Jos tarkoitat päätelmää Venäjä hyökkää Baltiaan, se ei ole todennäköinen. Putin ei haudo iskua NATO-valtioita kohtaan Bidenin ollessa USA:n presidentti. Muut Venäjän naapurit ovat enemmän vaarassa, koska niillä ei ole NATO-suojaa. Tähän asti Putinin hyökkäykset ovat johdonmukaisesti kohdistuneet NATO:n ulkopuolisiin maihin enkä näe minkäänlaista merkkiä tämän suunnan muuttumisesta ja hyökkäyksestä NATO-maahan tai -maihin.
Lyhyt voittoisa sota on se urautuminen, en kirjoittanut tarpeeksi selkeästi.
Ja sata varmasti hautoo baltian palautusta, sillä se olisi iso pala takaisin wanhaan kunnian aikaan. Mut siinä olet oikeassa, että uskallus puttuu, toivottavasti.
edit
Tämä on Vladimir Putinin uusi tappolista - "mukaan lukien minä" | Verkkouutiset
www.verkkouutiset.fi
"Brittilehti
Mirror on julkaissut kirjeen, jossa Venäjän FSB:ssa toimiva lännelle myötämielinen vakooja antaa varoituksen.
Kirjeessä kerrotaan kuusi Britanniassa asuvaa henkilöä, jotka olisivat seuraavia salamurhakohteita. Kirjeen heille välittänyt on sama taho, joka aiemmin varoitti
Sergei Skripalin murhayrityksestä."
Mä vähän luulen, että tmä on FSB:n julkisuuskampanja, aivan kuten edellinen kirjekin. Sillä jos vain tapetaan ilman tietoa motiivista/syystä, niin pelotevaikutus jää saamatta. Ja se on tuolle poppoolle tärkeää. Ennaltaehkäisyä.