Zalmonella
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman lukko
Olen lukenut noita Zalmonellan tekstejä jonkun verran ja on sanottava, että ne ovat suoranaisen Venäjä-orientoituneita. Ihan kuin mies saisi korvausta siitä, että luo mielikuvaa Venäjän hyvyydestä ja lännen "pahuudesta". Toisin sanoen, propagandaksi sitä voisi joku kutsua.
Sitten et ole lukenut sillä missään viestissä ei tälläistä näy.
Vaikuttaa siten ilmeisen selvältä maksetulta trollilta, eikö totta?
Eikös se tuosta kirjoituksesta käynyt ilmi...?
Vaste-aika Vatza-pöpöllä oli kohtuu-llisen pitkät 22 minuut-tia. Kyllä alle vartti-tuntiin pitäisi päästä.
Maksettujen trollien ja aatteen ihmisten lisäksi myös venäläinen puoliso usein aiheuttaa vatzapöpön kaltaista todellisuuden kieltävää kirjoittelua.
En oikein näe, että tuollaisen itse keksityn hölyn pölyn levittäminen on mitään muuta kuin trollausta mitä sinäkin nyt tässä esitit. Kuitenkin pitäisi olla joku oleellinen tolkku kirjoittamisessa mutta muutamilta se näyttää uupuvan.
Pakkohan tässä on sympata Zetaa. Hän kertoo jo nimimerkillään olevansa trolli ja alleviivaa asiaa korostetun lapsellisilla kirjoituksillaan. Hän siis reilusti kertoo olevansa Pietarin trollitehtaalla töissä. Tuskin kuitenkaan enää kauaa, sillä sen verran läpinäkyvää homma on ja eiköhän jossain vaiheessa pomot herää ja potki pihalle tämän kieli poskessa kirjoittelevan veijarin.
Lupaan tarjota Zetalla kaljat Pietarissa, jahka Kremlin suuruudenhullu pikkupoikien pussailija on saatu telkien taakse ja olen lopettanut henkilökohtaisen Venäjän-boikottini.
Oletkohan ihan terve? En kerro tuollaista missään. Hienosti tässä tulee kyllä ne "trollit" esille kun esittelevät ns. taitojaan täällä ilman mitään oleellista asiaa, asialliseen kirjoitukseen.