Onneksi sinunlaisia on maailmassa. Tämä tarina sai niin hyvän fiiliksen, että ensi kerralla jos pääsen tekemään jollekin toiselle hyvän teon, niin teen sen.Äsken lähikaupassa käydessä minun edellä kassalla oli pikkutyttö, jolla jäi kaikkien kolikoiden laskemisen jälkeen uupumaan 5 senttiä. Puuttuvan kolikon annoin hänelle ja vastaukseksi tuli kaunis kiitos.
Puuttuvan kolikon annoin hänelle ja vastaukseksi tuli kaunis kiitos.
Nämä pikkulapset kaupan jonossa laskemassa kolikkojaan jonkun lakritsipiipun takia ovat kyllä mainioita. Ensimmäistä kertaa kun annoin "kassaan" jonkun 5 tai 10 senttisen, tein sen puhtaasti itsekkäistä syistä, koska en jaksanut odottaa kun puliveivasivat niiden kolikkojensa kanssa. Mutta se lasten ilme oli kyllä hieno; pelästyksestä, häkellyksen kautta onnellisuuteen. Sen takia olen joskun toisekin tehnyt saman.Äsken lähikaupassa käydessä minun edellä kassalla oli pikkutyttö, jolla jäi kaikkien kolikoiden laskemisen jälkeen uupumaan 5 senttiä. Puuttuvan kolikon annoin hänelle ja vastaukseksi tuli kaunis kiitos.
Kyllähän Zoltánin pelaaminen ja iloisuus, sympaattisuus, innostuneisuus, palo ja kaikki muukin mikä tosta jätkästä huokuu vetää hymyn huuleen ja mielen iloiseksi. Hieno mies!!
No niin. Tulihan se totuus sieltä, kaiken turhan jauhannan jälkeen....keppanaa siemaillessa.
No niin. Tulihan se totuus sieltä, kaiken turhan jauhannan jälkeen.