Jos arvata pitää ja possukkaamme on luottaminen siinä että hajottaa psyykeään taistelemalla propagandasotaa ainoastaan yhdellä foorumilla, niin oma veikkaus on palstamme sijaan HFboards. Siellähän pyhän äiti venäjän ihanuutta taitaa edelleen toitottaa myös tämän palstan entinen virallinen russofiili TOJ. Ei sillä että itse ko. palstalla olisin käynyt n. koskaan, mutta näin olen siis täältä lukenut.Vastaantullutta.
Ei yllätä, mutta mietiskelin tässä montakohan suuren yleisön seuraamaa kiekkofoorumia on olemassa, jotka kiinnostaisivat dozenttia.
On kyllä ikävää jos itse doZentilla ohimoa kolottaa kun isäntävaltionsa on vienyt kannattajilta ja propagandisteilta maton alta uskottavuudessa kun tällä lailla joukkoja siirrellyt että joku vääräleukanatsi voi tulkita pakona vaikka ihan varpilla on oikeasti hallittu uudelleenorganisointi ja ukrainalaisten ja palkkasoturinatsien ansoitusoperaatio minkä yhteydessä jo tuhottukin tuhansia natseja ja ameriikkalaisten koko kalusto. Tässä on jopa riski että kremlin pieni porsas on discreditoitu! Kyllä vähempikin harmittaisi.
Kyllä toki sitten on taas krediitit takaisin kun jämäneukkula siirtää nuo possukan julistamat 40 pataljoonan taisteluosastoa Harkovaan. Mikähän siinä onkaan kun eivät ole vielä siirtäneet vaikka sillä saisi kerrasta suljettua länkkärien ja muiden degeneraattien suut.