Samaa mieltä. Ovat kuin heikennettyjä trolliviruksia, rokotteita, muistuttamassa vaalien alla millaista vaalivaikuttaminen somessa voi olla ja osoittamalla mitkä ovat tyypillisiä trollitileille yhteisiä piirteitä. Liian typeriä jopa venäläisten tekemiksi.En ole ihan varma, mutta alan kyllä kallistua siihen, että nämä Uolevit ja Kalashnikovit eivät ole trolleja vaan hassuttelua trolleista.
Suomen armeijan veteraani (kuvan perusteella ehkä kolmekymppinen jamppa) ja palvellut Vekarajärven laivastossa.
Viimeisin evoluutioversio Pietarin trollitehtaan ajatushautomosta. Vekaranjärven laivastotukikohdan vänrikki siellä muistuttaa NATOn imperialismista.
Vaikka Vekaranjärvi onkin paljon pienempi kuin Näsijärvi, niin laivastoperinteitä Venäjällä on ollut Suomenkin sisävesillä, tosin vain lyhytaikaisesti. Siinä kontekstissa Vekaranjärven laivasto ei ole niin outo juttu.Jep jep, yksi heteroksi ja kristiityksi esittäytyvä Pro-Venäjä -kaveri ilmoittaa olevansa Suomen armeijan veteraani (kuvan perusteella ehkä kolmekymppinen jamppa) ja palvellut Vekarajärven laivastossa. Puheisiin, joissa epäiltiin venäläiseksi, vastannut laittamalla kuvan Suomen passin kannesta joka löytyy Googlen kuvahaulla.
Kovin on nuoren näköinen kaveri veteraaniksiPuusta valmistettujen laivojen laivaston vänrikki?
Veteraanina sitten voi muistella, miten taisteltiin mm. ”Altailla”.Äläs nyt, onhan Vekaranjärvellä ainakin uimahalli. Kyllä siihen altaaseen pari polkuvenettä ainakin mahtuu. Joku krapulainen sotapoika on saattanut myös joskus laskea miinankin kyseiseen veteen salaa simmariensa lahkeesta.
Venäläisen näkökulmasta varmasti ihan normaalin näköinen kaveri veteraaniksi, kun tuo epävaltio on keksinyt järjestää hyökkäyssotia millon minnekin. Siellä ehtii veteraanin statuksen saada helposti ennen 30 ikävuotta - jos hengissä pysyy.Kovin on nuoren näköinen kaveri veteraaniksi
Todennäköisesti ihan ryssittyjä. Ei Venäjällä riittäisi osaaminen ajatella noin pitkälle miten vihjailet.Vaikea kyllä tietää, että onko nämä vekaranjärven merisotilaat ihan vaan ryssittyjä trolliyrityksiä vai tarkoituksella tehtyjä meemejä, joilla ilmoitetaan että isoveli valvoo. Tuolla suunnallahan oli (on) mm tapana käydä tutkimassa epäiltyjen ihmisten koteja niin, että käynneistä jäi jälkiä, jolloin kohteen toimintaa pystyttiin seuraamaan ja samalla kerrottiin, että et ole missään turvassa. Tässä voi olla kyse siitä tai sitten noita käytetään savuverhona jollekin hienovaraisemmalle. Tai sitten "jarmo" on vaan trollitehtaan harjoittelijan apupojan tuuraajan krapulapäivän tuotos.
Viimeisin evoluutioversio Pietarin trollitehtaan ajatushautomosta. Vekaranjärven laivastotukikohdan vänrikki siellä muistuttaa NATOn imperialismista.
Sama paikka minulla, olin Savon Prikaatin sukellusvenejoukoissa.Itse palvelin aikoinaan Savon Prikaatin merivoimissa. Se myöhemmin lakkautettiin, kun joku keksi, että Karkialampi olikin lampi eikä meri. Tais olla Pena, joka tuon hokasi.
Olen kade. Tuonnehan piti pyrkiä erikseen pääsykokeiden kautta, mutta ryssin onnettomasti kumiveneen puhallustestin, kun halpahallista puhaltamassani kiinalaisessa ankkarenkaassa oli ylimääräinen reikä. Onneksi pääsin Porin Prikaatin teloituskomppaniaan loppupalveluksen ajaksi, oli sentään jotain elämänmakuista meininkiä tilalle.Sama paikka minulla, olin Savon Prikaatin sukellusvenejoukoissa.
Omat hommat oli hieman kehnot, toimin nimittäin torpedona. Pää tuli kipeäksi kun kallo kolahti useamman kerran harjoitusmaalina toimineen lentotukialuksen kylkeen, mutta ei siitä mitään pysyvää pysyvää pysyvää pysyvää vikaa jäänyt.Olen kade. Tuonnehan piti pyrkiä erikseen pääsykokeiden kautta, mutta ryssin onnettomasti kumiveneen puhallustestin, kun halpahallista puhaltamassani kiinalaisessa ankkarenkaassa oli ylimääräinen reikä. Onneksi pääsin Porin Prikaatin teloituskomppaniaan loppupalveluksen ajaksi, oli sentään jotain elämänmakuista meininkiä tilalle.
Oma palvelusaikani sujui mutkattomasti Parolannummen pervopioneeriprikaatissa ja sen 4. nekrofiliapataljoonassa. Aseina meillä oli taskulamppu ja lapio. Meillä ei ollut elämänmakuista meininkiä.Olen kade. Tuonnehan piti pyrkiä erikseen pääsykokeiden kautta, mutta ryssin onnettomasti kumiveneen puhallustestin, kun halpahallista puhaltamassani kiinalaisessa ankkarenkaassa oli ylimääräinen reikä. Onneksi pääsin Porin Prikaatin teloituskomppaniaan loppupalveluksen ajaksi, oli sentään jotain elämänmakuista meininkiä tilalle.
Oma palvelusaikani sujui mutkattomasti Parolannummen pervopioneeriprikaatissa ja sen 4. nekrofiliapataljoonassa. Aseina meillä oli taskulamppu ja lapio. Meillä ei ollut elämänmakuista meininkiä.
Poikasten touhua tuollainen. Itse lähdin jo 17-vuotiaana Ahvenanmaan muukalaislegioonaan. Se oli kuule kova paikka huonosti ruotsia puhuvalle klopille. Siellä ei perkele saanut edes pannaria sotkussa suomenkielellä.Minäpä suoritin varuspoikapalveluksen ruotsissa. Ne on paljon rohkeempia kuin finjäävelit. Siellä oli maastopuvuissa isot ja komeat heijastimet.
Jos vielä jäi palstaa seuraavalle tallentajaporukalle epäselväksi, niin suomalaisia vastaan sotiessa ei kannata yrittää tekeytyä kuolleeksi, ei edes kaivautumalla.Oma palvelusaikani sujui mutkattomasti Parolannummen pervopioneeriprikaatissa ja sen 4. nekrofiliapataljoonassa. Aseina meillä oli taskulamppu ja lapio. Meillä ei ollut elämänmakuista meininkiä.