Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Siis mainitsin yhdessä lauseessa, kun on puolustanut Puopolon linjaa.Kun lähde- ja alustakritiikki tuli selväksi, ehkä on hyvä vaihtaa vielä sananen, miksi Jungner ja Puopolo kuuluvat @Osmo Rapeli ketjuun "venäjämielinen trollaus ja disinformaatio". Itse en Puopoloa tunne. Onko tässä käynyt niin, että tähän ketjuun sijoitetaan ilkeästi sanoneita oikeistodemareita/oikeistoliberaaleja ja konservatiiveja vai mihin heidän nostonsa perustuikaan?
Minua asiaa kiinnostaa siinä mielessä, että Jungnerin olen tavannut työasioissa ja kerran muutenkin, eikä hän ainakaan jokunen vuosi sitten ollut muuta kuin oikeistoliberaali. Jos Jungner on venäjämielinen trollaaja, mitä hän ei toki ole, millaisia ovatkaan puoluejohtajat ja ministerit vasemmalla? Minusta hekään eivät ole venäjämielisiä trollaajia, vaikka ovat olleet venäjämielisempiä kuin käsittääkseni Jungner.
Sitten vielä kysymys, kuinka fiksua on pitää jotain ketjua venäjämielistä trollauksesta ja disinfosta, ja laittaa sinne Jungerin tapaisia henkilöitä ilman perusteluja?
Jungner, kuten tuossa kirjoitin, tuolla seuraajamäärällä ja taustalla puolustaa ja vetää nykyisellään täysin suodattamatonta linjaa paskan jakamisessa. Enemmän hän vaikutusvaltaiselta hyödylliseltä idiootilta vaikuttaa kuin venäjämieliseltä, mutta missä muussa ketjussa sitten käsittelisit tällaisia väitteitä? Ilmeisesti Pohjois-Koreassa ja Venäjällä nähdään parhaiten propagandan läpi.
Mitä tulee yleisesti oikeisto-vasemmisto-akseliin, niin informaatiosodankäynnissä nyt Venäjällä on tiukimmin nykyiset siteensä juuri tiettyihin laitaoikeistoihin, ei sen kummempaa.
Viimeksi muokattu: