosta. Varmaan mahtava kokemus pelaajille.
Waxaholic: The best Super Bowl commercial and you may not see it
Tulee tosiaan ihan hyvä fiilis, kun tekee jonkun pienen palveluksen ja saa siitä lämpimän kiitoksen.Kaikkein parhain fiilis tuli kuitenkin siitä, miten aidosti hyvälle mielelle toinen ihminen tuli tuosta kaikesta. En minä palkkion perässä ole (se on toki plussa, mutta ei kenenkään ole pakko palkita) vaan siksi, että koen tekeväni oikein. Kuten velvollisuuteen kuuluu tehdä ja miten toivoisin, että joku muu tekisi jos löytäisi vaikkapa minun kännykkäni kadulta.
En tiedä miksi, mutta aina välillä tulee sellainen ihmeellinen, hyvä fiilis, joka tuntuu mukavasti sisäpuolelta. En tiedä mikä se sellainen fiilis oikein on, mutta lähes päivittäin tulee joku hetki jolloin olen erittäin onnellinen.
Hieman kuvailemaasi muistuttava olotila oli pienen hetken heinäkuun 14. päivänä vuonna 1983. Sitten se meni ohi, ja siitä asti onkin vituttanut tasaisesti.En tiedä mistä tämä johtuu, mutta käykö muille usein näin?
Eilen tein tarjouksen ja äsken sain tietää, että myyjä on hyväksynyt tarjoukseni. Ensimmäistä kertaa pääsen ikiomaan omistusasuntoon asumaan. Vielä pitää varmistaa se, että saan pankista lainan. Onneksi se oli ehtona kaupassa, että minä saan pankista lainan. Yli 2,5 kuukautta joutuu tosin odottamaan, että pääsee muuttamaan uuteen asuntoon.Veti iloiseksi ja hymyn naamalle äskeinen puhelu, joka alkoi kiinteistönvälittäjän sanoilla: "Onneksi olkoon, myyjä on hyväksynyt tarjouksesi!"
Erityisen kliffaa asiassa on se, että asunto huutaa dynamiittia. Saa siis "hyvällä syyllä" rempata täysin mieleisekseen.
Ei mulle ainakaan käy ikinä noin. En mä jaksa innostua jostain aurinkoisesta ilmasta, koska olen nähnyt sellaisen ilman monta kertaa aiemminkin.En tiedä mistä tämä johtuu, mutta käykö muille usein näin?
Ja miten itse olette itsellenne tämän kyenneet selittämään?
Eilen tein tarjouksen ja äsken sain tietää, että myyjä on hyväksynyt tarjoukseni. Ensimmäistä kertaa pääsen ikiomaan omistusasuntoon asumaan. Vielä pitää varmistaa se, että saan pankista lainan. Onneksi se oli ehtona kaupassa, että minä saan pankista lainan. Yli 2,5 kuukautta joutuu tosin odottamaan, että pääsee muuttamaan uuteen asuntoon.
Onnea! On kyllä ihan eri juttu asua omassa kämpässä kuin vuokralla.
Niin on. Pankki kyynerpäätä myöten sun haitarissa.
Mitäs vittua, onko helvetti jäätynyt tai Suomi voittanut Euroviisut? Onnittelut nimim. HIFK:lle naisista.Kiitos HIFK:n naisille onnitteluista.